Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
    itsellä nyt triumph ja lukenut japsikinnerien naljailua kunnon trumppa jätkille.tässä imperiumin vastaisku itsellä ollut jo kolme kawasakia joten kokemusta omaavana voin sanoa että paska pyöriä.kawa pyörien opel.koneet ei kestä ja ei mitenkään hyviä ajettavia.triumph on hyvä pyörä.hyvä,hauska ja kevyt ajaa.ja se soundi ,siinä on munaa kun kuulee kolme sylinterisen koneen murinan niin hondiakin ollut.mutta tässä se nyt sitten pitkän etsimisen jälkeen on ja pysyy.ja vielä viimeiseksi ei enää ikinä kawaa hyvää cruisailukesää ja hyviä ajonautintoja teille kaikille triumph motoristeille ja tietenkin kaikille moottoripyöräilijölle.ei tämä ole mitään vakavaa
    kaikilla on mielipide
    mopoton mies nykyään
    the older i get the faster i used to be
    Koltiainen koittaa saada Kawapojat kiukkusiks... Tollasella kolmelylinterisellä kummajaisella et siihen pysty

Kunnon vääntöön nääs tarvitaan kunnon vastus, trumppapumppa ei sitä tarjoa...

Kun halutaan kunnon vääntö, täytyy mennä tuonne Suzukitalkkiin ja kirjottaa sinne että Busa vs 1400Zetori, Zetori voittaa, niin jo saadaan kunnon vääntö dynokäyrineen kaikkineen.

Kesää myös sinulle!
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    im back .muutin sähköposti osoitteeni ja meni läskiksi joten rekistöröidyin uudellen .ja yhdyn samaan uudelleen.kawan koneet huonoja.yläkerta.on se kumma kun 50 tuhatta ajettua konetta pitää ruveta korjaa.esim zephyr,gpz,gpx.ja esimerkiksi hondan vanhalla vfr koneella 100 tuhatta ei ole mitään.en tiedä onko uudemmat parempia siis puhun vanhemmista kawoista.niin ja varaosien saanti perseestä kun -88 eliminaattoriin en saanut maahantuojalta edes puolia.britteihin saa vaikka mitä ja sodan aikaisiin.eli maahantuoja perseestä ja tämä ei ole vain minun mielipide.jos joskus vielä erehdyn japanin pyörään niin se on honda,yamaha tai susuki ne ovat hyviä.
    oli lapsuudessa puiset leikkikalut ja kireä pipo ,siksi olen mikä olen madenzo
    Lainaa (madenzo @ Huhti. 01 2007,20:06) kirjoitti
    im back .muutin sähköposti osoitteeni ja meni läskiksi joten rekistöröidyin uudellen
    Paha virhe. Iso Moka. Rangaistus tulee.
    1.4.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Naurettava kaveri *
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
    kunhan on kaksi pyörää, eiköhän se riitä
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Lainaa (jyke @ Huhti. 01 2007,20:31) kirjoitti
    1.4.
    aivan oikein 1.4 tämä oli aprillipila onneksi olkoon kun tajusit.itsellä toisena pyöränä kawa jolla sitten ajetaan maantiellä kun on katteet ja pyörä toimii täydellisesti.eli aprillia aprillia ja kura vettä päälle. kawasaki on pyörä mun mieleen ja kaikki kaksipyöräiset
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 01 2007,20:12) kirjoitti
    Lainaa (madenzo @ Huhti. 01 2007,20:06) kirjoitti
    im back .muutin sähköposti osoitteeni ja meni läskiksi joten rekistöröidyin uudellen
    Paha virhe. Iso Moka. Rangaistus tulee.
    anteeksi aprilli pilasta itselläkin on kawa luulin että täällä olisi huumori miehiä siis anteeksi
    Täällähän ei rankasematta huulta heitetä...

