Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 67:sta
  1. #1
    Miksi näillä kavereilla tässä näin käy? (siis motoristeilla)
  2. #2
    Eikö tuossa ois pitäny kääntää niinku pikkasen oikeelle eikä ajaa suoraan??
    Äksteeär
  3. #3
    Lainaa (Midis @ Syys. 04 2006,21:11) kirjoitti
    Eikö tuossa ois pitäny kääntää niinku pikkasen oikeelle eikä ajaa suoraan?? *
    aika hyvä..

    ootpa terävänä..
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  4. #4
    Lainaa (kirin @ Syys. 04 2006,21:07) kirjoitti
    Miksi näillä kavereilla tässä näin käy? (siis motoristeilla)
    Ei tarpeeksi taitoa hallita pyörää tuossa vauhdissa.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  5. #5
    Hartialukko....
  6. #6
    Jarrua kallistuksessa ja hartialukko. Työntöohjaus peliin ja hiukkasen rohkeutta. Onneksi ei tullut ketään rednecciä vastaan.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  7. #7
    Liikaa vauhtia ja ohitus tyhmässä paikassa. Näihin syynä varmaan näyttämisen halu porukassa.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
  8. #8
    Lainaa (hesekie1 @ Syys. 04 2006,21:44) kirjoitti
    Liikaa vauhtia ja ohitus tyhmässä paikassa. Näihin syynä varmaan näyttämisen halu porukassa.
    Nimenomaan... ja vielä matkavessalla joka ei iha nii hyvin taivu mutkiin...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  9. #9
    Arviointivirhe ja kokemattomuutta.hartialukko.Tosin noita jätskipyöriä ei paljon mihinkään kallistella.Noilla mopoilla olis parempi vaan ajella jotain haiveita
    Mopoilua vuodesta -74
    Suzuki Hayabusa vm 2004

    Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
  10. #10
    Lainaa (PrivateeR @ Syys. 04 2006,22:31) kirjoitti
    Lainaa (hesekie1 @ Syys. 04 2006,21:44) kirjoitti
    Liikaa vauhtia ja ohitus tyhmässä paikassa. Näihin syynä varmaan näyttämisen halu porukassa.
    Nimenomaan... ja vielä matkavessalla joka ei iha nii hyvin taivu mutkiin...
    + toinen taitamaton/idiootti, joka tuli takana, tuijotti vain edellisen perää , mutta vauhtia oli sen verran vähemmän, ettei ajautunut ekan päälle, vaan pystyi velä jotenkun pääsemään ojasta ylös.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  11. #11
    Kyllä noikin mopot menisi tuosta mutkasta läpi vielä aika paljon kovempaakin, mutta hartialukko iski kuskille.
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  12. #12
    Lainaa (kirin @ Syys. 04 2006,21:07) kirjoitti
    Miksi näillä kavereilla tässä näin käy? (siis motoristeilla)
    Täysin paska kuski, kuten yleensä **mosohvilla ja customlehmillä ajavilla on tapana olla
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  13. #13
    Lainaa (Mosse @ Syys. 05 2006,08:02) kirjoitti
    Kyllä noikin mopot menisi tuosta mutkasta läpi vielä aika paljon kovempaakin, mutta hartialukko iski kuskille.
    Ei noilla vauhdeilla ja ajolinjoilla, kuten kuvasta näkyi.



    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  14. #14
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Syys. 05 2006,09:42) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Syys. 05 2006,08:02) kirjoitti
    Kyllä noikin mopot menisi tuosta mutkasta läpi vielä aika paljon kovempaakin, mutta hartialukko iski kuskille.
    Ei noilla vauhdeilla ja ajolinjoilla, kuten kuvasta näkyi.
    Kyllä noillakin mopoilla voi vetää mutkat niin, että kipinät lentää putkista/laukuista, kun laahaavat maata. Tuossa olisi kyllä ollut varaa jos vain kuski olisi uskaltanu kantata.
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  15. #15
    Mopo kaupassa valittu väärät pyörät ajotapaan nähden.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  16. #16
    Näitähän on Suomessakin ollut tänä kesänä melkein joka toinen kuolonkolari.Mopo ajautuu vasemmalle kääntyvässä mutkassa oikealle ojaan tai toisinpäin.Liikaa vauhtia ja paska kuski,niin puska pölisee ja Pappi saa taas kaffia juodakseen.
  17. #17
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Syys. 05 2006,09:42) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Syys. 05 2006,08:02) kirjoitti
    Kyllä noikin mopot menisi tuosta mutkasta läpi vielä aika paljon kovempaakin, mutta hartialukko iski kuskille.
    Ei noilla vauhdeilla ja ajolinjoilla, kuten kuvasta näkyi.
    Minusta tuo totaalisesti väärän ajolinjan valinta on perussyy miksi asiat rupeavat menemään pieleen. Oikealle kaartuvassa mutkassa pitäisi ajaa mutkaan sisään keskiviivan vierestä ja ruveta siirtymään kaistan keskelle vasta kun mutka aukeaa, jolloin kääntösäde saadaan mahdollisimman suureksi. Ensimmäinen kaveri kyllä periaatteesssa lähtee keskiviivan vierestä, mutta ajaa mutkaan sisään ihan oikeasta reunasta eli yrittää oikaista/ ajaa mutkaa suoraksi. Sitten kun huomaa, että mutkan jälkeen rupeaakin olemaan "poikittain" kaistalla hätääntyy ja rupeaa jarruttamaan. Ainakin takajarrusta tupsahtaa savua, mutta jos jarruttaa vielä etusellakin, niin se edelleen kampeaa vastaan kallistusta oikealle.

    Noi jutut ainakin minä olen havaitsevinani tuosta "opetus" pätkästä. Sitähän tuosta ei näy missä on etummaisen kuskin katse tuon episodin aikana, mutta arvelempa sen olevan ensin aika lähellä etupyörää kun noin yrittää oikoa ja sitten jarrutuksen alkaessa siellä montussa "tonnekko sitä nyt mennään!"

    Voihan tuo kuski olla kokenutkin, mutta tilanne vain väsyneenä yllättää. Kaikesta huolimatta epäilen, että kaverilla ei oikeasti ole käsitystä millaisilla ajolinjoilla mutkatiellä pitäisi ajaa ja pyörän käsittelytaidossa on puutteita. Eikä tietysti tuo pyörä kaikkein ketterin muutenkaan ole, mutta toisaalta uskon, että taitavan kuskin käsissä olisi tuossakin vauhdissa mutkan mennyt läpi. Toisaalta ei se tienpitäjäkään varmasti tuohon kohtaan ole turhaan ohituskieltoviivojakaan piirrellyt, joten jotain asennevammaakin on varmasti pelissä.

    Takimmaisen kuskin katseesta ei ole paljon epäselvyyttä. Se on täytynyt olla tuollasen esityksen perusteella etummaisen pyörän rekisterilaatassa.
  18. #18
    Lainaa (Mosse @ Syys. 05 2006,10:00) kirjoitti
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Syys. 05 2006,09:42) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Syys. 05 2006,08:02) kirjoitti
    Kyllä noikin mopot menisi tuosta mutkasta läpi vielä aika paljon kovempaakin, mutta hartialukko iski kuskille.
    Ei noilla vauhdeilla ja ajolinjoilla, kuten kuvasta näkyi.
    Kyllä noillakin mopoilla voi vetää mutkat niin, että kipinät lentää putkista/laukuista, kun laahaavat maata. Tuossa olisi kyllä ollut varaa jos vain kuski olisi uskaltanu kantata.
    Niinpä. Ei siinä mistään hartialukosta ole kysymys; hartialukko on vain tekosyy sille, että ei osaa viedä prätkää mutkaan eikä hallitse vastaohjausta. Eihän tuo ojaan ajanut kaveri edes kallistanut h*mosohvaansa. Noin yleisellä tasolla todettuna kyllä kannattaisi pysyä customilla kokonaan pois mutkateiltä, ja jäisi monta ojaanajoa sekä siitä foorumilla seuraavaa kynttiläketjua toteutumatta.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  19. #19
    Nauroin äänen... Hyvin kaveri veti.
  20. #20
    Enemmän tuossa ihmettyttää se, että miks vitussa tuo kuvaaja jatko matkaa, eikä jäänyt varmistamaan tilannetta.
    Olis voinu ehkä hieman enemmän löytyä ensiaputarvikkeita matkailuautosta (tai millä nyt nuo olikaan matkassa) kuin moposta.



