Kunhan tässä paskaa jauhan eli olen jälkeenpäin paljonkin miettinyt että tuliko tehtyä hyvin että hommasin K1:sen 1000cc enkä busaa. Sain siihen vanhaan poliisi-kawaan hyvän vaihtohinnan ja oli pakko tarrautua kiinni. Alunperin oli kyllä 12R ja busa vaihtoehdot. No K1 lähtee ajoon ensi tai seuraavana viikonloppuna. Kait siinä unohtuu noin raskaat matkasohvat![]()
Sen verran kyllä kaivelee että vuokrataan kesällä bussi yhdeksi päiväksi.
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Itse tykkään juuri tuosta Gikserin keveydestä jolloin sillä on kiva leikkiä ja muutenkin kevyt käsitellä. Lähinnä tämä on sellainen mielipide kysymys että toinen tykkää ja toinen ei kun kumminkin molemmat on niin ääripyöriä näihin suomen olosuhteisiin että molemmilla saa hyvän hässäkän aikaiseksi kun vetäsee tupen nurin jossain motarilla poliisien iloksi![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Olis sopinutkin paremmin sinne paskanjauhantaan. Nää kaikki 12r vs bussi vs kilokyykky vs "mitätahansa" keskustelutkin on käyty niin moneen kertaan läpi täällä ettei tosikaan.(Ron Jeremy @ Maalis. 29 2007,18:55) kirjoitti
ZX-10R
Bussi on muuttunut paljon vähemmän kuin gixeri vuosien varrella. Helpolla ei erota vanhoja uusista. Ja sillä on parempi harrastaa matka-ajoa (saa laukut kinni) ja kaksi päällä ihan kohtuullinen. Se busan puolesta.
Gixeri taas on kevyt ja sporttisempi. Sillä on hauska vetää mutkapätkää tai ajaa radalla ja yhden hengen pyöränä se on varsin näppärä joka tilanteessa.
Ja saahan noita pyöriä vaihdettua kaupassa, mikäli ostos myöhemmin kaduttaa. Silloin tarvii tietysti paksua lompakkoa
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Toi oli just kommetti mitä eniten kaipasin. Jos ei ole rakentavampaa niin pidä pääsi kiinni.(KnightOfNi @ Maalis. 29 2007,21:33) kirjoitti
And the Road Warrior?
Kaveri osti juuri k1:sen ja itse kyllä pidin todella kyseisestä moposta. itellä k4 mutta aika pieniä on erot omasta mielestä, jollaki gurullahan on varmasti tästäkin omat mielipiteensä mutta tämä oma kokemukseniAinut vika tai kuluva homma mitä siihen on tullut nii etupumpun stefa men paskaks. Oon kuullu että niissä etupumppujen pinnotteessa olisi jotain hämminkiä ollu
Mutta tässä tapauksessa tuskin siitä syystä
![]()
04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Oon kyllä miettinyt että miksi niissä liukuputkissa on se keltapassivointi tai vastaava käsittely. Onhan se hienon näkönen. Tulee Öhlinsi mieleen![]()
And the Road Warrior?
Ainakin Fast Bikessa parjattiin noita K1sen etujarruja... Sanoivat että niissä ei teho riitä kun vertaa mihinkä toi pyörä pystyy. Varmaankin paranis huomattavasti kunnon paloilla, teräspunosletkuilla... Jos rupee oikeen hifisteleen, niin sitten vielä uus pääsylinteri.
Niin ja liukuputkissa on se TiN pinnote koska se tekee niistä liukkaamman. Toisinsanoen etupää toimii herkemmin.
Pain is just weakness leaving the body
Mulla oli täsmälleen samat vaihtoehdot seuraavaksi pyöräksi kuin sullaki Ron Jeremy (12R, busa). Mut niin vaan sain myös hyvän tarjouksen K4 gixeriin ja se tuli myös hommattua.
Sä et oo ilmeisesti vielä päässy ajamaan?
Mulla "jo" pari viikkoa ajoa uudella pyörällä takana, enkä oo kyllä enää miettinyt, olisko se busa kuitenkin ollu se parempi.
Yksin ajellessa hulvaton peli heitellä mutkiin, ja myös kakspäällä todella hyvä ajaa. Kyytiläisen oloista en tiedä, kun se nyt valittaa aina (vaimo).
Ei niin etteikö busa ja 12r olisi varmasti hyviä vehkeitä, mutta itse olen tällä hetkellä tyytyväinen tonniseen gixeriin![]()
Joo soittelin jo vakuutusyhtiöön että viikonpäästä perjantaina lähtis pyörä ajoon siis se K1Sen verran joutuu vielä haaveilemaan
![]()
And the Road Warrior?
Itellä k1 ollut nyt kohta vuoden päivät ja kilmometrejä päästellyt 10 000, eikä ole mitään pahaa sanottavaa.