Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Jyväskylän MP-Messut ovat nyt viikonvaihteessa Hipposhallissa ja avoinna Lauantaina klo 10-17 ja Sunnuntaina klo 10-16.

Lämpimästi tervetuloa osastollemme ja muutenkin pitämään hauskaa.

Perjantaina rakennellaan messuosastoa, joten liikkeemme on avoinna jälleen ensiviikolla.

t. ReliaTec Oy

Pekka Lehtinen
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Kiitoksia kaikille messuosastollamme vierailleille ja asiakkaille!

Kiitoksia myös erittäin hienoista messujärjestelyistä!

Yli 6500 kävijää loi mukavan tunnelman ja ei ollut hukkareissu kaupallisestikaan.

Rankkaa oli joten Pääsiäinen tulee hyvänä lahjana vapaa-ajan muodossa.

Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Näkyi teillä ainakin sunnuntaina olevan semmoinen hässäkkä päällä asiakkaiden muodossa, joten en viitsinyt enään häiritä, joten täytyy mieluummin katsella tuolta nettisivujen kautta..........kun juuri nyt tällä hetkellä ei ole mitään täysin akuuttia tarvetta.
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Minä sentään kävin häiritsemässä kiireistä johtajaa ihan vain tervehdyksen merkeissä.

Taisi mennä Schubertteja kaupaksi, siltä ainakin näytti.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Mäkin kävin penkomassa paikkoja, kiirettä oli poijilla. Mä tuun shoppaileen myöhemmin, nyt kun tiedän mitä mä tarvitsen.
    Hienosti oli messut järjestetty! Tuossa on muutama kuva ja olipa emäntä saanut Pekankin vangittua digille:
    http://gallery.ducatibikes.com/index.p....%20Show
  7.  
    Lainaa (compact_d @ Huhti. 03 2007,23:49) kirjoitti
    Hienosti oli messut järjestetty! Tuossa on muutama kuva ja olipa emäntä saanut Pekankin vangittua digille:
    http://gallery.ducatibikes.com/index.p....%20Show
    Kas pahusta.. Vanhus vauhdissa *

PS. saa sen merirosvo naamarin poistaa jos haluaa..