Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
  1. #1
    Onko kukaan vielä ajanut?Tietoa käyttökustannuksista?
    Houkutteleva laite.
    Mites toi hihna kestää/huolletaanko sitä muuta kuin vaihtamalla?
    Vaihdon hinta? Nimimerkki: Ketjujen rasvaukseen kyllästynyt.
    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
  2. #2
    Moro

    Ajamassa on käyty. Mukava peli ja vääntää alle 2000 rpm mukavasti vaikka toisaalta tehoa sitten yläpäästäkin mukavasti löytyy. Yhdeltä kuskilta kuulin, että viikonloppureissua teki ja pyörä kulutti tasaisessa matka-ajossa alle 4 l/100km. Hihnassa vaihtoväli muistaakseni 40 000 km. Että kyllä sillä pärjäilee.
    J. Virta
  3. #3
    Pääsitkö kokeilemaan ihan Suomessa? Täällä kun väittivät, ettei ST ehdi vielä tälle kaudelle tai aikaisintaan syksyksi.
    Ehkä, mut kuitenkin heti!
  4. #4
    Lainaa (tomiSS @ Heinä. 21 2006,21:55) kirjoitti
    Pääsitkö kokeilemaan ihan Suomessa? Täällä kun väittivät, ettei ST ehdi vielä tälle kaudelle tai aikaisintaan syksyksi.
    Samaa kysyy hän.

    Sanoivat viime viikolla R.M.Heinolla että aikaisintaan syyskuussa tuo ST malli Suomessa, mutta S-malli niin Tampereella kuin Espoossa kokeiltavana.
  5. #5
    Arvaus: Nuo kokemukset perustuvat S-mallin koeajoon.
    <p>2002-2014</p>
  6. #6
    Tälläisen "anti-bemaristinkin" mielestä tuo ST on aika mielenkiintoinen laite. Espanjassa luin jotain sikäläistä mopolehteä, jossa oli koeajo. Enhän mä siitä mitään ymmärtänyt, muuta kuin tärkeät mittaukset:
    tehoa takapallolta 85hv (kytkimeltä yli 90, tarkemmin en muista)
    0 - 100 km/h 3,1 s
    0 - 400m 11,2 s
    huiput 235 km/h



  7. #7
    Juu siis oikein arvattu. ST ei ollut saatavilla mutta tuo ajoasento on niin hyvä S mallissa 178 senttiselle kuljettajalle, että tuskin ST:n suhteen niin suurta eroa tulee. S-malli oli kuitenkin varsin hyvä peli enkä pelkästään ulkonäkösyistä kyllä ostaisi ST mallia. Kyllä S:n kanssa samanlaiset reissut kykenee tekemään vaikka alakatteet puuttuvat.
    J. Virta
  8. #8
    Lainaa (juvavi @ Heinä. 24 2006,08:46) kirjoitti
    Juu siis oikein arvattu. ST ei ollut saatavilla mutta tuo ajoasento on niin hyvä S mallissa 178 senttiselle kuljettajalle, että tuskin ST:n suhteen niin suurta eroa tulee. S-malli oli kuitenkin varsin hyvä peli enkä pelkästään ulkonäkösyistä kyllä ostaisi ST mallia. Kyllä S:n kanssa samanlaiset reissut kykenee tekemään vaikka alakatteet puuttuvat.
    No lehdestä luin että stongan korkeus olisi myös erona katteen lisäksi näissä. Pitäisi olla pystympi ajoasento tässä ST mallissa, voisi sopia paremmin meikäläisen 183 senttiseen ruhoon.

    BTW, miten toi hihna kestää? Huoltoahan se ei ilmeisesti kaipaa, kun mainostavat huoltovapaaksi.
  9. #9
    Erittäin lähellä on nyt S:n ostaminen.Asiallinen tarjous tuli.
    Toivottavasti postaan tänne ajoraportin viikonloppuna.
  10. #10
    Lainaa (wanna-be @ Heinä. 24 2006,21:01) kirjoitti
    Erittäin lähellä on nyt S:n ostaminen.Asiallinen tarjous tuli.
    Toivottavasti postaan tänne ajoraportin viikonloppuna.
    Ostamati jäi. Vaikeana asiakkaana koin ´kovasta kysynnästä´ johtuvan päätöksen kiirehtimisen painostuksena.
    Vahinko lienee yksin minun.
  11. #11
    Niinpä niin.
    BMW K1600GT, KTM 450 EXC,Ski-Doo freeride 800
    Born to be wild! Later captured...
  12. #12
    Näkyy muuten Riku Motor mainostavan että viikolla 33 tulisi ST:tä sinne. Norjan reissun jälkeen täytyy käydä vilkaseen.
  13. #13
    Vielä kun tekisivät kasisatasesta GS-version,niin..........
  14. #14
    Lainaa (julles @ Elo. 10 2006,16:20) kirjoitti
    Vielä kun tekisivät kasisatasesta GS-version,niin..........
    JOVAINKO ?



    ......tarkottanet tietysti kartaanilla niinku, eikö niin ?



  15. #15
    Olkoon vain vaikka remmivedolla kunhan vaan pyörästä löytyisi kunnon asetukset sorapätkillekkin. Remmille lupaavat 40 tkm vaihtovälin ja onhan se akseli aikalailla remmiä painavampi mukanakuljetettavakin.
  16. #16
    Lainaa (julles @ Elo. 11 2006,09:27) kirjoitti
    Olkoon vain vaikka remmivedolla kunhan vaan pyörästä löytyisi kunnon asetukset sorapätkillekkin. *Remmille lupaavat 40 tkm vaihtovälin ja onhan se akseli aikalailla remmiä painavampi mukanakuljetettavakin.
    Joooovain.....



    Naaaaaa....aattele ny vähä ! Remmillä maastossa ? Vaihtoväli olisi silloin 0.4 - 4 tkm.
  17. #17
    Lainaa (julles @ Elo. 10 2006,16:20) kirjoitti
    Vielä kun tekisivät kasisatasesta GS-version,niin..........
    MP-Maailman uusimmassahan oli noiden S ja ST mallien testiraporttia ja BMW moottoripyöräyksikön pomon haastattelu ja jonkinlaista matkaenduroa ja myös nakumallia ® on ilmeisesti tulolla..

    Kieltämättä aika mielenkiintoinen peli tuo F800.

    [Edit: näköjään suluissa oleva iso R tulee täällä tämmöiseksi: &reg;]



    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  18. #18
    Kaippa saksalainen keksii sille remmille sen verran suojaa, ettei se heti maastossa paukahda - ainakin sopii toivoa.
    Kone tuntuu muuten todella mielenkiintoiselta, vertailen vaikkapa aiempaan 1100 gössiini, tehoja n. samat, mutta painoa selvästi vähemmän - väännössä uusi kasisatanen tosin taitaa hävitä boxerille.
  19. #19
    Bmw-pomon tiedotteen mukaan uusi gs taitaa tulla keppivedolla.
  20. #20
    Lainaa (julles @ Elo. 11 2006,16:10) kirjoitti
    Kaippa saksalainen keksii sille remmille sen verran suojaa, ettei se heti maastossa paukahda - ainakin sopii toivoa.
    Muistelisin lukeneeni jostakin, että GS-malliin olisi tulossa ihan tavalliset ketjut.

    Edit. Aha, nyt se varma internet-tieto onkin muuttunut keppivedoksi.



  21. #21
    Mielenkiintoinen uutuus, etenkin tuo F800S...Aikaisemmin en ole bemareita "sillä silmällä" katsonut mutta tuo kyseinen peli vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Tiedä vaikka jos preferenssit jossain kohtaa vaihtuisi niin tuotahan voisi oikein harkita (en ikinä olisi uskonut, että kirjoitan tällasia...)
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  22. #22
    Lainaa (mikkokoo @ Elo. 17 2006,13:14) kirjoitti
    Tiedä vaikka jos preferenssit jossain kohtaa vaihtuisi niin tuotahan voisi oikein harkita (en ikinä olisi uskonut, että kirjoitan tällasia...)
    Koita kestää.