  21. #21
    Lainaa (-kivi- @ Syys. 05 2006,18:46) kirjoitti
    Enemmän tuossa ihmettyttää se, että miks vitussa tuo kuvaaja jatko matkaa, eikä jäänyt varmistamaan tilannetta.
    Olis voinu ehkä hieman enemmän löytyä ensiaputarvikkeita matkailuautosta (tai millä nyt nuo olikaan matkassa) kuin moposta.
    Eikös ne motoristit huutaneet että jatkakaa vain tai jotain? Tai sitten kuulin omiani.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  22. #22
    Lainaa (-kivi- @ Syys. 05 2006,18:46) kirjoitti
    Enemmän tuossa ihmettyttää se, että miks vitussa tuo kuvaaja jatko matkaa, eikä jäänyt varmistamaan tilannetta.
    Olis voinu ehkä hieman enemmän löytyä ensiaputarvikkeita matkailuautosta (tai millä nyt nuo olikaan matkassa) kuin moposta.
    Siel tais nakkikioskissa olla pieni pelko persiissä ääniraidan perusteella : "they're gonna beat our asses", "don't get out here", "let's get fuck out here.."
    Jos tilannetta spekuloidaan niin oisko sitten nakkikoppi hidastellu edessä ja motoristit kyllästyny ja lähteny ohi. Kaverille kai tuli mutka yllätyksenä, ei ehkä nähny tarpeeks ajoissa auton takaa.
    Itelle kävi vastaava tilanne piikkiaikoina, tosin siihen ei liittynyt muita kun minä itse. Hartialukko ja suoraan Cagivalla ojaan kaveri kyydissä. Eipä käyny mitään, nousi samoilla vauhdeilla ojasta ylös. Alakate keräs hieman ruohokasvustoa mutta muita vaurioita ei sitten sattunutkaan. * =kauhee tsägä..
    -- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --
    -- Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät --
  23. #23
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 05 2006,08:09) kirjoitti
    Lainaa (kirin @ Syys. 04 2006,21:07) kirjoitti
    Miksi näillä kavereilla tässä näin käy? (siis motoristeilla)
    Täysin paska kuski, kuten yleensä **mosohvilla ja customlehmillä ajavilla on tapana olla
    Tähän ei lisättävää
  24. #24
    Lainaa (-kivi- @ Syys. 05 2006,18:46) kirjoitti
    Enemmän tuossa ihmettyttää se, että miks vitussa tuo kuvaaja jatko matkaa, eikä jäänyt varmistamaan tilannetta.
    Olis voinu ehkä hieman enemmän löytyä ensiaputarvikkeita matkailuautosta (tai millä nyt nuo olikaan matkassa) kuin moposta.
    Joo, Ameriikoissa näyttää nämä tietyn merkkisten pyörien omistajat saavan rispektii autoilijoiden puolesta.

    Suurinpiirtein ensimmäinen asia mikä autokuskille tilanteessa tuli mieleen oli se, että: Nyt me kyllä mokattiin oikein perusteellisesti ja ne tulee ja hakkaa meidät. Parasta päästä pois täältä mahdollisimman nopsaan.