joo taidan olla väärässä keskustelu paikalla kun ei näytä porukalla olevan huumoria.olen myöskin huomannut liikenteessä muutoksen vähän iäkkäämpänä motoristina että ennen tervehdys kanssa motoristille oli itsestään selvyys ja jos pyörä levisi matkalla aina sai apua.mutta semmoisia ajat oli ennen.nyt näyttää olevan paljon juppeja tai juippeja liikenteessä jotka vain nauravat ohi ajaessaan jos vanha pyörä on jättänyt tielle.ja en väitä että kaikki ovat samanlaisia vaan niitä on tullut paljon liikenteeseen.
    En ota mitään kantaa Hulluenskan/Madenzon huumoriin, mutta yritin vain sanoa, että virhe tuli tehtyä siinä vaiheessa kun rekisteröidyit uudelleen uudella nikillä, se on kiellettyä.
    Lainaa (madenzo @ Huhti. 02 2007,10:25) kirjoitti
    joo taidan olla väärässä keskustelu paikalla kun ei näytä porukalla olevan huumoria.olen myöskin huomannut liikenteessä muutoksen vähän iäkkäämpänä motoristina että ennen tervehdys kanssa motoristille oli itsestään selvyys ja jos pyörä levisi matkalla aina sai apua.mutta semmoisia ajat oli ennen.nyt näyttää olevan paljon juppeja tai juippeja liikenteessä jotka vain nauravat ohi ajaessaan jos vanha pyörä on jättänyt tielle.ja en väitä että kaikki ovat samanlaisia vaan niitä on tullut paljon liikenteeseen.
    Vai huumorin puutteesta moitit Tällä foorumilla jos missä, huumori nimenomaan kukkii, eikai tuo köpikään ihan tosissaan ollut, jos huumoria ymmärrät?

vai juippeja ja juppeja , voi voi... , näkemys on
    Tempore Nihil Sanat
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 02 2007,10:30) kirjoitti
    En ota mitään kantaa Hulluenskan/Madenzon huumoriin, mutta yritin vain sanoa, että virhe tuli tehtyä siinä vaiheessa kun rekisteröidyit uudelleen uudella nikillä, se on kiellettyä.
    okei yritin ottaa sen hulluenskan pois kun en saanut vaihdettua oikeata sähköpostiosoitetta eikä sekään onnistunut.miten sen saa pois?
    Lainaa (madenzo @ Huhti. 02 2007,11:54) kirjoitti
    okei yritin ottaa sen hulluenskan pois kun en saanut vaihdettua oikeata sähköpostiosoitetta eikä sekään onnistunut.miten sen saa pois?
    jaa etkö ole itse huomannut vastaavaa.kaverilla hyyty viime kesänä vt shadow tienposkeen ja 12 pyörää ajoi ohi kysymättä voinko auttaa,ennen oli toisin.soitti mulle ja ajoin 120km ja hain uudet tulpat hänelle,ja matka jatkui.tietysti voi pistää hänen piikkiin kun ei ollut varannut tulppia mukaan.itsellä meni kumi puhki ja sama juttu.tilasin taxin ja lähimpään hultoasemaan.rengaspaikkaus purkki ja sitten varovasti ajaen korjaa rengas.oli onneksi vielä semmoinen vanha hultoasema jossa renkaan sai korjattua.ja kyllä se niitä jotka ei tervehdi on lisääntynyt.vai onko vanhus tullut sokeaksi.pitää varmaan vaihtaa pyörä pappa tunturiin.
    Lainaa (madenzo @ Huhti. 02 2007,12:05) kirjoitti
    jaa etkö ole itse huomannut vastaavaa.kaverilla hyyty viime kesänä vt shadow tienposkeen ja 12 pyörää ajoi ohi kysymättä voinko auttaa,ennen oli toisin.soitti mulle ja ajoin 120km ja hain uudet tulpat hänelle,ja matka jatkui.tietysti voi pistää hänen piikkiin kun ei ollut varannut tulppia mukaan.itsellä meni kumi puhki ja sama juttu.tilasin taxin ja lähimpään hultoasemaan.rengaspaikkaus purkki ja sitten varovasti ajaen korjaa rengas.oli onneksi vielä semmoinen vanha hultoasema jossa renkaan sai korjattua.ja kyllä se niitä jotka ei tervehdi on lisääntynyt.vai onko vanhus tullut sokeaksi.pitää varmaan vaihtaa pyörä pappa tunturiin.
    En haluaisi provosoida, mutta oletkohan hieman katkeroitunut?

Älä jännitä, vaan ajellaan kato kaikki rauhassa ja voithan vanhempana ja viisaampana näyttää meille koltiaisille mallia miten liikenteessä ollaan ja autetaan lähimmäisiä
    Tempore Nihil Sanat
    En mä ainakaan pysähdy, jos pysähtynyt ei osoita jollain eleellä olevansa avun tarpeessa. Ja ei enää edes jaksa/viitsi moikata kaikkia. Motoristeja on varmaan noin sama määrä kuin 15 vuotta sitten, mutta moottoripyörillä liikkuvia on liikenteessä jo liikaa, että ehtis kaikki noteeraata.
    Lainaa (TeeVee @ Huhti. 02 2007,14:58) kirjoitti
    ...voithan vanhempana ja viisaampana näyttää meille koltiaisille mallia...
    Repeilee

Tuo ensimmäinen on aika helppo "valehdella", jälkimmäinen liki mahdotonta valehdella uskottavasti...kuten tästä ylempää voi päätellä.
    eipä olekaan valehtelijaksi ennen syytetty.okei.niin onhan se niinkin että on tullut paljon pyöräilijöitä.ja joutuisi vain ajelemaan toinen käsi ylhäällä.itse pyrin kuitenkin aina moikkaa.niin palatakseni tienvarteen jäämiseen.kun tulin kaverini luo niin hänellä oli kaikki tieposkessa levällään että kyllä ilman huiskuttamista olisi pitänyt huomata hänet.ja jos renkaasta on ilmat pois sekin pitäisi näkyä.itse kyllä käyn aina kysymässä jos näen että joku räpeltää pyöräänsä maantien varrella että voinko auttaa kun vanhalla ei ole kiire.eli kyllä minä näytän esimerkkiä.ja toisaalta ainahan se on kiva jäädä vaikka vähän rupattelemaan.itse kun olen tupakkamiehiä niin saahan tupruteltua.ps. triumphilla tullut jo 650km ajeltua ja kesä ei ole vielä alkanutkaan.
    Lainaa (Rocketeer @ Huhti. 02 2007,15:12) kirjoitti
    En mä ainakaan pysähdy, jos pysähtynyt ei osoita jollain eleellä olevansa avun tarpeessa. Ja ei enää edes jaksa/viitsi moikata kaikkia. Motoristeja on varmaan noin sama määrä kuin 15 vuotta sitten, mutta moottoripyörillä liikkuvia on liikenteessä jo liikaa, että ehtis kaikki noteeraata.
    Ja sulla on muutenkin niin iso ja pelottava moottoripyörä ettei mekään uskalleta sulle morjestella kun kerran starttimoottorissakin on enemmän vääntöä kuin meitin "riisipusseissa"

Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Lainaa (Pärinä-Pappa @ Huhti. 02 2007,09:35) kirjoitti
    Täällähän ei rankasematta huulta heitetä... *

:vihainen:niin joku hehkutti huumorista.sitten tulee täällähän ei rankaisematta huulta heitetä. eli onko sitä huumoria vai ei.minä en ota hernettä nenään vaikka joku mun pyörää moittisi.triumphista tykkään ja mulla on ollut muitakin pyöriä koltiaiset.125 honda350honda2x750honda.500kawasaki,sr 650 kawasaki.gpz1100 kawasaki,gpx750-rkawasaki.honda vt shadow.1000eliminator kawasaki.royal enfield-52 500cc bsa lightning-71 .triumph tiger 500 ja triumph trident 750.olikohan ne kaikki tossa kun muisti vanhalla pätkii.eli jos sanon ettei ikinä k.........niin on kokemuksia sanojen takana mutta kai taas joku ottaa nokkiinsa.
    Lainaa (JJJ @ Huhti. 03 2007,09:16) kirjoitti
    En mä ainakaan pysähdy, jos pysähtynyt ei osoita jollain eleellä *olevansa avun tarpeessa. Ja ei enää edes jaksa/viitsi moikata kaikkia. Motoristeja on varmaan noin sama määrä kuin 15 vuotta sitten, mutta moottoripyörillä liikkuvia on liikenteessä jo liikaa, että ehtis kaikki noteeraata.
    Ja sulla on muutenkin niin iso ja pelottava moottoripyörä ettei mekään uskalleta sulle morjestella kun kerran starttimoottorissakin on enemmän vääntöä kuin meitin "riisipusseissa" *
    ei olekaan siitä kysymys.itsellä ollut 500 kaksitahti kawa.sr 650 kawa.gpx-r 750 kawa.1000 eliminator kawa.1100 gpz kawa. ja se tonninen 80 luvun kawa en muista merkintää.jaa niistä saatujen kokemusten takia olen väittänyt mitä väittänyt.siis minun kokemuksien mielipide.ja näistä kyseisistä pyöristä.siksi sanon ei ikinä kawa.en ole väittänyt että teidän vehkeissä olisi jotakin vikaa.uutuuttaan kiiltävät superpyörät.ne varmaan parempia kuin minun romut.nämä uudethan ovat kaikki helvetin hyvännäköisiä.olen muutenkin omistanut pitkälti toistakymmentä pyörää että tiedän niistä kuitenkin vähän.ja vääntöä niin mihin vertaa.minä vertaan näihin mitä mulla on ollut.toi 1100 kawa kyllä kova silloin
    Se oli tarkoitettu roketeerille ja huumorilla, ihan offtopiccina
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Lainaa (JJJ @ Huhti. 03 2007,09:16) kirjoitti
    Ja sulla on muutenkin niin iso ja pelottava moottoripyörä ettei mekään uskalleta sulle morjestella kun kerran starttimoottorissakin on enemmän vääntöä kuin meitin "riisipusseissa"
    Toi on harvinaisen totta
    Taiampa sanoa tähän vääntöön vaan että "HÖ".
    Kannatan siirtoa P*-jauhanta osastoon.
    Onneksi Suzka-osastolla me ei sentään vielä....
    Triumph on paras 2 sylinterisen ääni on komea 85000 km vuoden 2002 jälkeen vuosimallin 1959 Triumpilla Thunderbirt 650 se on paljon kilsoja
    <p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937&nbsp;Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
    Lainaa (Pärinä-Pappa @ Huhti. 03 2007,21:40) kirjoitti
    Taiampa sanoa tähän vääntöön vaan että "HÖ".
    Kannatan siirtoa P*-jauhanta osastoon.
    Onneksi Suzka-osastolla me ei sentään vielä....
    sinne sitten vaan.triumphissa ei tarvi koko ajan vaihdella toisin kuin kierroskoneissa.yleensä vähemmän viritetyissä vääntöä enemmän.mutta jos olen väärässä joku korjatkoon.ainakin kun vertaan edelliseen kawasakiin gpx-r 750 ja tähän tridenttiin niin ainakaan ei koko ajan tarvitse olla vaihtamassa.siis lukekaa mihin minä vertaan.en vertaa teidän mopoihin.kawa kulki kovempaa mutta se eri asia.en ole ollut hakemassa super vääntöä ja kolmeasataa kulkevaa pyörää vaan itselleni sopivaa.menikö perille
    Lainaa (Triumpisti @ Huhti. 03 2007,22:03) kirjoitti
    Triumph on paras 2 sylinterisen ääni on komea 85000 km vuoden 2002 jälkeen vuosimallin 1959 Triumpilla Thunderbirt 650 se on paljon kilsoja
    yes tässä sitä oikeaa asennetta.äänet loistavat ja fiilis täydellinen,pyörä kaunis.itsellä oli aikaisemmin liian uusi bsa lightning 71.siinä muka parempi runko mutta 60 luvun laitteet vielä kauniimpia.onneksi olkoon kilometreistä.kyllä ne kestää kun huoltaa ja ajaa nätisti
  30.  
    Pakko myöntää, että olen pitänyt Kawoistani, mutta nyt saatuani Ukkoslintuni alle, en päivääkään ole katunut ja tunne on hieno

Pyörän omistaminen jo sinäänsä on hienoa ja kunnioitan suuresti kaikkia niitä, jotka omaavat suuren pyörä syudämmen, katsomatta merkkiin

Kaikille onneksi löyryy omanlainen pyörä, josta nauttii..
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen