miksi kuka häh? joku on paljastanut minun elimet tuossa vasemmassa laidassaeihän tuota fallosta viimeksi tuossa ollut??
Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"
Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him.
No, eiks se ole hyvä, että näkee saman tien ilmaiseeko itseään feministi vai sovinisti![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Ole vain ylpeä falloksestasi - niin minäkin olen!(pronka @ Maalis. 27 2007,08:46) kirjoitti
![]()
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Pari päivää on ollut jo...(pronka @ Maalis. 27 2007,08:46) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
No...sitä ne Ducatit, Triplet, Bussit ja Kawasakit tekee.
Hyvää ajokesää...
Vasta pari päivää Jassulla ollut fallos? Mulla on ollut jo "alusta alkaen" ja sen kanssa on riemua riittänyt!(Jassu @ Maalis. 27 2007,11:34) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
En puhu itsestäni vaan tosta logosta tossa vieressä, jos mun housuihin katsoo niin ei saa kyllä selvää ilman mikroskooppia että mikä se siellä killuu...(ttuttu @ Maalis. 27 2007,12:11) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Minulle henkilökohtaisesti on aivan sama, onko motoristi mies/nainen ja en tosiaankaan tarvitse tuota tietoa.
Mutta aivan asiallinen ja sopiva muutos. Toinen asia on se, että välttämättä noihin tietoihin ei voi luottaa 100%, kun itse kukin voi keksiä sopivia harhautuskeinoja.
Sukupuolta selventävä symbooli on OK. Aika usein tekstistäkin erottaa kumpi puoli on kirjottanu.
Ollaanko me poijaat lapsellisempia.![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Hyvä "viisari" mutta useimmiten tässä iässä pyrkii näyttämään puoli kuutta.
Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.
Mitäpä tuo haittaa.. Minusta hyvä lisä tohon..
Edit: Tää ei siis liittyny mitenkään tohon Naken viestiin!
köhköh, putput, pampam..
niin.. voihan se ilmaista sen onko kirjoittaja feministi vai sovinisti, muttei välttämättä sitä onko kirjoittaja nainen vai mies. Tänä päivänä kun on olemassa jos jonkunlaista sukankuluttajaa, miesnaisia ja naismiehiä(Sara @ Maalis. 27 2007,09:23) kirjoitti
no ainahan miehuuden korostaminen on paikallaan kun vain tilaisuus tulee.. sitähän nämä modetkin lienevät ajatelleet tuollaista tehdessään. Mittailkaapa noiden nuolien pituuksia niin alkavat jyvä erottua lakanoista![]()
Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"
Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
Täytyy oikein kokeilla kumpaa sukupuolta sitä ollaan *![]()
- PER ASPERA AD ASTRA -
Just, toltahan se on tuntunutkin. Tosin enempi vasemmassa puntissa niinku alaviistoon.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Jeps...............(Väinö800 @ Maalis. 27 2007,20:45) kirjoitti
Kyllähän se noin käy ........kustoomilla ajaessa. Entäs kun on pyörä, jossa polvikulma on jyrkempi.................![]()
![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Niinpä niin... Itse kullakin on millon minkäkin kokoinen risti kannettavana(pronka @ Maalis. 27 2007,20:02) kirjoitti
![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Onneksi siihen ei oikeasti ole asennettu tuota poikkiviivaa(Sara @ Maalis. 29 2007,09:16) kirjoitti
![]()