Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Elikkäs olen törmännyt virityksiin joissa oman käyrän toinen pää on tulpattu ja laitettu avarampi putki toiselle puolelle. epäilyttää moisen toimivuus. myykö joku oikein sarjaa jossa suositellaan tekemään noin vai onko ne mallia kyläsepän ehkä toimiva patentti. ja muutkin tyyppiviat kiinnostaa sc24 mallista.
    eikö kenelläkään muulla ole vaihdettu omien putkien tilalle 4-1 putkea?? ostin sellaisen joku aika sitten ja penkissä puuttuu 10hv vaikka on tuo laserin K1 putki ja suutin sarja. olis kiva tietää toimiiko muilla tuollainen patentti.
    Lainaa (Juuzoppi @ Syys. 07 2006,01:26) kirjoitti
    eikö kenelläkään muulla ole vaihdettu omien putkien tilalle 4-1 putkea?? ostin sellaisen joku aika sitten ja penkissä puuttuu 10hv vaikka on tuo laserin K1 putki ja suutin sarja. olis kiva tietää toimiiko muilla tuollainen patentti.
    Laitoin toissa päivänä laserin prodor 4-1 kokoputkiston paikoilleen...kysyin tt-motorsportin(oulussa) mieheltä "jos tulppais toisen pään lähdöistä ja laittas pelkän laserin pöntön"...sano että "ääntä tulee lisää mutta tehoa katoaa"...no onhanse selväkin kun virtaus putkissa ahdistetaan puoleen...meen säädättään kaasarit ens keskiviikkona ,katotaan mitä tapahtuu tehon/väännön suhteen...vääntöä tuli jo nyt ilman säätöjäkin roimasti lisää ja äänet on makeat

cbr 1000f-91
    Onko HONDAN jälkeen elämää?
    CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
    no ei kai tätä kukaan enää lue mutta itse vaihdoin kys systeemillä Viperin putken,eli ihan vaan kylmästi toiselle puolelle uusi pönttö ja toinen takalähtö tukkoon.
    Ääntää aika komeasti ja minun,HUOM,minun mielestäni alavääntöä tuli lisää-huippua katosi...
    mieluusti itse kiihdytän nopsaan kuin että ihan täysiä-paitsi nykyään molempia,tottakai "sääntöjen mukaan"
    KawasakiVn1600
    HondaVtr1000
    SuzukiVz800
    Aprilia650 *2
    KawaKlx250
    YamahaXJR1200
    KawaZ750 *2
    KawaVN800
    ApriliaSL1000
    HondaVFR750
    HondaVF1100C
    KawasakiZZR1100
    SuzukiDr800
    SuzukiGSX1300
    HondaCBR1000 *2
    KawasakiGPZ750
    SuzukiGSX750
    HondaMTX125
    Lainaa (busse @ Helmi. 17 2007,00:17) kirjoitti
    no ei kai tätä kukaan enää lue mutta itse vaihdoin kys systeemillä Viperin putken,eli ihan vaan kylmästi toiselle puolelle uusi pönttö ja toinen takalähtö tukkoon.
    Ääntää aika komeasti ja minun,HUOM,minun mielestäni alavääntöä tuli lisää-huippua katosi...
    mieluusti itse kiihdytän nopsaan kuin että ihan täysiä-paitsi nykyään molempia,tottakai "sääntöjen mukaan"
    ..Toisaalta tuohan vois vakuutusmaksujen kannalta olla hyväkin juttu tiputtaa tehoja noin... ...teho/painosuhde muuttuu ratkaisevasti...

Samakaitse on kummalta puolen pyttyä kuristaa tuloa tai menoa...tehothan siinä katoaa ...

Mutta viritys on onnistunut jos on äänet hyvät ja tehot on tippunut vaan 15%
    Onko HONDAN jälkeen elämää?
    CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
    Omassa raadossa on väliputki vaihdettu suoraan itsetehtyyn, jonka jatkona on yksi pönttö. Kyllä rosteri on kaunista. Keskituen mahdollisuus on tuolla menetetty, mutta äänet ei ole ihan tuhinat.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
    joo laserin k1 putkisto vasen puoli tulpattu penkissä ajettu 160hp takapallolta eli ei tehot hävinny sc24n koneesta
  8.  
    Mulla oli aikanaan Devilin putki, jossa se tuli ihan asennussarjassa tuo toisen puolen tulppaus. Perstuntumalla huippua katosi, mutta väännöt ihan kohdallaan. Ja äänet oli kyllä mahtavat. Niin ja ajoin 170.000 eli ei ollut myöskään kestävyydestä pois.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net