Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Voi veljet, koitin haulla etsiä mutten löytänyt (EVO?). Mutta tässäpä liike jota pitää pakosta kehua, olisi pitänyt kehua jo paljon aiemminkin. Tänään tuli sitten se viimenen niitti...

Ko virma pelasti tänään päiväni niinkin olemattomalla asialla, kuin lahjoittamalla mulle n. 4€ arvoisen visiirin kiinnitysklipareen Suupertin kypärääni, jonka hukkasin kauden ensimetreillä. Toki olisin sen maksanutkin mieluusti, mutta tässä tapauksessa EI vyrkka kelvannut * . Aiemminkin heidän palvelunsa on muuten waan ollut erinomaista -> jatkossakin kaupat tehdään ko liikkeessä.

En nyt nopeasti keksi virmasta kuin yhden huonon puolen, eivät edusta Kawaa, tiedä sitten onko pakko vaihtaa merkkiä *

Edit: Niin, siis onhan heillä onneksi kawan huoltoedustus, muttei kuitenkaan myyntiä *

HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    ....huolto pelaa ihan ok,mutta vara-osa hinnat on vähän niinku apteekissa...
    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
    Sehän on hieno kuulla, että ovat parantaneet palveluaan. Minulta parhaat pisteet Tampereen seudun liikkeistä saa RM-Heino ja Motokeidas.

ja muutaman kerran kaikki kiertäneenä asiakaspalvelusta ääni mototownille
    K750 -61
    ...Tampereen ykkönen on Storm....ja se
    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
    Kawan huoltoedustus. Ei omalla kohdallani toiminut Siirto R.M.Heinolle korjasi asian,kawa tuli kuntoon
    Suk dik!
    Lainaa (vepa @ Maalis. 30 2007,19:51) kirjoitti
    Sehän on hieno kuulla, että ovat parantaneet palveluaan. Minulta parhaat pisteet Tampereen seudun liikkeistä saa RM-Heino ja Motokeidas.
    Mulla on Motokeitaasta ostettu kypärä, josta tuo visiirin kiinnitysnippeli mureni kappaleiksi. Sillä on ajettu vasta n. 2000 km. Motokeitaan "ehdotus" tilanteen korjaamiseksi oli myydä mulle uusi visiiri. Muuten ehjää ja naarmutonta visiiriä en ala vaihtamaan uuteen. Eli ei kovin hyvää palvelua.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Lainaa (anttari @ Maalis. 30 2007,21:11) kirjoitti
    Kawan huoltoedustus. Ei omalla kohdallani toiminut Siirto R.M.Heinolle korjasi asian,kawa tuli kuntoon
    Niinkuin tuonne R.M Heinon ruusuihin jo kommentoinkin, heidän huoltojononsa on ollut ainakin toistaiseksi törkeän pitkät, ei sitä osaa varautua noin pitkiin aikoihin. Tässä suhteessa KX Center toimii ainakin paremmin. RM :n huollon laadusta en osaa sanoa mitään, kun en ole siellä koskaan mitään huollattanut! Muutenhan nuo taitaa molemmat olla ihan hyvin palvelevia liikkeitä!
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Ruusut; Huolto järjestyi sopivalla varoitusajalla ja lainapyörä huollonkin ajaksi järjestyi ilman mutinoita .
    Risut; Mattakatteenosia EI saa käsitellä silokonispraylla tai mitälie litkua olivat käyttäneet pyörän "puhdistukseen" !! Nyt pyörän mattaosat on ihan läikikkäät . Ja kateruuvit piti kaikki läpikäydä kotona. Osa aivan liian kireellä ja yksi oli jäänyt kokonaan kiristämättä ja melkein tippunut kotimatkalla. Tästä piti vielä maksaa itsensä kipeeksi.

Summa summarum; Jos ei takuun takia pyörää pitäis huollattaa liikeessä, tekisin sen 100 x paremmin ja mieluummin itse!!!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Kävin eilen kypäräkaupoilla KX-Centerissä ja ei voi muuta kuin kehua vuolaasti. Molemmat varustepuolen myyjät osaa hommansa (päin vastoin kuin yhdellä kilpailijalla jossa myyjä kovasti kehui että "nämä AVG-kypärät on tosi suosittuja...".

Ja tulipahan tuettua paikallista liikettä, jos hinta on OK niin mieluummin näiltä ostaa kun tilaa netistä joltain sakemannilta jolla on nettisivuilla esillä loppuunmyytyjä malleja ja joka ei vastaa sähköposteihin jne jne. Lisäksi valitsin ensin vääränkokoisen kypärän, vaihto oli nyt helppoa mutta netin kautta olisi voinut olla hankalampaa.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
    Olen täältä maalta (n.100km Tampereelta) ja tilasin Kx-centeristä eilen (perjantai 27.4) kytkimen korjaussarjan, jonka pyysin laittamaan Matkahuollossa tännepäin, kun ei mulla Tampereelle sen suurempaa asiaa sattunut olemaan.
    Eipä mitään, kaveri soitti saman päivän iltana ettei ehtinyt laittaa osaa Matkahuoltoon, mutta käviskö sellanen vaihtoehto, että hän itse tois osan mulle Kankaanpäähän, kun tästä sattumoisin ohi ajaa!
    Meni pari tuntia ja mulla oli osat kourassa...
    Mielestäni älyttömän hienoa toimintaa, pointsit Kx-Centerille ja varsinkin Veli-Matti Heinolle.

JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  12.  
    Ostin ekan vuosi sitten edellisen pyöräni sieltä ja palvelu oli aivan omaa luokkaansa

Ystävällistä, asiantuntevaa ja ennen kaikke siellä huomioitiin asiakasta kunnolla. Kiersin silloin kaikki Treen liikkeet ja muissa oli palvelun taso selvästi heikompi.

Huollot järjestyi hyvin, vaikka oli ruuhkaa, niin silti sumplittiin hätäaikakin ja palvelu oli nopeaa.

Myymälän puolella homma toimi myös hyvin, varusteiden valinnassa tytöt auttoivat asiantuntevasti. Olin ostanut Schuberthin kypärän Saksasta ja kesän aikana visiirin kiinnitys härpäke hävisi ajon aikana. Huristelin KX-Centeriin ja sain ko. osan ilmaiseksi paikalleen asennettuna. Olisin kyllä voinut maksaa sen muutaman euron ja laittaa itse paikalleen, mutta palvelu on aina mukavaa.

Hinta ja laatu kulkevat aina käsi kädessä. Stockmannin laatua ei voi saada Anttilan hinnalla.

"Mind is like parachute; it works better when open."