    On vähän erilainen liikennekulttuuri. Itsekkin sain ohjeita tuolla Dallasissa autoillessani paikalliselta kolleegalta: Jos ohitat highwaylla toista autoa, aja reilusti ohi, äläkä jää siihen rinnalle roikkumaan. Voivat ampua haulikolla, koska saattavat epäillä, että sinua kiinnostaa jokin erityinen heidän autossaan ja pelkäävät ryöstöyritystä. Huh! Jospa näilläkin motoristeilla oli tämä aspekti mielessä, kun tekivät ohituksen ja halusivat olla kunnon kansalaisia. *
  25. #25
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 05 2006,08:09) kirjoitti
    Lainaa (kirin @ Syys. 04 2006,21:07) kirjoitti
    Miksi näillä kavereilla tässä näin käy? (siis motoristeilla)
    Täysin paska kuski, kuten yleensä **mosohvilla ja customlehmillä ajavilla on tapana olla *
    Näkyy sitä löytyvän noita paskoja kuskeja kyykky puoleltakin.
    Linkki

    Ja liekkö tuossa vielä tullut sekin että kun menikin ylikovaa mutkaan ohituksessa ja alkoi jarrutuksen eikä uskaltanukkaan enää lähtee siinä sitten kääntään pyörää. Tällästä mun pohdintaa taas...
  26. #26
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 05 2006,08:09) kirjoitti
    Lainaa (kirin @ Syys. 04 2006,21:07) kirjoitti
    Miksi näillä kavereilla tässä näin käy? (siis motoristeilla)
    Täysin paska kuski, kuten yleensä **mosohvilla ja customlehmillä ajavilla on tapana olla *
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  27. #27
    Lainaa (Pianonvirittäjä @ Syys. 06 2006,21:15) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 05 2006,08:09) kirjoitti
    Lainaa (kirin @ Syys. 04 2006,21:07) kirjoitti
    Miksi näillä kavereilla tässä näin käy? (siis motoristeilla)
    Täysin paska kuski, kuten yleensä **mosohvilla ja customlehmillä ajavilla on tapana olla
    Pyörästä välittämättä väärä mies kuskina .
    Ei tiijä motukalla ajamisesta hölökäsen pöläystä
    Triumph Tiger 800 XRX

  28. #28
    kuskista kiinni ja tietysti amerikkalaiseen tyyliin, valtava itseluottamus yhdistettynä pieneen kokemukseen ja ajaminen porukassa, joka johtaa näyttämisen haluun.

    veikkaan, että yksin ajaen toikaan kuski ei olis vetänyt pihalle, koska se ei olis ohittanut tuossa kohtaa, eikä noin reippaasti, mutta kun porukassa ajaa, niin se pistää yrittämään, ego is a biach.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  29. #29
    SE ON! kunnei pysty tekemään kahta asiaa yhtäaikaa... kaasutetaan tai jarrutetaan tai ohjataan mutta EI VENKULOIDA
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  30.  
  31. #30
    Lainaa (jta @ Syys. 06 2006,20:02) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 05 2006,08:09) kirjoitti
    Lainaa (kirin @ Syys. 04 2006,21:07) kirjoitti
    Miksi näillä kavereilla tässä näin käy? (siis motoristeilla)
    Täysin paska kuski, kuten yleensä **mosohvilla ja customlehmillä ajavilla on tapana olla *
    Näkyy sitä löytyvän noita paskoja kuskeja kyykky puoleltakin. *
    Linkki

    Ja liekkö tuossa vielä tullut sekin että kun menikin ylikovaa mutkaan ohituksessa ja alkoi jarrutuksen eikä uskaltanukkaan enää lähtee siinä sitten kääntään pyörää. Tällästä mun pohdintaa taas...
    Matkapyörältä kyllä minusta vaikuttaa. ZZR tms.??
    GSXR-1200W
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen