Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Auts, melkein pudotin maxiskootterin ristyksessä.

*

Syy: takana tiukka salitreeni ja lihakset hapoilla. Hyvin lähti pyörä liikkeelle, mutta kun piti pysähtyä ja pitää sitä pystyssä, ohops, kädet totelleet kunnolla.

Opetus: ajan ja pidän huolta fyysisestä kunnosta, mutta ei ihan perätysten.
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
    "Urheilija ei tervettä päivää näe"

Jos ei muuten niin kaatuu motukalla treenauksen vuoksi
    <br /><br type="_moz" />
    Kawasaki ZX-12R -04
    Yamaha YZF R1 -02
    Yamaha YZF 1000R Thunderace -96
    Joo, jalkareenin jälkeen autolla ajelu on mielenkiintoista ja käsireenin jälkeen pyörällä ajelu...

Ihan normaali homma.
    Lainaa (wolvie @ Huhti. 27 2007,16:49) kirjoitti
    Joo, jalkareenin jälkeen autolla ajelu on mielenkiintoista ja käsireenin jälkeen pyörällä ajelu...

Ihan normaali homma.
    Tai kunnon salikäynnin jälkeen autolla, jos ei siinä ole ohjaustehostinta
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    johan tuo on todettu polkupyörällä. tiukan käsireenin jälkeen on pakko ajaa ilman käsiä ku ei pysty pitään tankosta kiinni.
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
    Juurikin tuon takia ei tule salilla käytyä.
    Ahdettu 1216
    Niin, mutta kun se sana on treeni ei reeni
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
    Pelkkä portaiden nousu alakerrasta tekee välillä tiukkaa..
    HD Sgs, Te300i, 748r, 990 Adv ,Hp2 Sport, S1000rr

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
    Lainaa (Midas @ Huhti. 27 2007,21:02) kirjoitti
    Pelkkä portaiden nousu alakerrasta tekee välillä tiukkaa..
    ...mutta aina sitä jaksaa sen verran kahvaa kääntää...
    - Sitä saa mitä ei tilaa -
    BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
    Lainaa (Rib@55 @ Huhti. 27 2007,20:03) kirjoitti
    Niin, mutta kun se sana on treeni ei reeni
    Tampereella se on reeni, kai sää ny sen tiärät.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
    Tuttuu hommaa muuten. Kunnon penkityksen jälkeen ei ajo pyörällä meinaa todellakaan onnistua. Ojentajat niin huonossa hapessa että ei mitään mahollisuutta selvitä täysjarrutuksesta. Kauhee tärinä vaan.
    Justiin eilen ois reenailun jälkeen cbr lipsahtanu jalalta ottaessa kylelleen jos ei kaveri ois sattunu olemaan takana vastassa. Vähemmästäkin kyllä pitäs hälyytyskellot soida ja jättää ajelut siltä kertaa väliin. Ei saata toisinaan lusikkakaan kädessä pysyä niin miten on moottoripyörän hallinnan laita.
    Esa Turunen
    Pitäs joskus kokeilla.
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
    Jätkät treenaa kerran kahdessa kuussa lihasryhmän hapoille ja ihmettelee ku on ihan lukossa! Ei näin.

Itse tahkonut kohta kymmenen vuotta putkeen 3-5X viikossa ja ei pelkoa ettei pysyisi pyörä kovimmankaan treenin jälkeen hanskassa. Vai lähteekö joku suoraan kyykky paikalta pyörän niskaan ja menoksi. Venyttelyt ja loppulämmittelyt olis kanssa poikaa.
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
    Lainaa (suurii @ Huhti. 28 2007,03:58) kirjoitti
    Jätkät treenaa kerran kahdessa kuussa lihasryhmän hapoille ja ihmettelee ku on ihan lukossa! *Ei näin.

Itse tahkonut kohta kymmenen vuotta putkeen 3-5X viikossa ja ei pelkoa ettei pysyisi pyörä kovimmankaan treenin jälkeen hanskassa. Vai lähteekö joku suoraan kyykky paikalta pyörän niskaan ja menoksi. Venyttelyt ja loppulämmittelyt olis kanssa poikaa. *

Joo, aivan oikeassa olet. Tarpeellinen muistutus. Me salilta(kin) hoippuvat tyypit ei tehdä sitä hommaa ihan oikein. Ahkeria ollaan, kun jaksetaan (t)reenata, mutta veltompia siinä venyttelyssä ja loppulämmittelyssä (ainakin minä). Toivottavasti tuo pudotusvaara saa ainakin allekirjoittaneen panostamaan myös venyttelyyn homman jälkeen.

Sitten vasta
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
    ittellä samoja ongelmia myös. ota prot-topin tai vastaava palautus juoma heti treenin jälkeen niin keho saa heti palautukseen kunnon yrtit,niin ei meno enää niin huteraa. toimii. ja tuloksetkin nousuun. hyvää ja turvallista kesää.
    juhani pakkala
    auttaisko ne sen yhden kaverin beetta salpaajat??
    Tä? Eikö ne lihakset kasvakaan levossa?? Oon yrittäny koko aika lepäillä, mut ei oo vielä mitään tapahtunu
    zx-6r -02
  20.  
    Lainaa (suiza 1200 @ Huhti. 27 2007,19:33) kirjoitti
    Juurikin tuon takia ei tule salilla käytyä.
    Hyvä perustelu... Jos käy salilla niin ei voi Miehestähän se silti taitaa olla kiinni.
    <span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
    rock, rauha ja rakkaus...
    </span></span>

<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>