Harkinnassa tai oikeastaan jo hankittuna muttei vielä noudettuna olisi kyseinen pärrä -04 vuoden tuotantoa ruhtinaallisilla 4300km kilsoilla vakio kuntoisena. Mielelläni ottaisin vastaan risuja ja ruusuja henkilöiltä joilla on henk.koht. kokemusta mallista. Kaikki inffo on tervetullutta. Mulla kyseessä ensi pyörä, vieläkö olisi hankinnan loppusuoralla laitettava jäitä hattuun ja harkittava jotain muuta mallia/merkkiä?
Kyllähän tuo ihan kelpo peliltä vaikuttaisi näin kevään ensikokeilujen perusteella, yleensäkin taitaa olla aika tykätty peli. Siis varma valinta ensipyöräksikin. Toki on joitakin yksityiskohtia, jotka olisi voinut tehdä toisinkin; toisaalta täydellistä pyörää tuskin löytyykään.
Ajo-ominaisuudet hyvät, moottorin luonne varsin mukava, eikä pelkää kierroksia. Pieni miinus tärinästä tietyllä kierrosalueella: huomaa lähinnä moottori- ja maantienopeuksissa. Ääntä saisi lähteä hieman enemmän, mutta eipäs nuo täysin munattomatkaan ole. Varsinkaan kun vääntää kunnolla kahvasta.
Varsinaisia vikojakaan ei taida tuon TPS-anturin ohella olla. Ohjauslaakerin suojaus ei ole paras mahdollinen kyseisessä pelissä, joten vesisateessa seisotusta ei välttämättä kannata kovin ekstensiiivisesti harrastaa.
Eikaisiinä, ostapoisvaan. Lisää löpinää löytyy hakutoiminnon kautta.![]()
Yamaha FZ6-N -05
LINKKI_13_sivua_FZ6_asiaa(alturis @ Maalis. 26 2007,21:52) kirjoitti
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Omani vm. 06, olen tykännyt kovastikin. "Kaupunkipyöränä" toi menee ihan hyvin, eipä säikähdä moottoritiematkailuakaanKaksi päällä ajoon toi ei mielestäni hirveän hyvin sovi, ehkä joku pienikokoinen naisihminen tietty vois..
Mutta jos pyörän oot jo hankkinut niin onnittelen, ei varmaankaan maailman huonoin ostos! Ja tilpehööriäkin löytyy mukavasti kaupan hyllyiltä!
-" Anna mä edes vähän kokeilen, ihan nopeesti vaan..."