NO NIIII!!!!
Vihdoin ja viimein se musta uusi -07 Hornetti laskeutui pihaan tos pari päivää sitten ja se on kuin pieni pala unelmaa. Peräti 250 km ajettu ja onni on kuin..jaa-a...ei taida löytyä sanoja...mutta jos joku muu odottelee uuden Hornettinsa tuloa niin onneksi olkoon ostoksesta. Pyörä on kuin pieni pala taivasta ajaa... En yhtään ihmettele jos pyörä valittaisiin vuoden pyöräksi... Näin ovat minä ja monet britti- lehdet kehuneet. Ja ei uusimmassa bikessäkään pyörää haukuttu. Taisipahan tuo 600 RR:kin voittaa testin. Sama moottorihan siinä on hieman eri tarkoitukseen muokattuna.
Mutta kuten edellä mainitsin... Onnea sille kuka on hankkinut pyörän. Nyt vain odotellaan niitä todellisia ajokelejä!!!![]()
Wallu
Onnea uudelle Hondalle! Fiilikset on varmaankin melkolailla jees
Onhan se ihan näppärän näköinen laite. Melkolailla hyppäsi eteenpäin etenkin design-puolella ja tietysti teknisestikin (mm. ruisku). Kovasti ovat lehdessä kehuneet, eritoten konetta. Mites on, onko siinä oikeasti hyvin vääntöä?
Joo... Kyl oikein oon yllättyny 600:sen vääntökäyrästä... tuntuu kuin ajaisi 1000:sta... No ei tietäänkään voimaa ja menoo oo niin paljoa mutta vääntöalue tuntuu samalta... Olen itse omistanut Yamaha R6 (voi minua syntistä...sitä ennen NSR) ja se oli aivan kierroskone... EN ole omaani vielä kierrättänyt yli 6000 rpm, koska sisäänajo vielä kesken, mutta näin alkuun tuntuu moottori tosi hyvältä... Kaverillani on -06 Kawasaki Z1000 ja moottori tuntuu samanoloiselta, tietysti vähän laiskempana... Mut pyörä on tarkoitettu kruisailuun ja räppäilyyn, joten tuskin hirveästi kiihdytyksissä ja mutkissa häviän Z1000:lle. Onhan se Honda...
![]()
Mut luultavasti tulee selkään kaverini uudelta -07 R1:ltä...
Voi elämän käpy kun odottaa kesää...ja hyttysiä...
Wallu
Tässä itsekin kädet polttelee, perjantaina ehkä ehdin hakea omani, musta myös.. katsoo sit minkälainen, ainakin innolla odottaa ;)
Lause, jota vihaan eniten maailmassa ^^(Waltsu407 @ Huhti. 09 2007,01:46) kirjoitti
636 -06
Testissä uusi 600 Hornet. Ihan mukavaa soundia pitää jo vakiopöntöllä. Tuosta sitten 900-1000cc versio niin nam. *![]()
Kiitos kovasti linkki vinkistä... Vaikka olenkin omallani ajanut jo peräti 500 km on silti mahtava lukea(katsoa) ammattikuskien mielipiteet pyörästä... Kiitos ja kumarrus!!!!![]()
Wallu
Tietääkö kukaan millon on bikeworldin ym. koeajopäiviä?, tuo olisi ihan hauska tyypätä..![]()
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR