Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Ei saa***** ole todellista!

    Suoralla tiellä etupyörä lukkoon liian pitkäksi aikaa. En hel.... kyllä usko vieläkään... kuitenkin "pari" kertaa ollut etunen lukossa ennenkin, jarrutuksia kun tykkään harjoitella pitääkseni tuntumaa yllä. Tuntumat minä työnnän ... Olisko ollut sitten kylmyys vai mikä oikosulku päässä, mutta en onnistunut vapauttamaan kahvaa tarpeeksi nopeasti, ja eikun päälleen

    Siinä meni peilit, stonga, kytkinkahva, tankki, takakate, jalkatappi, vasen äänenvaimennin, koneen poski... Nesteet pysyivät tosin sisällä, kannatti olla kaatumatapit... Uskomaton munkki muuten... Liukui kaiteen pystytolppaan ja pomppasi siitä takaisin tielle, mutta ilmeisesti oli rengas mikä siihen osui! Hyvä munkki, olis ollut **tuillaan kävellä himaan 40km...

    Tapiolaan on soitettu, lupasivat huomenna soitella paikkaa mihin voi pyörän viedä tarkastettavaksi. Saapa nähdä miten ulkomailla sitten onnistuu tuo homma.

    Ai niin... Päällä oli Vemarin kypärää, Heldin nahkahanskaa, Sweepin nahkarotsi ja Dainesen gore-housut ja kengät. Ukko selviytyi ehjin nahoin, vaikka tuota vauhtiakin oli sen minkä laki sallii (~85km/h). Laitanpa kuvia kun kerkiän... on nimittäin sentin syvyinen kolo tuossa housujen polvisuojassa... olisi saattanut tehdä kipeää farkkujen läpi. Lisäksi puhelimen kohdalta reidestä repeytyivät nuo goret, nahkatakissa ei tietenkään ole kuin pari naarmua. Mainostetaan nyt vielä tuota iskunkestävää Nokian 5140i:tä, hyvin kesti ainakin tämän iskun

    No ei kai tässä muuta voi kun , ja odotella mitä vakuutusherrat sanoo.
    Try again. Fail again. Fail better.
  2. #2
    Pääasia, että äijä on kunnossa
  3. #3
    Onneksi olkoon. * Hyvä kun ei hengen päälle käyny. Ne muuthan on vain tavaroita ja niitä saa lisää. Koita pummia vakuutus herroilta lainapeli rempan ajaksi että pääset liikkeelle. En tosin tiedä onko se mahd. *
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
  4. #4
    Onni onnettomuudessa että Sä olet kunnossa. Toivottavasti saat pyörän nopeesti kuntoon.
    Sukisukimies
  5. #5
    Onneks oli waan mopo joka otti siipeensä. Ei muuta ku uutta matoa koukkuun.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  6. #6
    Onneksi ei käynyt kuskille pahemmin.
    Tapiola on korvannut ainakin omalla kohdallani todella hyvin.
    Ahdettu 1216
  7. #7
    Hyvä, että äijä on kunnossa. Kai noista voi oppia jotain.

  8. #8
    Huh, mulle ei tulis mieleen testailla lukkojarrutuksia eturenkaalla 85km/h-vauhdista :-o

    Hyvä ettei miehen käynyt pahemmin.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  9. #9
    Miksi siis jarrutit? Ihan harjoituksen vuoksiko vain? Jos näin on niin hattua nostan jo pelkästään sen takia, että joku viitsii harjoitella ajamista aktiivisesti
  10. #10
    kyllä ne absit olis poikaa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  11. #11
    Lainaa (jaket @ Huhti. 04 2007,09:22) kirjoitti
    kyllä ne absit olis poikaa.
    Tuota minäkin ajattelin ja onneksi onkin.

    Harmi vain Luolikselle, mutta vielä on kesää jäljellä
  12. #12
    Ai perkele! Mahtaa korveta... Mut tietty pääasia et mies on kuosissa!!
    Tuurilla ja asenteella
  13. #13
    No huhhuh, onneksi mies tuntuu olevan kunnossa.
    Toivottavasti vakuutusyhtiö suhtautuu suopeasti asiaan...
    Suzuki GSX 1400, Kawasaki GTR 1400
  14. #14
    Onneks on mies kunnossa
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

    *Suzuki GSX-R 750 K1
  15. #15
    Lainaa (jaket @ Huhti. 04 2007,09:22) kirjoitti
    kyllä ne absit olis poikaa.
    AAMEN! ABSeille
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #16
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 04 2007,11:52) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Huhti. 04 2007,09:22) kirjoitti
    kyllä ne absit olis poikaa.
    AAMEN! ABSeille *
    Tiiä sitten abseista.. kyllä mä ainakin jättäisin kylmillä renkailla kylmällä pölyisellä asfaltilla maksimijarrujen testailut vähemmälle. Siis jos tuo tapahtui Suomen olosuhteissa..



    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  17. #17
    Outo juttuhan tämäkin on,mulla kyllä nousee takanen irti tavallisen huonollakin kelillä ja jo näillä lämpötiloilla.Jossain hiekalla tai savilillussa ton vielä ymmärtäisi.En kyllä lukenut enää mistä pyörästä kyse on mutta ...onhan se hyvä kun saa tuntumaa kaatumisestakin,oppia ikä kaikki.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  18. #18
    Niin miksi piti etunen lukita 85kmh vauhdista?Vai meniköhän vaan endo ympäri?
  19. #19
    Lainaa (MadMan @ Huhti. 04 2007,06:54) kirjoitti
    Miksi siis jarrutit? Ihan harjoituksen vuoksiko vain?
    No senpä vuoksi juuri... Olen skeptinen sen suhteen, että se - ainakin minun ajotyylilläni - noin kerran kesässä tarvittava paniikkijarrutus harjoittelematta onnistuisi, joten tavaksi on tullut harjoitella silloin kun osuu tarpeeksi hiljaiselle tielle. Tosin tällä kertaa harjoittelematta olisi päässyt varmasti aivan samaan lopputulokseen.
    Try again. Fail again. Fail better.
  20. #20
    Ei ymmärrä ei...

    Mutta hienoo että ratsastajalle ei käynyt kummemmin ja onhan tuota kautta vielä "jokunen" kuukausi jäljellä.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  21.  
  22. #21
    Ei hätää, pääasia et kuski on kunnossa.... Rautaa saa rahalla
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR