2 kertaa käyneenä pelkkää positiivista sanottavaa Torstista, kehuin sitä jo muualla niin en ala tässä sen kummemmin mehuttamaan, muuta kuin että voin suositella...luulevat pian että on maksettu mainos...![]()
ite lähtisin nokialle![]()
<p>gubbe</p>
Pari vuotta sitten vein busaa määräaikaishuoltoon, eikä homma tuntunut kiinnostavan ollenkaan, En ole sen jälkenn käynyt, enkä käy.
Ilmeisesti keikkaa riittää ilman minuakin...![]()
Ja juuri tämän vuoksi kawasaki käy muualla huollossa...(Isosika @ Joulu. 08 2007,21:24) kirjoitti
Torsti on muuten takaisin toiminnassa. Mulla oli ihan sattumalta samassa kiinteistössä pyörä talvisäilössä ja tein sille omatoimisesti remonttia, ni Torstilta sai varsin erinomaista teknistä tukea siinä operaatiossa. Just eilen tuli omasta pyörästä etuputkesta öljyt ulos, ni otan putket irti itse ja vien ne Torstille. Talvella pääs vierestä seuraamaan mimmosella tarkkuudella ja ammattiylpeydellä kaiffari ropaa, ni kyllä mulle kasvo luotto toiminnan pätevyyteen. Uus toimipiste on Kouvolassa Rohtokalliolla. Vähän hämyisesti lastauslaiturilla lipan alla se ovi sinne, mutta on siellä kyltti oven päällä.
Kawasaki KLR 650 1988 20->
Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
Pitäisi omaanki pärrään vaihtaa keulaöljyt ja stefat, ja oon miettiny minne kiikutan putket. Pystytkö sanomaan hintatasosta, mitä suunnilleen maksaa tuo sun keulahuolto?