ratsuna 92 zxr 750 j. olen ajellut lyhyitä matkoja töihin (ei ehi lämmöt nousta lämpimäksi asti) nyt kun eilen ajelin mopon lämpimäksi tuossa kylillä, niin röpöttää ja käy kuin kylmänä ja tyhjäkäynti aika olematon. sen olen huomannut ettei kyseinen jalo ratsu tykkää vilposista keleistä. mitä helvettiä?? *
e: koneen lämmettyä toiminut moitteettomasti tähän asti.
paikalla olis micronin putkisto dynojetit ja pipercros
Kawasaki ZXR 750 j -92
Nyt: Kawasaki ZX-6R 636 -03
Oliskohan termostaatti juuttunut auki ja neste pääsee kiertämään koko ajan vapaasti...
Oiskohan vaan tyhjäkäyntipiiri vähän laihalla. Avaa seosruuveja vaikka puol kiekkaa ja koita paraneeko.(widit @ Touko. 09 2007,08:16) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Mulla on vähän sama asia Banditissa... Käy joskus vain kolmella pytylläkin mutta vain kylmänä... Yoshin slipari ja dynojetin suuttimet.
Time flies when you think your going fast
nyt en lukenut viestisi ihan loppuun asti hehe.. no mutta kuitenkin![]()
Time flies when you think your going fast
Itellä edellisessä pyörässä sama vika, kunnes vaihdoin uuden termostaatin. Oli jumittunut auki ja aattelin samalla pistää sit uuden, ettei jumitu uudestaan. Lämmöt nousi vain kaupunkiajossa, muuten tosi alhaalla...
Viisas pääsee vähemmällä!
taisi fillari osoittaa muuten vaan mieltä tai sit olis halunnu nukkua pidempään (samoin kuski)koska nyt se tekee sellasta että käy kylmänäkin hienosti eikä ees röpötä
![]()
en siis ehtinyt tekeen sille mitään, onneks
Kawasaki ZXR 750 j -92
Nyt: Kawasaki ZX-6R 636 -03