kepahakkarainen@gmail.comonko kellään tietoa onko tämä kyseinen malli ok vai huono pyörä .olisi tarkoitus ostaa tämmöinen pyörä.onko niissä jotakin tyyppi vikoja vaiko huoleton trumppa
Pyörä on tosi hieno
Tulet tykästymään siihen pahankerran *
Nimimerkillä: Rib@55 on sama peli *
Tekniikan maailma NRO:15/96 kehui kovasti *
Fiilis puolella vois sanoo: ja ne triplan äänet
Lisäksi vielä sopivan harvinainen, ei vaikeuksia
löytää parkista *
Jos ihan hakemalla vikaa etsii, niin pikkuisen on
yläpainoinen eli vähän saa taittaa mutkaan *
mut niihän se pitää ollakkin *
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
Niin, ja kysymykseesi vastaus:ei ole (tietääkseni) tyyppivikoja ja on huoleton Trumppa![]()
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
![]()
![]()
![]()
![]()
kiitokset kovasti vastauksesta ja helpotti omaa tilannettani huomattavasti.olen aina ollut ja tulen olemaan brittipyörä fani ja ollut aikaisemmin roju enkeli sekä bsa lightning.nyt löysin tridentin ja pelkäsin jo joutuvani ostamaan nipponin pyörän.mutta onneksi saan triumphin yes yes yes
![]()
![]()
kepahakkarainen@gmail.com
OIKEA VALINTA
Tervetuloa harvaan joukkoon mukaan, kolminkertainen... jne.jne.jne![]()
![]()
Ps.kuva olis kiva
![]()
![]()
ompa hieno pyörä sulla.katsoin että omani muuten samanlainen mutta ilman katteita.haen sen huomenna vimpelistä ja ajan sen sieltä hankoon 500km eli tulee ainakin heti kunnon koeajo.ja olet oikeassa erottuu massasta eikä tarvitse parkkipaikalla miettiä että mikä noista on mun.vielä olis yksi kysymys kun lueskelin muiden triumphien palstoja.onko sun koneessa paljon mekaanisia ääniä kun sitä tyhjäkäynnillä kuuntelee etten turhaan hauku liikkeessä tulevaa pyörää romuksi.kaverilla uudenkarhea bonne ja se käy nätisti.niin kuvia en taida osata laittaa tätä kautta.ellei täällä ole paikkaa minne kuvan saa lähettää.eikös triumphilla ole joku klubi tai jäsenkerho mihin vois heti liittyä
Saitkos sähköpostini ?![]()
Mekaanisista äänistä ei kannattane huolestua.
Ainakin Trophyn kone kuulostaa tyhjäkäynnillä dieseliltä...
...vanhalta dieseliltä.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yes yes yes.kävin eilen vimpelistä hakemassa tridentin ja ajelin sen hankoon540kilometriä ja voi hemmetti mikä pyörä
![]()
![]()
ajoin yhtä kyytiä yhdellä pysähdyksellä ja oli pelkkää nautintoa.en olisi uskonut että tämä kaunokainen oli näin hyvä ajaa.tosin samanlainen kate kun sulla olis ollut poikaa.pidin vauhtia 110-140 ja oli okei.yhdellä kädelläkin ajelin välillä 120km tunnissa.pyörä kulki hienosti ja meni kuin juna raiteilla.ja oikeassa olit siitä kantaamisesta mutta se olikin hauskaa.en ole saanut sähköpostia laitoitko kepahakkarainen@gmail.com oikein .miellelläni olen yhteydessä joten laitappa uudestaan
![]()
![]()
hieno homma ,pyörällä ajettu jo 1500km ja eikun paranee.ja kivoja trumppa kavereita jo löytynyt muutama.yes ja kohta tapaamis ajoihin
oli lapsuudessa puiset leikkikalut ja kireä pipo ,siksi olen mikä olen madenzo
Ja nyt on sitten menny trumppa myyntin vai? *![]()
kypäpärä
Suzuki Bandit 1200 N
on semmoinen hintavaraus ettei myynnissä.
oli lapsuudessa puiset leikkikalut ja kireä pipo ,siksi olen mikä olen madenzo