Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Minkälaisia käyttökokemuksia k.s pelistä?Onko aivan p..ka vrt.kawa zxr 750 H2 esim?Tietty tehoo on enemmän mutta ei tuossa kawassakaan runko aivan purukumia ole ja on miellyttävä ajettava tuon ikäseksi pyöräksi.Entäpä tuon giksuttimen koneen kestävyys?Suzukillahan on minun nähdäkseni aina ollut lujatekoisia moottoreita..Soveltuuko maantie matkailuun eli hieman pitempiä matkoja ajettavaksi ilman että tarvii ukko nostaa vinssillä pyörän päältä/kyytiläisen oltavat?
    Tietty täytyy käydä itse testaan wehjes.Olisi vaan niin mukava lukea käyttäjien mielipiteitäkin k.s keksinnöstä...
    Taitaa olla sitä joka keväistä vaihto-kuumetta kun mopo-kuume on mennyt.
    taitaa olla äärimmäisen harvinainen peli,kuin myös tuo kawakin meinaa olla.
    Lainaa (kawaukkeli @ Huhti. 04 2007,22:12) kirjoitti
    Minkälaisia käyttökokemuksia k.s pelistä?Onko aivan p..ka vrt.kawa zxr 750 H2 esim?Tietty tehoo on enemmän mutta ei tuossa kawassakaan runko aivan purukumia ole ja on miellyttävä ajettava tuon ikäseksi pyöräksi.Entäpä tuon giksuttimen koneen kestävyys?Suzukillahan on minun nähdäkseni aina ollut lujatekoisia moottoreita..Soveltuuko maantie matkailuun eli hieman pitempiä matkoja ajettavaksi ilman että tarvii ukko nostaa vinssillä pyörän päältä/kyytiläisen oltavat?
    Mulla oli ZXR750L (vm.93) välissä 9R (98) ja nyt K1. No huono olen sanomaan vasta yhden ajokerran jälkeen mitää K1:stä muutakuin pidän kyykystä ajoasennosta joka on myös ZXR:ssä. 9R:n ajoasento oli liian pysty mielestäni. Ne jotka valittaa ranteita niin treenin puutetta.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (kawaukkeli @ Huhti. 05 2007,23:20) kirjoitti
    taitaa olla äärimmäisen harvinainen peli,kuin myös tuo kawakin meinaa olla.
    Heh heh juu tosi harvinainen, eihän noita ole kuin 13 tusinassa Kyllähän se varmaan aika eri planeetalta on kuin H-ZXR, n.35 hv lisää tehoa & 30 kg vähemmän painoa ja 12 vuotta nuorempaa tekniikkaa...
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Lainaa (kawaukkeli @ Huhti. 04 2007,22:12) kirjoitti
    Mulla on K2 ollut pari vuotta ja moottorista en pysty sanomaan yhtään mitään pahaa lyhyillä tai pitkillä matkoilla (vaikka mun pisin yksimittainen reissu oli vain 350 km). Pidemmässä ajossa selkä saattaa rasittua kun kädet on aika edessä kyseisessä mallissa. Kyytiläisellä on polvet aika koukussa ja vähän mistä pitää kiinni Mutta eihän se matkalehmä olekkaan niin ei mitään yllättävää. Jos kyyditettävä on lyhyempi niin on varmasti sillä mukavampaa.
  7.  
    Itellä ei hirmuisesti ole vertailupohjaa muihin kyykkyihin mutta on tuon kone nyt ainakin 30t kestänyt, eikä se vielä kuulosta siltä että räjähtäis kohta. Matkailuun sopii ihan hyvin ajoasennon puolesta ainakin 175cm kokoiselle, kunhan siihen tottuu (ekalla ajokerralla saattaa tuntua siltä että ei sovi). Samanlaiset päivämatkat sillä ajelee kuin muillakin pyörillä ilman mitään erityisiä kangistumisia. Onhan siinä sitä paitsi oikein mukavan pehmeä tourinkisatula (vrt esim. cbr1000rr). Hyvä laitos kaikin puolin, ainut vika siinä tietysti on että se ei kaksipyöräisestä olemuksestaan johtuen aina välttämättä pysy pystyssä.
    Itellä siis 02 mutta sehän on käytännössä sama vehje.

paskakuski (vai paska kuski?)