Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Olisko mitään kikkoja, millä saisi tiivisteliimalla kiinnitetyn sauman auki ilman suurempia voimia?

    Pöydällä olisi vanha "tuutin" mylly, jossa sylinteriryhmä on kohtullisen tiukassa alakertaan vaikka kaikki kiinnityspultit on löysätty. Tuota ei näytä saavan irti kohtuullisella voimalla ja osissa ei ole paikkaa ulosvetäjille/muille vääntövarsille. Lohkon kylkiin ei oikein raski antaa iskua, kun in rivoitettu ympäriinsä...

    Any ideas? Lähtiskö jollain myrkyllä, lämmöllä tms?
    Huono tie, parempi mieli
  2. #2
    Kuumailmapuhaltimella/hiustenkuivaajalla kun lämmität niin pitäis irrota!

    Myrkyillä ei välttämättä irtoo ja jos mekaanisesti yrität ilman lämmitystä niin luultavasti ei irtoo mihkään !

    Eli koeta lämmittää..
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  3. #3
    gummivasaraa kylkiin rohkeesti vaan.. jos ei pienellä lähde niin sitten isolla..

    e: onhan siinä pakosarjan kohdat ja kaasarin kohdat.. mihinkä ne särkyy



    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

    Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
  4. #4
    Lainaa (pronka @ Huhti. 22 2007,17:18) kirjoitti
    e: onhan siinä pakosarjan kohdat ja kaasarin kohdat.. mihinkä ne särkyy
    sylinteriryhmässä?
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  5. #5
    Melkein joka koneessa on pultti tai pari piilossa, mitä ei ensimmäisellä yrityksellä löydä.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  6. #6
    Lainaa (uncle_mickey @ Huhti. 22 2007,20:15) kirjoitti
    Lainaa (pronka @ Huhti. 22 2007,17:18) kirjoitti
    e: onhan siinä pakosarjan kohdat ja kaasarin kohdat.. mihinkä ne särkyy
    sylinteriryhmässä?


    muistelin mun solikkaa.. siinä oli

    no mutta itse joskus laittelin tuollaisen 500 cb -72 konetta ja oli paketti siinäkin tiukassa. Ei rivat mene poikki jos kumivasaralla kopsauttelee. Ja voihan sinne ripojen väliin työntää jonkun haravan jota kopsuttelee vaikka rautavasaralla.

    ja niin.. vaikka tiukkaan ne nilkit joskus hitsaantuukin niin kannattaa vielä tarkistaa onko kaikki pultit irti. Tarkemmin kun muistelen, niin olikohan ne motista työntyvät pultit niin ahtaat siihen sylkkyryhmän koloihin, että niistäkin vähän ahdisti ja ei voinut tehokkaasti väännellä sitä ryhmää edestakaisin.



    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

    Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
  7. #7
    Jos kaikki pultit on varmasti irti niin hellävaraisesti nestekaasupolttimella lämpöä sauman juureen, eli sylinterilohkon ja alaosan väliin. Luultavasti on hapettunut kiinni vuoien saatossa.
    Jos tilanne näyttää pahalta, lisää hanaa ja jos näyttää tosipahalta, kaks pykälää pienempi pesään ja urku auki...
  8. #8
    lämmitä kuumailmapuhaltimella ja lyijyvasaralla hittiä, ei jätä jälkia! ollut aikoinaan sama ongelma..
  9.  
  10. #9
    Kierrelukittimet irtoo kuumentamalla, komposiittiliimat onkin sitten hankalampi juttu.
    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara