Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 100:sta
    Noniin, lauantai lähestyy.
    Pääkaupunkiseudulta tai muualta Uudeltamaalta tulevat klo 10.00 kieppeillä Saukkolan Essolle.
    Foreca lupaa tässä vaiheessa +9 ja pilvipoutaa, hyvä ajokeli, ei oo liian kuuma.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Lainaa (Kawamän @ Touko. 02 2007,09:33) kirjoitti
    Pääkaupunkiseudulta tai muualta Uudeltamaalta tulevat klo 10.00 kieppeillä Saukkolan Essolle.
    Foreca lupaa tässä vaiheessa +9 ja pilvipoutaa, hyvä ajokeli, ei oo liian kuuma.
    Mitä häh,

Eikös meillä PKS seutulaisilla ollut tarkoitus lähteä vasta kybältä Kivenlahdesta???

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Lainaa (hessu75 @ Touko. 02 2007,09:43) kirjoitti
    Mitä häh,

Eikös meillä PKS seutulaisilla ollut tarkoitus lähteä vasta kybältä Kivenlahdesta???

-Hessu-
    Eikös tuu vähä liian tiukka aikataulu, jos pitäs olla Somerolla n.11.30 viimeistään.
    Ja nuo kahvitauot menee kyllä nopeesti rupatellessa ja kahvia hörppiessä, niihin kannattaa kans varata aikaa.
    Voidaan tietty tavata vasta siellä Somerolla, jos tuutte sinne suoraan.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Lainaa (Kawamän @ Touko. 02 2007,10:12) kirjoitti
    Mitä häh,

-Hessu-
    Eikös tuu vähä liian tiukka aikataulu, jos pitäs olla Somerolla n.11.30 viimeistään.
    Ja nuo kahvitauot menee kyllä nopeesti rupatellessa ja kahvia hörppiessä, niihin kannattaa kans varata aikaa.
    Voidaan tietty tavata vasta siellä Somerolla, jos tuutte sinne suoraan.
    ei varmaan ole ihan "tiukka" tuo aikataulu,ja onhan meillä
    suurimmalla osalla kunkin numerot tallessa joten viestiä
    liikkeelle siinnä vaiheessa kun rupeaa aikataulu pettämään.
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Kawamän @ Touko. 02 2007,09:33) kirjoitti
    Mitä häh,

-Hessu-
    Ei ku ysiltä Kivenlahdesta. Tunti aikaa Saukkolaan. Pitäis ehtiä. Mä tossa GPSsää just kiusasin, josko löytäis hyvän reitin, Kivenlahti-Siuntio-Saukkola motareita välttäen. Eli siin Lähtö klo 9:00 Kivenlahden Tebarilta. Siellähän saa olla paikalla vaikka kasilta, ja syödä aamiaisen ja sit matkaan.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04

***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
    Minä joudun perumaan tulemiseni.Pitäisi mennä viikonlopuksi töihin.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
    Lainaa (tinippa @ Touko. 03 2007,09:48) kirjoitti
    Minä joudun perumaan tulemiseni.Pitäisi mennä viikonlopuksi töihin.
    "pitäisi" ja mennä on kaksi eri asiaa no kyllä näitä vielä
    lisää tulee,ja mikä ettei seuraava ole juuri siellä sinun maisemilla.
    Ja minun pitäisi mennä kolmeen muuhun paikkaan. No, kahteen olen jo sopinut olevani menemättä, mutta kolmanteen taidan joutua irtautumaan aika nopeassa tahdissa.

Pyrin kuitenkin edes KÄYMÄÄN zrx-treffeillä.
    ZZR 1200
    Mun seurassa tulee yksi kauniimman sukupuolen edustaja, Suhnukilla kylläkin...

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    No vielä on auki mitä reittiä mennään Saukkolasta Somerolle, vaihtoehtoja on....

Saukkola-pusulaan päin-280 tietä somerolle, tai saukkola-suomusjärvi-kiikala-somero, eka vaihtoehto ainakin hyvä tie, tokaa en oo koskaan ajanu. Vai onko muita ehdotuksia?

Somerolla on hauska kauppa, LEATHER HEAVEN, sieltä löytyy ainaki seniorille krääsää, voitais (jos keretään) pikapikaa kävästä sielläkin. On muistaaksnei just sen ainoan huoltamon vieressä...
    ***ZRX 1200***
    Lainaa (eppu @ Touko. 03 2007,14:03) kirjoitti
    Somerolla on hauska kauppa, LEATHER HEAVEN, sieltä löytyy ainaki seniorille krääsää, voitais (jos keretään) pikapikaa kävästä sielläkin. On muistaaksnei just sen ainoan huoltamon vieressä...
    Tunnen liiankin hyvin NahkaTaivaan Turun liikkeen pitäjän ja olenkin kys. puljuun jättänyt (nahka)laukkukaupalla euroja... Käydään vaan Someron puodissa, mutta minä pidän lompakon taskussa! Tai no...yritän ainakin.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    kävin vielä viime testeillä,kun alko tuo vaihteisto takkuilemaan
    ja paukkumaan,syy selvis kun vilkaisin öljysilmää,oli pirulauta
    vajaa???? no nyt kunnossa,mutta mies ei ole, rääkkäsin
    taas selkävärkin epäkuntoon,heiluttelin nuorisokirvestä-
    (halkasu sellaista) edellispäivänä 4-tuntia, ja lopputulos taattu (aina)
    kävin muutaman km. lenkin ja eikä ollut kivaa,mutta mukana
    ollaan silti.

Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Noniin. Foreca lupailee ihan kohtuu säätä. Aamulla on pikkusen viileetä, mutta paranee päivän myötä, eikä tuultakaan taida olla mahdottomasti. Sateiden pitäis mennä jossain muualla kuin meidän reitillä, eli kaikki mukaan. Olen Kivenlahden Tebarilla aamusta n. klo 8:30, jotta päästään lähtemään viimeistäin klo 9:00 tonne Saukkolaan jossa Kawamän ja Eppu odottelevat. Siitä sitten tonne Forssaan. Noi Epun reittiehdotukset ovatten ihan hyvejä, päätetään sit Saukkolassa kumpaa mennään.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hessu75 @ Touko. 03 2007,13:12) kirjoitti
    Mun seurassa tulee yksi kauniimman sukupuolen edustaja, Suhnukilla kylläkin...

-Hessu-
    Juu, tere tulemast vaan, vaikka onkin Suhnukilla. Aina kauneus on paikallaan, me muut kun ollaa niin "jylhiä". (Paitsi tietysti Eppu).
    kauden ensimmäinen "meeting" on käyty,ja näyttää tämä
    porukka kasvavan pikku hiljaa,ja silti lisää mahtuu mukaan,kyllä
    ne nytkin laskin,mutta tämä ainainen ongelma (muisti) pätkii
    joten joku muu saa tuon määrän kertoa,minun puolestani
    SUURI kiitos kaikille.

PS. kuvia saa pistää mulle s-postina kokoan sitten niitä
    tuonne "julkaistavaksi"

Kiitos kaikille!! Mukavaa oli taas!!

Mun laskujen mukaan rexejä oli paikalla 10 plus vakiharrikka ja suzuki.

Eli todellakin lisää mahtuu mukaan, "uusina" tais olla qwert ja lappis...?

Komea saatiin aikaiseksi. Kyllä Somerolla päät kääntyili!!
    ***ZRX 1200***
    Niin ja kiitos myös Leatherheavenille kaffeista ja hyvästä palvelusta !!
    Hieno reissu, Kyllä Qwertti oli jo Turengissa, sinä vaan et ollu siellä, Eppu.
    Nyt tiedän, mistä Qwertti on nikkisä keksiny, kirjottakaas se näppiksellä, niin selviää, heh.
    Oli Lohjan motarilla + 7ast. hrrrrr.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Kivaa oli tosiaan! Mukavaa tavata "vanhoja" tuttuja ja uusia nikkejä, jotka saivat kasvot! Vauhti pysähdysten välillä oli ok, joskin oisin mä uskaltanu kovempaakin tolla härvelillä ajaa...uskokaa pois vaan...

Hieno päivä kerrassaan! Kiitokset meille kaikille! Suuret sellaiset! Koskas muuten pidetään sellainen miitti että voitas "vähän"

-Hannibal-

Joo fotoja kehiin!Kyrsii kun en päässyt käymään siellä,mut ehken ens kerralla.
    Tulin just pieneltä lenkiltäja sotkin pyörän ja kamppeet mahtavasti sian p...skaan!Haisee aika miehekkästi!Ja huomasin just että prexportin vedenpitävät ajokengät pitää hienosti veden sisäpuolella!
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
    http://fi.msnusers.com/ZRX-Porukka

Eppu laitto kuvia tuonne, katos sieltä, niin alkaa potuttaa vielä enempi, heh.
    Eivaiskaan, mietittiin, että tullaan ens kerralla sinnepäin, niin et voi laistaa!
    Oisko hyviä leirintäalueita , voitas kokoontua siellä.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Lainaa (SenioRR @ Touko. 05 2007,18:47) kirjoitti
    Kivaa oli tosiaan! Mukavaa tavata "vanhoja" tuttuja ja uusia nikkejä, jotka saivat kasvot! Vauhti pysähdysten välillä oli ok, joskin oisin mä uskaltanu kovempaakin tolla härvelillä ajaa...uskokaa pois vaan...

Hieno päivä kerrassaan! Kiitokset meille kaikille! Suuret sellaiset! Koskas muuten pidetään sellainen miitti että voitas "vähän"
    mitä tulee tuohon "vauhdinpitoon" kunnioitan
    aina (melkein) muiden toiveita ja "huomautuksia" vaikka kyllä
    kieltämättä nykin välillä se toinen minä meinas saada vallan
    mutta meikäläisen hermot on rautaa ,kyllä sitä saa
    sitten taas yksilö suorituksena purettua noita paineita.
    Niin ja jäi pois edellisestä, että kerrankin ei Paraisten Paukutin
    ollut kovaäänisin!
    Lappiksen soundit kuulu jonon hännille asti!
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Lainaa (tinippa @ Touko. 05 2007,18:55) kirjoitti
    Joo fotoja kehiin!Kyrsii kun en päässyt käymään siellä,mut ehken ens kerralla.
    Tulin just pieneltä lenkiltäja sotkin pyörän ja kamppeet mahtavasti sian p...skaan!Haisee aika miehekkästi!Ja huomasin just että prexportin vedenpitävät ajokengät pitää hienosti veden sisäpuolella!
    eli voiko tämän (myös) ymmärtää että oli ns: nilkat pask..ssa
    ja vielä sisäpuolella.
    Laitoin vaan muutaman kuvan noille sivuille, sähköpostilla laitan enempi kuvia jos joku haluaa!!

Ja nyt lampaan sisäfilettä ja
    ***ZRX 1200***
    Lainaa (Kawamän @ Touko. 05 2007,19:36) kirjoitti
    Niin ja jäi pois edellisestä, että kerrankin ei Paraisten Paukutin
    ollut kovaäänisin!
    Lappiksen soundit kuulu jonon hännille asti!
    Perhana sentään joo! Ajoin Lappiksen takana ja soundit tuossa Rexissä ovat enemmän kuin kohillaan! Pitänee vähän avartaa tuota Cobran putkea, jotta saan taas tuon kovaäänisimmän tittelin itelleni! *hamuilee poraa..*
    -Hannibal-

Lainaa (eppu @ Touko. 05 2007,19:44) kirjoitti
    Laitoin vaan muutaman kuvan noille sivuille, sähköpostilla laitan enempi kuvia jos joku haluaa!!

Ja nyt lampaan sisäfilettä ja
    no nyt se on lyöny lampaan lihoiksi,kyll oot raaka.
    Lainaa (eppu @ Touko. 05 2007,17:58) kirjoitti
    Komea saatiin aikaiseksi. Kyllä Somerolla päät kääntyili!!
    No kääntyilipä hyvinkin...

Olin siinä LeatherHeavenin risteyksessä juuri vanhan mustan Gixxerini kanssa (nykyään kaverin pyörä) tulossa tankilta ja katselin, että sieltä se ryhmä rämä saapuu Nahkataivaaseen ostoksille...komiaa *

Tervetuloa Somerolle päin vaan uudestaan *

Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
    Jep..jep
    Kiitokset kaikille munkin puolesta. Mukavaa oli ja kelitkin melkein kohdallaan. Otetaan sitten se Pohjanmaan reissu kun on oikeasti lämmintä (nimim. 3*löylyssä ja vielä paleltaa)
  30.  
    Lainaa (jaakkis @ Touko. 05 2007,21:39) kirjoitti
    Jep..jep
    Kiitokset kaikille munkin puolesta. Mukavaa oli ja kelitkin melkein kohdallaan. Otetaan sitten se Pohjanmaan reissu kun on oikeasti lämmintä (nimim. 3*löylyssä ja vielä paleltaa)
    tuon paremmin ei tuota ilmaa ei voi "kiteyttää" osuvasti ilmaistu.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen