Tarttis vähän nostaa ajoasentoa. Löytyykö CBR:n tankoihin jostain korokepaloja. Joku ties vinkata, että VRF:n tangoilla saa nostettua 2,5cm ja silloin ei tarttis vaihtaa jarruletkuja.
Onko kokemusta asiasta tai onko muita ratkaisuja tiedossa. Pyörä CBR1000F -00 .Timppa
Sattuipa tuolta silmään -96 vfr osia. Toimivuuteen tai sopivuuteen en ota kantaa. Vfr:ssä on muistaakseni 41mm putket.
http://purkuosat.net/
Miksi kahvoja muuten pitäisi saada ylemmäs? Eikös tuo ole aika matkalehmä jo valmiiksi?
Moi
Kiitti linkistä. Täytyy vähän mittailla, mutta näyttäis kuvan perusteella siltä, että rakenne on vähän erilainen.
Vastauksena kysymykseesi; Vähän *kun sais ryhdikkäämmän ajoasennon niin ei kävisi niin ranteiden päälle tuo kaupunkiajo.
Jos kekkaat jotain sikakalliiden virallisten korokepalojen sijaan, niin vinkkaa. Karwaisemmalla puoliskolla vähän samaa ongelmaa. Huomattiin, että mun VFR:n ajoasento on PALJON ranneystävällisempi kuin Seeprassa.(saareti1 @ Huhti. 03 2007,09:54) kirjoitti
Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
*Does my bike make my butt look fast?*
itse päädyin XX:n kanssa vaihtamaan koko yläkolmion ja siihen crossistongan ennenkuin kuulin helibars-nimisestä wärkistä, hintaa noille en tiedä mutta oma ratkaisuni oli kallis.
Do you have premonitions of déjà vu?
Mulla ei ole ainakaan koskaan cbr600:sen kanssa väsynyt ranteet, itseasiassa olen etsinyt siihen clip-oneja, joilla kahvoja saisi laskettua muutaman sentin, jotta asennosta tulisi itselle luonnollisempi.
Ihan tuolleen ilmaisena vinkkinä mainittakoon, että ranteiden väsyminen on yleensä merkki siitä, että ajoasennossa on parennettavaa. Painoahan ei tulisi kannatella käsillä, vaan pitää kevyt ote kahvoista; auttaa muuten pyörän hallintaakin aika tavalla.