Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
    Taas on näemmä kevät villinyt osan kuskeista. Eilen tuli vastaan Euran ja Säkylän välillä parivaljakko mp ja poliisin siviiliauto. Vauhtia oli arviolta lähemmäs 200 kuin 150. Enpäs tiedä miten kävi, mutta lehdestä ehkä näkee. Jos nyt lähti kortti, ei sitä oikein tällä kaudella laillisesti kovin paljoa ajella.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Vapaa maa .. .. saa ihan itse vapaasti valita elämälleen suunnan ja meiningin ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Toivottavasti vauhti riitti tai poliisi ajoi vaikka metsään Nopeusrajoituksethan tarvis pyörillä olla korkeammat
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
    Lainaa (suurii @ Maalis. 27 2007,11:10) kirjoitti
    Toivottavasti vauhti riitti tai poliisi ajoi vaikka metsään Nopeusrajoituksethan tarvis pyörillä olla korkeammat
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Taisi olla kummatkin poliiseja, kiire donitsille.
    Wicked *
    Kyllä mahtais v*tuttaa, jos nyt jo lähtis kortti koko kesäksi p*skalakkien hyllyn koristeeksi! Onko kukaan muuten kuullu k.o. tapahtumasta lisää tietoa, et miten kävi? Voi voi kunpa itellä maltti säilyis, tai olis sit ees hyvä tuuri.
    Viisas pääsee vähemmällä!
    Eihän sitä kortilla ajeta
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (teude @ Maalis. 27 2007,12:48) kirjoitti
    Eihän sitä kortilla ajeta
    Niin ja mullakin on kaksi korttia, jos toinen lähtee niin voihan sitä sitten viel ajella
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
    kyllä se on vaa parempi ottaa iisisti vielä tässä vaiheessa jotta sitä iloa riittäis myöhäsemmällekkin ajalle. kerran riitti se kortin menetys/sakot, sen jälkeen oikeesti loppu kaahailut ilman korttia ei kuitenkaan tunnu pärjäävän päivääkään.
    Miten mahtoi käydä sunnuntai iltana motarin päässä Lohjalla olleelle Rytkösen kuljettajalle,joka vietti aikaa siviiligolffin takapenkillä..Mahtaako olla kuulolla??
    Mites ois kakspäällä??
    Lainaa (pissis88 @ Maalis. 27 2007,20:42) kirjoitti
    kyllä se on vaa parempi ottaa iisisti vielä tässä vaiheessa jotta sitä iloa riittäis myöhäsemmällekkin ajalle. kerran riitti se kortin menetys/sakot, sen jälkeen oikeesti loppu kaahailut ilman korttia ei kuitenkaan tunnu pärjäävän päivääkään.
    Voi, voi, ilman ajokorttia pärjää aivan hyvin, eikä se ajotaito katoa mihinkään. Muistelen, että kaveri ajoi aikoinaan runsaan 5 viikon ajokiellon aikana vajaa 3.000 km prätkällä ja runsaat 1.000 km autolla. Ajoi omalla autolla hakemaan kortin poliisipäälliköltä ja jätti auton kulman taakse. Kaveri jutteli, että kun poliisipäällikkö saarnasi korttia palauttaessaan tärkeänä ylinopeuksista, niin kaverilla oli vaikeuksia pitää pokeria, sillä tilanne nauratti niin mahdottomasti. Saatuaan kortin takaisin kaverin piti matkalla kotiin lähettää reilummin autolla kun hän sattuu ajamaan sellaisella nopealla baijerilaisella.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 27 2007,23:32) kirjoitti
    Voi, voi, ilman ajokorttia pärjää aivan hyvin, eikä se ajotaito katoa mihinkään. Muistelen, että kaveri ajoi aikoinaan runsaan 5 viikon ajokiellon aikana vajaa 3.000 km prätkällä ja runsaat 1.000 km autolla. Ajoi omalla autolla hakemaan kortin poliisipäälliköltä ja jätti auton kulman taakse. Kaveri jutteli, että kun poliisipäällikkö saarnasi korttia palauttaessaan tärkeänä ylinopeuksista, niin kaverilla oli vaikeuksia pitää pokeria, sillä tilanne nauratti niin mahdottomasti. Saatuaan kortin takaisin kaverin piti matkalla kotiin lähettää reilummin autolla kun hän sattuu ajamaan sellaisella nopealla baijerilaisella.
    My hero!!!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Taas marginaaliryhmä paukuttaa henkseleitä. Seuraavaksi siirrytään taas sakkojen suuruuteen ja epäoikeudenmukaisuuteen Suomessa. *
    kyllä se on vaa parempi ottaa iisisti vielä tässä vaiheessa jotta sitä iloa riittäis myöhäsemmällekkin ajalle. kerran riitti se kortin menetys/sakot, sen jälkeen oikeesti loppu kaahailut * ilman korttia ei kuitenkaan tunnu pärjäävän päivääkään.
    Huom! Tämä on siis lakimiehen ohje...
    Ihan hyvä ohje.
    Tuollaisia typeriä ja kohtuuttomia rangaistuksia ei paljoa huvita hyväksyä.
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (Paana @ Maalis. 27 2007,20:53) kirjoitti
    Miten mahtoi käydä sunnuntai iltana motarin päässä Lohjalla olleelle Rytkösen kuljettajalle,joka vietti aikaa siviiligolffin takapenkillä..Mahtaako olla kuulolla??
    Just kun olin harkinnut R1:n ostoa. Uskaltaakohan sitä ostaa jos joutuu golffissa istuskeleen ;)
    Lainaa (wolvie @ Maalis. 28 2007,00:17) kirjoitti
    Lainaa (Paana @ Maalis. 27 2007,20:53) kirjoitti
    Just kun olin harkinnut R1:n ostoa. Uskaltaakohan sitä ostaa jos joutuu golffissa istuskeleen ;)
    päästele karkuun ei ne golffilla perässä pysy *
    mun mielestä hölmöt istuu siellä takapenkillä

Lainaa (Matva @ Maalis. 27 2007,23:52) kirjoitti
    Taas marginaaliryhmä paukuttaa henkseleitä. Seuraavaksi siirrytään taas sakkojen suuruuteen ja epäoikeudenmukaisuuteen Suomessa.
    Ja näemmä myös yltiö lainkuuliaiset jeesustelijat tuntuvat aloittavan paasaustaan
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
    Lainaa (suurii @ Maalis. 28 2007,01:26) kirjoitti
    Lainaa (Matva @ Maalis. 27 2007,23:52) kirjoitti
    Taas marginaaliryhmä paukuttaa henkseleitä. Seuraavaksi siirrytään taas sakkojen suuruuteen ja epäoikeudenmukaisuuteen Suomessa. *
    Ja näemmä myös yltiö lainkuuliaiset jeesustelijat tuntuvat aloittavan paasaustaan *
    jep niinhän ne aina , en tiedä mikä sillon naksahtaa mut toivotaan ettei niin käy itelle
    Pärjää pärjää, takana 7kk ajokielto ja sinä aikana 27 000km kotilolla. Sopivasti kortti takaisin ajokauden kolkutellessa ovea
    Benelli RZ 125cc -> Yamaha TZR -> Kawasaki ZX-9R -> Yamaha XT 600 (Varastettu) -> Kawasaki Er-6n
    Vuosien mittaan olen tullut siihen tulokseen, että osa (meistä) motoristeista on ylimielistä sakkia. Asenne on, että mitään rajoituksia ei tarvitse motoristin noudattaa, vaan ne on tarkoitettu muiden noudatettavaksi.Toivotaan, että kaaharit jää kiinni, olipa sitten kulkuneuvona moottoripyörä tai auto. Jos itse kaahaan ja jään kiinni, niin se on minulle ihan oikein.
    Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.

Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
    Lainaa (Juusokki @ Maalis. 28 2007,17:13) kirjoitti
    Vuosien mittaan olen tullut siihen tulokseen, että osa (meistä) motoristeista on ylimielistä sakkia. Asenne on, että mitään rajoituksia ei tarvitse motoristin noudattaa, vaan ne on tarkoitettu muiden noudatettavaksi.Toivotaan, että kaaharit jää kiinni, olipa sitten kulkuneuvona moottoripyörä tai auto. Jos itse kaahaan ja jään kiinni, niin se on minulle ihan oikein.
    Kas, näin heiluu hattu ja hattu heiluu näin. Ja näin heiluu hattu ja hattu heiluu näin.

On meillä kivä täti ,tuo kukkahattu täti....
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
    Ennen olin lukevinani että" minä itse" muotoa käytettiin paljon enemmän ja nykyään" joku tuttu".Johtuukohan muutos syystä että porukka saattaa joutua vastaamaan puheistaan.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
    Oikein päätelty . Itsekin kuulun osittain siihen ylimielisten ryhmään. Tietenkin kaikki lait koskevat minuakin niinkuin muitakin. Joskus vaan en siitä välitä. Ohittelua sulkuviivan yli, joskus päin punaisia ym. mutta aina tilanteen mukaan ja turvallisesti. En ymmärrä miksi niistä mahdollisista sakoista ollaan yleensä niin helvetin katkeria vai pitäiskö kaikki aina saada ilmaiseksi. Asioista vaan joutuu maksamaan. Ylinopeus maksaa sen verran ja STOP merkin noudattaminen toisen verran. Kaikki on hinnoiteltu. Eihän kukaan kait kaupastakaan lähde maksamatta.
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 28 2007,17:38) kirjoitti
    Kas, näin heiluu hattu ja hattu heiluu näin. Ja näin heiluu hattu ja hattu heiluu näin.

On meillä kivä täti ,tuo kukkahattu täti....
    Phahhah..

Lainaa kirjoitti
    Vuosien mittaan olen tullut siihen tulokseen, että osa (meistä) motoristeista on ylimielistä sakkia.
    No? Mitähän sitten jos on ylimielinen? Ole vaan rauhassa alimielinen ja anna jonkun toisen olla ylimielinen jos hän niin haluaa.
    Jos itse kaahaan ja jään kiinni, niin se on minulle ihan oikein.
    Toi ei oo tervettä ajattelua.
    Et kai mieti samalla tavalla veitsi kädessä tai kallion jyrkänteellä?

^huumoria...

Kyllä itsekin tulee sulkuviivoja välillä ylitettyä jos joku oikein kiusallaan hidastelee edessä. Ei ohituksen tarvitse olla vaarallinen vaikka sillä kohtaa olisikin sulkuviiva. Laitonta se kylläkin on. Suomen kaltaisessa holhousmaassa tiemaalauksetkin on nykyään aivan älyttömiä ja suunniteltu jollekin micralle.

Tärkeintä on turvallinen ajaminen eikä sääntöjen noudattaminen.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Kaveri jutteli, että kun poliisipäällikkö saarnasi korttia palauttaessaan tärkeänä ylinopeuksista, niin kaverilla oli vaikeuksia pitää pokeria, sillä tilanne nauratti niin mahdottomasti..
    Ei tainnut "kaverilla" kuitenkaan olla munaa nauraa päin näköä sille poliisipäällikölle silloin, kun sillä oli kaverin kortti vielä hallussa...
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
    Lisätään nyt vielä, että poliisia karkuun ei lähdetä normaalioloissa. Jos motarilla joku mondeo alkaa tekemään vaarallisen näköistä u-käännöstä keskialueen yli, itse saattaisin pelästyä ja hiukan lisätä kaasua ainakin hetkeksi, mutta ei takaa-ajoissa ole mieltä varsinkaan jos rekisteri on paikoillaan.

Kuten todettu antaa sen kiiltokuvan asemalle säilytykseen jos sitä joku niin kipeästi haluaa ja samalla kun vielä tekee ison rahallisen lahjoituksen, niin taas on suorastaan yhteiskunnan hyväntekijä.

Ajellaan järki päässä..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Ei poijjat saa ajella ylnoppeuksia. Teijjän parasta ne ajattellee siellä golfvissa.

Ittekin ajelen 12R: lläni suht koht raj. muk.
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  30.  
    Ittekin ajelen 12R: lläni suht koht raj. muk...

suht koht??

ööh..

Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen