Heippa
Onko kokemuksia jos vaihtaisi CBR 1000f vakio pleksin touring pleksiin... onko takana istuvilla hyvät oltavat?? Ja auttaako paljon kuljettajan tuulen halkomiseen.
T: Huomenna vaihtamaan??
Mulla oli aikanaan. Kuskille selkeä parannus:
- vähemmän tuulta ==> pystyi ajamaan päivätolkulla kaikessa rauhassa 160-170 vauhtia bahnalla
- ranteet ei kuitenkaan alkaneet väsyä (kuten taas kävi Birdin kanssa johon vaihdoin myös korkeamman plexin)
Takajakkaralla istujasta en osaa sanoa.
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Eipä ole vakio pleksistä kokemusta mut tourinki toimii ihan jees![]()
Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
Spoileripleksin tarpeeseen ja toimivuuteen äffässä(kin) vaikuttavat esim. kuskin pituus ja ajonopeudet
Itse olen 190cm lyhyt ja omassa äffässä on FiveStarsin spoileripleksi, joka toimii ihan mallikkaasti poistaen pahimman ilmanpaineen yläkropalta eikä tuo kyytiläinenkään ole moittinut kyydin huonontuneen (siis pyörän!!)![]()
Todennäköisesti et tule pettymään, jos korotetun mallin alkuperäisen tilalle vaihdat..
Mulla sama tilanne eli ei normista kokemusta mutta tuo touringpleksi kyllä tuntuu olevan ok ja on ok myös matkustajan mielestä eli ei kait puhalla takanakaan päin näköä/ tee pyörteitä. pittuutta mulla on huikiat 168cm(mikatossa @ Huhti. 02 2007,16:58) kirjoitti
![]()
honda tonni f
Kiitoksia paljon vaivan näöstä ja huomenna suunnistan Stormiin hakemaan pleksin mopoon..
Kiitos paljon
Sattuipa sopivasti. Tossa avasin topicin CBR1000F:n peilipyörteistä muutama päivä sitten ja samalla olen pohtinut myös touring plexin vaikutusta asiaan. Mulla on eka Cebari ja käsittääkseni siinä on vakiopleksi. Koitin kovasti kaivella kuvaa touring-plexistä, mutta eipä onnistunut. Olisko jollakin linkkivinkki, miltä ko. plexi näyttää, niin vois vertailla. Mun kamppeessa on tällainen:
EDIT. Joopa joo, sitten justiinsa, kun postasin tämän viestin, löytyi oikeat hakusanat ja kuvat tourinkimallista :-)
PPK
Ite vaihdoin just kapan korotetun plexin ja jonkin verran väheni suhinat ja pyörteet.kyytiläinen ei huomannu mitään eroa eli ihan ok hommeli,pituuttakin on yli 190cm...
tossa sivuprofiilia vanhemman CBR:n tour. pleksistä
pituutta noin 10 cm lisää originaaliin verrattuna ja korotusta n. 7 cm
CBR 1000F *Kaikki Liha Tottelee Kuria
http://www.hondariders.fi
Mitähän virkaa kahdella ilma-aukolla tuossa umpion ja plexin välissä on. Onko kukaan kokeillut mitä vaikuttaa jos peittää ne?(ppk @ Huhti. 02 2007,23:44) kirjoitti
AaJii
nuo ilma aukot ohjaa ilmaa pleksin sisäpuolelle ja poistaa alipaineesta tulevan kovan melun ja varmaan turvaa myös kuskin hapen saannin jos nyt yleensä osaa ja muistaa hengittää.
Mikäköhän tuo tuoring pleksin englannin kielinen nimi lienee, hakusanat hieman hukassa, mistä saa Suomesta ja noin hinta?