....Onko tietoa onko näitä suomessa koska tällainen kiinnostaisi...
ja tarkoitan siis pyörää vaikka heteromies oonkin...![]()
....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Tuo kuvan pyörä ei oo ainakaan alkuperäisillä katteilla varustettu. Tässä aito:(KUIKKIS @ Huhti. 06 2007,23:52) kirjoitti
Onhan tuo ihan perhanan hieno laite, ehkä tyylikkäin Yamaha koskaan. Moottori on vakiona vaan aika onneton muuhun pakettiin verrattuna...
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
ei juma mite on häjyn näkönen pyörä.kyllä kelpais kylillä kruisailla ja radalla piipahtaa
![]()
600rr
Tuon lukeminen ei ilmeisesti pyöräkuumetta helpota..(Ephedrine @ Huhti. 07 2007,00:16) kirjoitti
![]()
R1300Gs, Te300i, 748r, 990 Adv ,Hp2 Sport, S1000rr
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, HDSgs, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Ei taatusti kun siellä kokoajan teksti on suurinpiirtein tällaista:(Midas @ Huhti. 07 2007,07:39) kirjoitti
Whatever I did, the R7 responded with "give-me-more". There is no doubt that this is one of the best motorcycles ever built.
Mutta kirjoitettu vuonna -99. Paljon on vettä virrannut sen jälkeen Jaappanin joissa...(Pena @ Huhti. 07 2007,08:42) kirjoitti
Ja täähän on niitä pyöriä, joiden tähtitieteellinen hinta ei taida käytettynäkään paljon laskea. Päinvastoin. Jos noita nyt Suomesta edes löytyy...Turha siis kuvitella, että hinta asettuisi johonkin -99 R1sen ja R6sen välimaastoon...
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Sillioinhan se on sijoitus..(wekkuli @ Huhti. 07 2007,08:58) kirjoitti
![]()
R1300Gs, Te300i, 748r, 990 Adv ,Hp2 Sport, S1000rr
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, HDSgs, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Jep, halvin ja järkevin keino on ostaa ekan sukupolven R1 ja siihen R7 katesetti (löytyy muunnossarjana), samalla suorituskykykin nousee ulkonäköä vastaavaksi. Tai jos raha ei ole ongelma ja onnistuu löytämään yhden niin ekan R1:sen kone kuulemma menee tuohon myös lähes heittämällä. Muutama kuva vielä (mennyt kaupaksi jo(wekkuli @ Huhti. 07 2007,08:58) kirjoitti
) :http://www.classic-motorbikes.com/st...f=DX76&Lang=en
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Hehheh... "has never been started". Kuvaa hyvin minkälaisesta pelistä on kyse. Jos nuit on muutama sata tehty, niin ei paljon nakkikioskilla näy... Vitriineissähän noita säilytetään.(jukepoksi @ Huhti. 07 2007,10:12) kirjoitti
Jos joku tosissaan on tuota harkitsemassa, ni voisin vinkata, että Ducatin MotoGP-pyöriäkin on kuulemma myytävänä. Ostohinnasta en tiedä, mutta sen oon kuullu, että pelkkä starttaaminen maksaa enemmän kuin mun monsteri.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Täytyy sanoa, että upean näköinen pyörä tuon ikäiseksi! Muistuttaa muuten uusia Kawasakeja
![]()
...
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Onneksi vain muistuttaa, muttei näytä niiltä...(Athene @ Huhti. 07 2007,23:13) kirjoitti
![]()
R1300Gs, Te300i, 748r, 990 Adv ,Hp2 Sport, S1000rr
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, HDSgs, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Pesee siis vielä ihan kevyesti tämänpäivän kawat ja suitsat(wekkuli @ Huhti. 07 2007,08:58) kirjoitti
![]()
N.90 hepan takapyörätehoilla tuo ei pese puhtaassa suorituskyvyssä edes 80-luvun lopun Kawoja tai muitakaan merkkejä...(Pena @ Huhti. 08 2007,08:07) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Minun käsityksen mukaan ei ole mitenkään kuristettu noihin lukemiin vaan vakiona koneteho on 100hp. Racekitin sai ostaa erikseen jolla tehot nousikin sitten aivan eri lukemiin.(jp_89 @ Huhti. 08 2007,17:40) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
''Yamaha has shut down one of the two injectors per cylinder. This is how the bike is capped at 105 horsepower. Turn on the other injector, add a high-level, free-flowing exhaust system, make a minor modification to the ECU wiring, fit a high pressure fuel pump and the R7 will produce a claimed 135 horsepower.''(jukepoksi @ Huhti. 08 2007,20:48) kirjoitti
-http://www.motorcycle.com/mo/mcyam/99r7.html
Et silleen![]()
Ok, minun "fakta" perustuikin Performance Bikes lehdessä joskus olleeseen juttuun ja voi olla että muistikin heittää vähän. Mut hyvä että oikaisit "mutun". Vakiona lussu anyway(jp_89 @ Huhti. 08 2007,22:01) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
On kyllä hieno peli.Sama taka-swingi ois näyttäny hyvältä vuoden -01 rytkösessäkin.Toki öhläritkään ei ois haitannu![]()
Täysin sama tuli mieleen nuista etuvaloista, liekko kawasakin suunnittelija käyny kans surfailemassa 7 vuotta sitte vähä tuolla jammun leirissä(Athene @ Huhti. 07 2007,23:13) kirjoitti
![]()
zx-6r -02
...kait se sittenon niin, ettei noita oo paljoo ees euroopassa taviksilla... Mutta haaveitahan täytyy olla aina ni jaksaa paremmin tälläsena tavallisena jörndonnerina....
on tyydyttävä vaan omaan seiskapätkään...
![]()
....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....