Jees..
Eli mikäköhän mahtaa olla... En ole vielä kuikuillut niin tarkasti, että näkisin josko mahdollisesti lukisi sylinterin kyljessä. Pitäisi vaihtaa putkisto joka on ihan atomeina, ainoastaan sylinteri merkinnät putken kyljessä kertoo (?) sijoitus paikan..ko?
Niin malli on se kaasutin malli vm. 97
Honda cbr 1100 Super Blackbird
Honda XRV 750 Africa Twin
johtuu varmasti siitä että en ottanut mitään "lääkettä"
ja muuta puuhaa ollu koko yö..![]()
Kyllä huoltomanuaalin (okei, '99 -> kun itsellä on '00 ruuttarastas) mukaan kun ostat oikeanmallisen pakosarjan, ei se mene kuin yhdellä tapaa lohkoon kiinni. Huoli pois ja menoksi!
-strider-
- '11 BMW R 1200 GS
- IBA SS1600K
---
ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
Joo, ei ne mene kuin yhdellä tapaa oikein, mutta ainakin noissa kahdessa putkistossa, mitkä oon omaani vaihtanut järjestys oli EDESTÄPÄIN katsottuna oikealta vasemmalle. Selventikö?
Juu selventi.. Mä kävin tossa aamupväivästä krapula pöhnässä kahtomassa mitä siellä tuli tehtyä eilen ja tänään kuva oli huomattavasti selkeempi.. mutta se putki kattos oli sellaanen että käyrätkin oli eriksensä.. ensiksi oletin sen olevan juuri edellä mainitusti, mutta kun tuntu että vaikka kuinka sitä hmm...yöllä sovittelin .. ei sopinut.. noh. vaikutusta saattoi olla asennuskaljoillakin.
Kiitos vastauksistakaikille..
ja hyvää pääsiäistä kaikille.
Mageet saundit.
Saas nähdä onko muuta iloa kuin mörinät.
(hämärä klappi pakosarjan päässä.. Lämpölaajenemis jutska? )
Minkä putkiston laitoit? Mulla oli tossa aikasemmin Sharkin putkisto, siinä oli ne kiinnityslaipat n. 3mm ohuemmat kuin originaalissa eikä tietysti kiristyneet alkuunkaan riittävästi. Piti laittaa pari prikkaa jokaisen ruuvin alle että riitti kirivarat. Kannattaa muistaa vaihtaa pakotiivisteet samalla, jäävät herkästi huomaamatta kun ovat semmoset onnettomat rinkulat siellä ja yleensä ihan lintassa tietysti. Selvää klappia niissä käyrissä ei kuitenkaan sais olla, pitäis istua ihan nätisti.(Äkis @ Huhti. 08 2007,13:24) kirjoitti
Tuo on Leovincen putki sellaanen 4-2-1 mallinen.
Koitin käyntiinkin, ja ihan pieni ohivirtaus on jossain siellä pakosarjan tienoilla.. En koittanut ihan lämpimäksi asti. kahtellaans kun pistän lämpimäksi ekaksi ja jos vielä vuotaa niin sitte irti ja uusi kiinnitys ja tutkiminen..
Juuh...
Nojjoouh.
Lämpimäksi käytin ja kyllä se lakkasi vuotamasta.. ainakin lämpimänä... en tiä sitte miten voi olla sellaanen klappi siellä. Huom. se klappi on sivusuunnassa silloin kun laipat ei ole kiinni.. Uudessa putkessa putken halkaisija on suurempi mutta se suntti siinä päässä on pigguusen ohuempi.. mitä ihm..??
kuitenkin kaikki taitokset ja käyrät sopii kuin asiaan kuuluukin.
Putkikin ruuvattiin vm -98 bläkkäristä poijjes.. Noh. En tiä .. Oon pihamaan lumiukko nyt.
Ajatuksia?