Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Harkitsen tässä kovasti pyörän ostoa ja tällä hetkellä olisi pari vaihtoehtoa.Suzuki tai kawa.Kiinnostaisi tietää Suzuki gsx-r 1000 -06 mallin ajoasennosta.Puutuuko polvet tai onko muita ongelmia ja minkälainen pyörä on muutenkin ajossa.Olen n.180 pitkä ja polvet meinaa nykyisessä pyörässä puutua.
    suosittelen hondaa...
    honda cbr 1100xx -97 honda cbr 1000rr -06
    Itse en tarkkaan enää muista, mutta kävin kokeilemassa viime kesänä -06:set Honda Kawa ja Suzuki.

Honda oli mukavin uusista, mutta myös vähiten luonnetta..
    Päädyin ensin Suzukiin kokonaisuutena (olin jo päättänyt tilata), mutta -04 kawa yllätti jotenkin käteenistuuvuudellaan, joten päädyin kuitenkin käytettyyn 10r:ään.

Kysyt myös tuolla Kawan puolella ajoasennosta.. Jotenkin jäi sellainen mielikuva, että uusi kawa olisi ollut jotenkin epämukavampi kuin vanha.. En voi varmuudella enää muistaa.

Honda on varmaan jälleenmyyntiarvoltaan paras, mutta kukapa motoristi mitään rahassa miettisi..

Mulla puutuu polvet melkein joka kyykkyvehkeessä pitkillä matkoilla, mutta kun jalkoja roikottelee jonkin aikaa ajossa, menee taas pitkä siivu.. Eli käy ihmeessä kokeilemassa pyörät. Ainakin Suzukin maahantuojalla oli viime kesänä kilonen koeajettavana Espoossa ajanvarauksella (en tiedä missä asusta) ja silloin kaveri sanoi, että kun tuot sen parin tunnin kuluessa takaisin niin hyvä...
    Suitsa oli huippupeli. Siinä oli ainakin maahantuojan teknisen kaverin mukaan tuotu ohjaustankoa lähemmäs edellisestä mallista, ajoasentoa parantaakseen.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Suzukissa on kyllä todella mukava ajoasento kyykyksi. Itellä pituutta 178cm eikä paikat puutunut pidemmilläkään matkoilla. Jos haluat mahtavan pyörän, niin osta suzuki!
    Pain is just weakness leaving the body
    Sotken nyt vähän alkuperäistä aihetta. Olen itse harkinnut hieman vanhemman k1 tai k2 gixxerin hankkimista. Pituutta on kertynyt n.185cm. Löytyykö tältä forumilta saman mittaisilta kuskeilta kokemuksia kyseisestä pyörästä? Jalkatappeja ja tankoa ilmeisesti saa tarpeen vaatiessa hieman siirreltyä siirtosarjoilla?
    Kiitos ja anteeksi jo etukäteen...
    itellä -05 mut taitaa olla hyvin lähellä sama pyörä??

Ainut mikä miulla puutuu niin on perse. En tiedä johtuuko ajoasennosta vai kovasta penkistä. Muuten aika namu pyörä.

Pituutta 180 cm.
    Itse 182 ja viime vuonna ei ollut muuta ongelmaa tuon 06:n kanssa kuin että perse meinasi puutua pitkillä matkoilla.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Lainaa (omni @ Touko. 12 2007,14:00) kirjoitti
    Sotken nyt vähän alkuperäistä aihetta. Olen itse harkinnut hieman vanhemman k1 tai k2 gixxerin hankkimista. Pituutta on kertynyt n.185cm. Löytyykö tältä forumilta saman mittaisilta kuskeilta kokemuksia kyseisestä pyörästä? Jalkatappeja ja tankoa ilmeisesti saa tarpeen vaatiessa hieman siirreltyä siirtosarjoilla?
    Itse kerran K2:lla ajaneena voisi sanoa, että mukavampi asento siinä taisi olla uusiin verrattuna. Muutenhan se on jo vähän l3hmä...
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (omni @ Touko. 12 2007,14:00) kirjoitti
    Mulla on K2 ja olen 185, en ole menny muuttamaan jalkatappeja tai tankoa. Suurin ero uudempiin on että tankoa pitää kurotella vähän enemmän, että jos reppu selässä ajat pitkää matkaa voi heikompaa selkää alkaa kolottaa, muuten en ole hirveesti valittamista löytänyt. Ja pidemmille matkoille tossa on kyllä paljon mukavampi penkki kuin missään uudemmassa mitä olen kokeillut.
  10.  
    Kannattaa käydä itse käydä kokeilemassa. Totta vi*ussa kaikki kehuu omiaan. *
    (repeat)
    Ed. mulla oli ja asento kymppi mutta vaihtelu virkistää.

BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.