    Lainatakseni (taas) yhtä kokenutta bemaristia: " Ei se bemari ole sen kummempi pyörä kuin muutkaan."
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  23. #23
    Mielenkiintoinen uutuus, MP Maailman koeajo sai kiinnostuksen heräämään... Toki samaan hintaluokkaan sopii monta mukavaa menopeliä, mutta tuossa on jotain kiehtovaa ( moottorityyppi, keveys ) ja sopii ilmeisesti sekä aloittelijalle että kokeneemmalle motoristille. Nuo ABS -jarrut kyllä jättäisin omakohtaisesti pois, saisivat olla lisävaruste ( tämä pätee muihinkin merkkeihin ).
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  24. #24
    Lainaa (Pena @ Heinä. 27 2006,22:04) kirjoitti
    Näkyy muuten Riku Motor mainostavan että viikolla 33 tulisi ST:tä sinne.
    Onk näkynyt? kukaan tietoinen joko ois tullu?
  25. #25
    Lainaa (Köpi @ Elo. 21 2006,20:56) kirjoitti
    Lainaa (Pena @ Heinä. 27 2006,22:04) kirjoitti
    Näkyy muuten Riku Motor mainostavan että viikolla 33 tulisi ST:tä sinne.
    Onk näkynyt? kukaan tietoinen joko ois tullu?
    Nyt oli motopalstalla heillä että viikolla 34 eli taitaa R.M.Heinon toteamus toteutua ettei tälle kaudelle Suomeen taida kerkiä.
  26. #26
    Käväsin eilen Mototripissä kylmätyyppäämässä F800S:n. Koeajollekin olisin toki mennyt mutta kun meni vaikeeksi (ei siis saanut pyörää siltä seisomalta) niin jätin homman siihen. Ensivaikutelma itse pyörästä oli muovinen. Kahvatkin oli jotain kovaseosmuovia mikä vähän ihmetytti. Varmasti hyvä pyörä monelle mutta itselle riitti nyt kyllä kylmätyypit. Mopoilussa pitää olla tunnetta mutta sitä ei kyllä bemarista nyt irronnut. Oman pyörän päällä kahvaa vääntäessäni pyysin mielessäni anteeksi nykyiseltä menopeliltä, että mietin moista vaihtoehtoa nykyisen korvaajaksi...

    Mielenkiintoinen liike muuten tuo Mototrip. Kaksi henkeä töissä, ei yhtään asiakasta, tunnelma kuin hautaustoimistossa eikä koeajokaan onnistunut kun ennakkoon varaamalla niin kyllä rupesi mietityttämään homman kannattavuus.



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  27. #27
    Lainaa (mikkokoo @ Elo. 22 2006,09:19) kirjoitti
    Mielenkiintoinen liike muuten tuo Mototrip. Kaksi henkeä töissä, ei yhtään asiakasta, tunnelma kuin hautaustoimistossa eikä koeajokaan onnistunut kun ennakkoon varaamalla niin kyllä rupesi mietityttämään homman kannattavuus. *
    Et oo ainoo, mutta onneksi tuli toi Heino tänne myös.
  28. #28
    Kylläpä alkoi itteäkin kiinnostamaan speksien ja kuvien perusteella ko. pyörä... Täytyy käydä liikkeessä kattelemassa ja mahdollisesti myös pienellä lenkillä... Saa nähdä tuleeko musta ens kaudella bemaristi
  29. #29
    Lainaa (julles @ Elo. 10 2006,16:20) kirjoitti
    Vielä kun tekisivät kasisatasesta GS-version,niin..........
    Lieneekö totta vai kuvitelmaa:
    *villi arvio ulkonäöstä*

    *ärrä-versiokin*



  30.  
  31. #30
    Lainaa (Köpi @ Elo. 23 2006,20:35) kirjoitti
    Lainaa (julles @ Elo. 10 2006,16:20) kirjoitti
    Vielä kun tekisivät kasisatasesta GS-version,niin..........
    Lieneekö totta vai kuvitelmaa:
    *villi arvio ulkonäöstä*

    *ärrä-versiokin*
    Hyviä luonnoksia - GS menee vakaaseen harkintaan - F800 kun saa vielä kuristettuna tehtaalta samaan hintaan! Jos vaikka lapsille ostais (ps. omaan käyttöön).
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen