Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    kuinka tää on mahdollista, että kaikki mikä mua kiinnostaa ei anna yhtään tulosta hakutoiminnolla?
    kuitenkin, liipalaapa, mua kiinnostaa toi honda varadero, näyttää isolta, onko myös pitkälle kuskille hyvä?
    <p>gubbe</p>
    Itsellä -01 Varadero alla ja kolmatta kesää ja pituutta mulla 189 cm ja ok peli ollut....

Säädettävä Plexi keulilla ja varsin paljon tulee ajettua kaksi päällä ja tyytyvällinen olen..........
    Reissut mielessä........
    minulla kans honda varadero ihan ok pyöra joss ei halua vinguttaa kierroksilla ja vaihtaa vaihteita tiuhaan 2001 mallia. vakio pleksi ei ole hyvä tarvii vario screen säädettävän pleksin kuskin pituuden mukaan. Vaihdelaatikko on aika kolinaboxi ykkösellä ja kakkosella sen jälkeen kyllä ihan ok alaspäin vaihdettaessa ei kolise tyyppivika ei aiheuta hajoamistä mutta semmonen krrr. kuuluu ku laittaa kakkosen pesään. Moottorin mekaaniset äänet eivät ole yhtä sivistyneitä kun rivi nelosen tai transalpin v2 koneen suhina. Tyhjälläkäynillä kuuluu varadeerosta hammasrattaiden suhinaa kun painat kytkintä suhina loppuu tyyppi vika mikä ei ole mikään vika vaan ominaisuus . Matka ajossa ei tarvi paljon vaihteita vaihtaa kun ajat 80 km/h ja kun siittä vetää hanurin pohjaan niin alkaa varaderoon taika jatkuvasti lisääntyvä vääntö mikä ei lopu ennenkuin on 210 mittarissa kuulostaa tämmöiseltä---> 80km/WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa210km/H kestävä pyörä joss ei nyi ja revitä kytkimellä joku ajannut matka ajoa 260.000 km normaali huolloilla oli vaihtanut jossainvaiheessa uuden kytkimen jossakin jakeluliikkeessä oli ajettu jopa 300.000 km . hondan bensapumppu on heikoin lenkki jotkut vaihtanut sen hajottuaan vastaavaan auton bensapumppuun että pääsevät viasta eroon. Hyvä pyörä minun mielestä matka maistuu käyttäytyy aika automaisesti matka ajossa ja rauhallisella normaali ajolla ilman että ottaa kaikkia tehoreservejä irti kulkee jo ripeästi !! jatkuvasti on enemmän tehoa tiedossa jos kääntää kepakosta jopa ylitehoinen puskassa on jos alkaa elvistellä liikaa kaasulla mutkatiellä
    ks
    Edellä on kerrottu asiat kohdalleen.Itsellä mittaa 193 cm ja hyvin sopii ajelemaan.Soveltuu kaikenlaisille teille aivan pehmeää hiekkaa lukuun ottamatta.Omassa Givin korkeampi pleksi joka olisi todella hiljainen jos olisin jonkun sentin lyhempi.Hieman parani kun laitoin ylimmäisten kiinnitys ruuvien alle 8mm koroke palat,eli hieman pystympään.Niin ja bensapumppu meni 52 tkm kohdalla,nyt Pierburg.Ruiskumalleissa ei ilmeisesti ole pumppu ongelmia -03 eteenpäin.
  5.  
    Mulla on -05 mallin varaterä,,, enkä pois vaihtaisi. pituutta mulla on vain 172 ja arvelin kamppeen olevan liian iso minulle mutta v...tut. mittarissa ei vielä ole kuin rapiat 15 t että sisäänajo on vielä menossa. Ainoa mitä jäin kaipaamaan on vaihteenilmaisin ja kunnollinen pa mittari, nyt on vain merkkivalo mutta prempi seki ku ei mittään. Pa kulutus on kohdallaan, pahimmillaan 6.5l ja pienin 4.5l eikä körötellä. Tässä mallissa on jo 6 vaihdetta ja pa ruisku.
    Plexi on hieman meluisa ja aiheuttaa pyörteitä, mutta pitää kokeilla nixiä mitä kaveri kertoi laittamalla prikat alle jotta plexi olisi pystympi. Lumi on vielä pihassa mutta ajettu on...
    Äimistelijä