Nyt on vihdoin fillari madallettu ja vaikka seisontatukea on säädelty sen jälkeen, tuntuu että se saattaa jonain kauniina päivänä tapahtua... eli mopo kuitenkin kaatuu parkissa.
Ja muutenkin minä (kaikkeen aina varautuneena) haluaisin laitattaa ne tapit noihin kylkiin, mutta mahtaako tuohon edes sellaiset onnistua? Liikkeestä olen koittanut kysellä, mutta siellä eivät saa aikaiseksi asiaa selvitettyä... löytyisikö täältä joku asiassa viisaampi?
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Ei sulla ole ketään kaveria joka osaa hitsata? ei muuta ku rälläkällä seisontatuki poikki, lyhennys ja takas kasaan. Se vain että jos pyörän haluaa takas korkeammaksi, niin silloin joutuu laittaan pidemmän kepin![]()
Kyllä ne varmaan mielellään hitsaakin, mutta mä en mielellään anna niiden hitsata
Voi olla ettei sen jälkeen tarvi kun mennä kauppaan ja ostaa uus jalka... joo, en tosiaan haluais sitä katkomaan mennä.
Kattos täältä noita kaatuma tappeja.
Eihän tässä kauaa kestänyt... 2 kk vain *Mutta nyt on tapit paikallaan. Katteisiin täytyi porata reiät, mutta siisti tuli. Onneksi oli ammattimies asialla.
Nyt saa nukkua yöt rauhassa, vaikka pyörä seisoisikin ulkona..![]()