ostettiin äidille(elikä minulle) ja tyttärelle virago 535
vuosimallia 1995. tytär menee kortti-kouluun, minä siirryn suzuki v-strommin kyytiläisen paikalta yamahan sarviin. Ajokokemusta nolla ?! * *Kihelmöivän jännittävää!!![]()
oonnee ja varovaisuutta liikenteeseen.
mopoton mies nykyään
the older i get the faster i used to be
Onnea vaan.Muutama viikko rauhallisesti totutellen,sittenhän se jo meneekin kuin ajatus.Perusasioita kannattaa vähän treenailla,jarrutuksia ja liikkeelle lähtöjä.Kannattaa ajella aluksi yksin,ihan omia nopeuksiaan.535 en tiedä kun en ole koskaan ajanut mutta isommilla viragoilla oli paha taipumus moottorijarrutuksissa etusella tehostettuna lukitella/liutella takanakkia joskus aika yllättävästikin.Kaikkeen tottuu ja ne ovatkin vain ominaisuuksia sitten.![]()
"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
Ihan vaan pikku vinkiksi... EAK-kurssi on tosi hyvä, kun on ensin vähän opetellut ajamaan ja hallitsemaan pyörää... Itse sellaisen käyneenä, voin suositella. Jopa ISOT ja TAITAVAT motoristit kiittelivät kurssia ja kertoivat saaneensa paljon tietoa ja vinkkejä kurssilta..(myy @ Huhti. 08 2007,12:37) kirjoitti
![]()
Turvallisia kilometrejä teille molemmille!!
![]()
![]()
vaikeuksien kautta takaisin baanalle
nyt on ensimmäinen ajoharjoitus takana. Eipä hullumpaa
Onneksi on lähellä maastokenttä, liikenteen sekaan ei vielä ole menemistä![]()
Mullakin on eka ajo takana, nurin menin(&Virago 750)
Tilasinpa sitten ajokoulusta tunnin, ettei tartte enempää "omaa" pyörää naarmuttaa. Ajokokemusta mullakin nolla ennen tätä (lukuunottamatta pihalla ajelua lasten pikkumopolla ;))
Eka tunti on ainakin kevarilla, jatkoakin varmasti tulee..
viikko päivittäin ajamassa. Kellistänyt olen minäkin pari kertaa,hyvää kuntoilua pyörän pystyyn nostaminen.
Aina vaan hauskemmalta tuntuu..![]()
onnea vaan Teille ja turvallisia harjoitteluja molemmille,,,,itse harjoittelin viime kesän 125 viragolla ja nyt mullakin 535,,,,,mä en ollut kans ajanut yhtään ennen,,en edes mopolla,,,,,kyllä sen sitten tietää millon uskaltaa liikenteen sekaan,,,sen kyllä olen oppinut että ei muuta kuin kovalla harjoittelulla sitä oppii ajamaan,,,,=)))(myy @ Huhti. 08 2007,12:37) kirjoitti
tsemppia harjoitteluun ja toivotaan lämmintä enemmän,,,,näpit paleltuu,,,![]()
"Ole onnellinen nyt, älä vasta sitten!"