Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Terve,nyt vähän hölmö kyssäri.Tuli vaihdettua 2000 mallin 900 bleidiin sintteripalat eteen ja nyt tuli mieleen et kai kyseisessä mallissa rosterilaikat on?Ei niissä ruostetta ole mut ei niihin magneettikaan tartu.Vielä ei ole ajettu joten laikat on suorat ja semmoisena ne on tarkoitus pitääkin Joten jos jollain on faktaa sintteripalojen sopivuudesta hondaan,niin tieto on tervetullutta
    Kyllä ne varmasti käyvät,rauta kiekot eri asia.Itse huomannut että ainakin minun kawaan ei tule kuin orginaalit palat.Östin kerran edullisemmat tarvikepalat mutta materiaalin laatu oli epätasaisempi ja levyt meni urille.Voisin sanoa säästön olleen kyseenalainen.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
    firebladen orggispalat on käsittämättömän hyvät, niissä on hyvä tuntuma, hyvä pito, hyvä kestävyys. Itse käytän orggiksia.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4.  
    Niin,tarkoitus oli kyllä ottaa orggispalat mut ei ollut hyllyssä sillä hetkellä kuin ebc:n sintteripaloja.Oli ainakin suht. edulliset ja kaippa ne sit käyvät ko.bleidiin kun kerran katalogikin niin kertoo.No pianhan se selviää kun lähetään kokeileen ett onko laikat kierona kun tullaan takaisin