MP - Asennus.com huolti ja sääti vanhan äffän.
Ajotuntuma ihan erija yllätyin tehokäppyröistä
tässä lappu ennen säätöä
ja tämä lappu säädön jälkeen
mopossa siis Factory:n suutin setti josta käyttöön jäi vain neulat,suuttimet heitti ihan päin![]()
K&N suodatin ja Yoshimuran joku käyrästö (ilmeisesti i/ö 750giksulle oleva) ja rykkösen hiilarivaimennin (siis vakio rykkösen)
e: jos haluis saada nuo kuopat pois niin pitäis vaihtaa suutinputket tai samantien vähemmän käytetyt kaasarit.
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Moi!
Hienoa kuulla kommenttejasi pyörästä. Mitäs tuollaseen gsx-f750 kannattaa siis itse tekemään jälkikäteen, jotta esim. äänet paranee? Mulla on pyörässä vakioputki eli äänet ainakin ovat aika vaimeat, ja mielessä on käynyt joku jälkiasennus, mutta suositukset uupuvat kyseisestä mallista.
Eli kertokaas kokemuksia, mikä on 'järkevää' toteuttaa tähän pyörään? Painotan hinta/laatusuhdetta, jos sellaista on olemassakaan? Ja jos on tiedossa jotain tärkeätä kunnossapidettävää/huollettavaa pyörässä erityisesti, niin saa laittaa vinkkiä.
Terveisin aloitteleva motoristi Juha.![]()
onkos sinunkin äffä sitä "vanhaa mallia" eli 89-96?
hankala oli löytää putkistoa tuohon vanhempaan, mutta sitten täältä orgin kautta sain valmiiksi väsätyn version itselle.
ja mikä on järkevää mikä ei, on noin vanhan kohdalla sitten jo omistajasta kiinni.mulla lähtökohtana se että tuo mopo pysyy meidän perheessä.
no Hsippe osaa vastata tähän parhaitenkirjoitti
![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Mulla on gsx-f750, vm.99. Allrightissa ainakin näkyy olevan Leo Vinceä kyseiseen malliin. Kokemukset siis vaimentimen vaihdosta sekä muista päivityksistä kyseiseen pyörään ovat tervetulleita! Monethan tuntuvat sen vaimentimen vaihtavan.. Toimiiko se samalla lailla tässä mallissa? Kiitos ja kumarrus.
Juha.
http://jarim.hiekkalaatikko.org/putken_vaihto/(rona @ Huhti. 03 2007,21:22) kirjoitti
Ja täältä tehokäppyrä:
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/suzuki?page=3
Huipputehoon ei siis mitään vaikutusta mutta äänet oli ok.
Mitäs tuo x-asteikko noissa käyrissä esittää?(Salmon @ Huhti. 03 2007,15:38) kirjoitti
TL1000R
se ilmoittaa ajettua matkaa.tuossa lapun yläreunassa lukee(ZR-7herwood @ Huhti. 04 2007,08:57) kirjoitti
Race Studio Analyysi - Racing Data Tiedonkeruu järjestelmä
eli se on käsittääkseni se mittauslaitteisto![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Paras vakio 750f (vm92) mikä joensuussa on ajettu penkissä on 91-92hp joten ihan kivasti oot saanu irti. Toki toi joensuun penkki antaa aika lailla saman suuntaisia tuloksia kun keminkin..
Sen verran vielä huipuista, että 221 km/h sais kelattu vm 90:llä vakiolla 750f:llä joensuun kentällä (1.8km).
busanistit +200mph club finland