Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
    Nyt kun on vanha yamaha R1:seni mennyt kaupan,Olisi aika vaihtaa merkkiä ja tyyliä hiukan touringmaisempaan versioon. paljon ei searchilla löytynyt vfr v-tec 800 pyörästä.ja nyt kun ei koeajoille pääse ja pyörä täytyy ostaa hyvissä ajoin ennen kautta,niin olisi kiva kuulla käyttäjien kokemuksia millainen peli tuo on.Nättihän tuo on kuin karkki,mutta tehopainosuhde ei päätä siinä huumaa,mutta mites on yksin ajellessa,tuntuuko pyörä kevyeltä käsitellä ja riittääkö ruuti käskettäessä tarpeeksi? onkos joku koittanut saada pyörästä lisää ääntä irti slipareilla,ja millaselta kuulostaa?entäs powercommander,kannattaako asentaa?
    Asiasta tietty voidaan olla montaakin mieltä...yleisesti ottaen ko. mopoa pidetään onnistuneena muuten, mutta pilattu onnettomalla moottorilla. Tuo moottorin ärsyttävyys tuotiin taas moneen kertaan julki uusimmassa britti Bike-lehdessä.

Kyse siis nimenomaan VTEC-koneesta.

Taas toisaalta, XX on halvempikin...vaikken tiedäkään olitko uutta vai käytettyä etsimässä...
    Meinasin tuollaista kolmisen vuotta vanhaa mallia.Paria katsellut jo valmiiksi.Tupla X varmasti hyvä peli,mutta ulkonäkö ei tipu niin hyvin,ja kun niitä tulee tusinassa pyöriä kymmenen vastaan. tietty sehän on hyvä merkki,mutta hiukan jos saisi poikettua massasta tällä kertaa..
    VFR lie se kaksipyöräisten "Corolla" ... kestävää tekniikkaa ripauksella laatua ja toimintavarmuutta sekä kenties kaikkein onnistunein muotoilu ikinä.. on se vaan niin komia

Moottori on sellainen että siitä ei oikein osaa sanoa se kun on ihan kiikunkaakun kaikkea..

ihan oon ollunna tyytyväinen..
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Pari kautta on vtecillä tullut ajettua.
    Ainakin minun makuuni aika passeli pyörä, sopivasti 'sporttia ja tourinkia' samassa laitteessa. Omasta mielestäni ärsyttävintä tuossa vtec-koneessa oli se 'kuollut kohta' ennen kuin vtec avaa loputkin venttilit, mutta onneksi sliparit+PC+dynotus auttaa tuohon ongelmaan. Noh, toki sitä tehoa saisi olla enemmänkin...

Eiköhän XX ole kuitenkin enemmän se "corolla", ainakin niitä tulee yhtä usein vastaan *
    Lainaa (HessuS @ Helmi. 19 2007,09:44) kirjoitti
    Ainakin minun makuuni aika passeli pyörä, sopivasti 'sporttia ja tourinkia' samassa laitteessa. Omasta mielestäni ärsyttävintä tuossa vtec-koneessa oli se 'kuollut kohta' ennen kuin vtec avaa loputkin venttilit, mutta onneksi sliparit+PC+dynotus auttaa tuohon ongelmaan. Noh, toki sitä tehoa saisi olla enemmänkin...

Eiköhän XX ole kuitenkin enemmän se "corolla", ainakin niitä tulee yhtä usein vastaan *
    Millainen tuo sun virityssatsi tarkalleen ottaen on? Mitä maksoi dynotus? Oletko ottanut selvää, mahtuuko Hondan oma laukkusatsi enää mukahan, kun laittaa sliparit?

Mä en ole nähnyt elävänä kuin Leo Vincet VFR:ssä, oli ihan siistin näköiset...ja kuuloiset...hrrr...

Ainiin, vastausta kymysykseen...minä ainakin tykkään kovasti. Eikun koeajolle, kyl se perstuntuma antaa vastauksen. Itselläni on tarve edetä kohtuullisen sporttisesti paikasta toiseen pitkiäkin matkoja, mutta deauvillet ja pannarit no thanks...XX tuntuu olevan vähän semmoinen soutulaite meikäläisen alla.

Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Muistaakseni olen tällekin foorumille kokemuksia kirjoitellut, kokemusta on n. 30 tkm:n verran. Passeli pyörä moneltakin kantilta katsottuna, miinuspuolena on lähinnä voiman rajallisuus kyytiläisen kanssa. Ittekseen kun ajelee niin ihan riittävän kovaa menee. Eri juttu on, jos persuus on tottunut kilokyykkäriin tai vastaavaan.

Tuo H-VTECin "ärsyttävyys" kuuluu samaan luokkaan kuin ison Zetorin voiman puute. Ongelma on todellisin niille, joilla ei ko. pyörää ole ollut. Testeissä pitää tietysti kaikki kaivaa esille ja tehdä siitä asia sivujen täytteeksi, mutta ei tuo tosielämässä ole mikään juttu. Mulla oli VFR '06 vaihtoehtona viimeiselle kierrokselle asti silloin kun pyörää viimeksi päivitin, mutta ajattelin kokeilla vaihteeksi jotain muuta.
    1000
    kuulemma venttiilinsäätö on kallis tuo valvetronikin takia.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Eikös ainakin noista vanhemmista viffereistä sanottu että ne ei oo parhaita missään, mutta ne on hyviä kaikessa!!

Yhdyn tuohon kyllä ja se riittää minulle !
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jaket @ Helmi. 19 2007,14:36) kirjoitti
    kuulemma venttiilinsäätö on kallis tuo valvetronikin takia.
    24 tkm:n välein tuo tehdään, hintaa koko huollolla oli suunnilleen 400 €, eli ei niin ihmeitä verrattuna muihin pyöriin. Joka toinen huolto on pikkuhuolto, joista selviää pikkurahalla.

Kannattaa muuten verrata esim. Kawasakien huoltohintoja VFR:ään ja Hondiin ylipäätään, hinnastot löytyy mm. Bike Worldin sivuilta.
    1000
    Lainaa (marza @ Helmi. 19 2007,10:54) kirjoitti
    Lainaa (HessuS @ Helmi. 19 2007,09:44) kirjoitti

Millainen tuo sun virityssatsi tarkalleen ottaen on? Mitä maksoi dynotus? Oletko ottanut selvää, mahtuuko Hondan oma laukkusatsi enää mukahan, kun laittaa sliparit?

Mä en ole nähnyt elävänä kuin Leo Vincet VFR:ssä, oli ihan siistin näköiset...ja kuuloiset...hrrr...

Ainiin, vastausta kymysykseen...minä ainakin tykkään kovasti. Eikun koeajolle, kyl se perstuntuma antaa vastauksen. Itselläni on tarve edetä kohtuullisen sporttisesti paikasta toiseen pitkiäkin matkoja, mutta deauvillet ja pannarit no thanks...XX tuntuu olevan vähän semmoinen soutulaite meikäläisen alla.
    Mulla on just noi Leo Vincet + PC III USB + O2 eliminaattorit.
    Kun etsiskelin sopivia slipareita, niin löysin joltain saitilta juttua slipareiden yhteensopivuudesta eri laukkusatsien kanssa. Olisikohan ollut VFR Club, muistaakseni ainakaan Laserin sliparit (ne "neljä pilliset"), eivät sovi hondan oman laukkusatsin kanssa. Itellä on Givin putkitelineet ja niiden kanssa Leo Vincet sopii hyvin.

Dynotus tehtiin Tampereella KX-Centerissä, ellen ihan väärin muista niin maksoi vähän yli 300Eur.
    Joo ihan fiksuahan se ois odotella lumien sulamista ja käydä koittamassa ensin.. mutta kyllähän te tiedätte,että kun talli ammottaa tyhjyyttään,on polte valtava saada sinne jotain ihailtavaa,ja pääsee sitten heti ekana liikenteeseen kelien tultua

Kiitos asiallisista kommenteista,Vfr tuntuu tosi houkuttelevalta,ja onhan se niin pirun nätti ja käytännöllisen oloinen!

Kuhan nyt ei vaan sitten ihan jäisi vastaantulijaksi kusiaisten ja muitten kaa ajellessa mitäs muuten HessuS se dynotesti näytti niitten palikoitten jälkeen? ja vielä olennaisempaa,että huomasitko itse muutosta väännössä,erona vakioon?
    Lainaa (Driver @ Helmi. 19 2007,21:38) kirjoitti
    Joo ihan fiksuahan se ois odotella lumien sulamista ja käydä koittamassa ensin.. mutta kyllähän te tiedätte,että kun talli ammottaa tyhjyyttään,on polte valtava saada sinne jotain ihailtavaa,ja pääsee sitten heti ekana liikenteeseen kelien tultua

Kiitos asiallisista kommenteista,Vfr tuntuu tosi houkuttelevalta,ja onhan se niin pirun nätti ja käytännöllisen oloinen!

Kuhan nyt ei vaan sitten ihan jäisi vastaantulijaksi kusiaisten ja muitten kaa ajellessa mitäs muuten HessuS se dynotesti näytti niitten palikoitten jälkeen? ja vielä olennaisempaa,että huomasitko itse muutosta väännössä,erona vakioon?
    Ihan vakiopyörästä ei dynokäyrää valitettavasti ole, mulla kun oli sliparit paikalla jo siinä vaihessa kun vein pyörän dynoon.
    PC:n tuoma lisäys huipputehoon oli n. 3hv, vääntö muistaakseni nousi n. 4Nm. Merkittävämpää kuitenkin oli teho- ja vääntökäyrien "suoristuminen" siinä ennen vtec:in kytkeytymistä. Slipareillakin varustettuna vääntökäyrä alkoi kääntyä laskuun ennen kuin vtec avasi loput venttiilit.
    PC + dynotus poisti tuon notkahduksen.

Noin perstuntumalla sanoisin, että pelkät sliparit toivat lisää puhtia yläkierroksille. "Koko paketti" puolestaan toi sen huomattavimman eron juuri tuohon vtecin avautumiskohtaan.

Noh, kannattiko koko homma sitten? - Mielestäni kyllä, mutta kuten Hannula tuossa aiemmin totesi, tuo vtecin ärsyttävyys lienee melko yksilöllistä. Ilmeisesti myös pyörien välillä on yksilöllisiä eroja, ainakin eri vuosimallien välillä.
    Heps, itselläni juuri tuollainen VFR VTEC + LeoVince + PC3 + =2 Eliminator, Alkup. laukut jne. Penkityksessä takarenkaalla oli 101hp (13-15% voimansiirtoon joten moottorille noin 115hp), ja äänet noilla putkilla on upeat. Tosin sen verran hiljaiset että naapurit ei ärsyynny kovasti ;)

Kovasti olen pyörästä tykännyt, ja mielestäni parhaimman näköinen pyörä markkinoilla. Penkitys + putki ja PC3 loivensivat tuota VTEC-nykäystä, tosin olen itse siitä aina pitänyt. Alle tuon rajan kun ajelee niin on mukavat murinat ja väännöt, rajan yli kun mennään niin äänet muuttuu kovasti ja kulkua tulee lisää.

600-kuutioiseen kun vertaa, niin vääntöä on reippaasti enemmän ala- ja keskikierroksilla. Edellisenä kesänä otettiin vierekkäin useita kiihdytyksiä 600CBR:n kanssa (02) ja aikalailla rintarinnan mentiin. Eli yläkierroksille kun mennään niin kulku on samanlaista, tosin lisävääntö tekee ajamisesta mukavampaa varsinkin "normaaliajossa".

Yksin ajellessa pyörässä on kulkua mielestäni riittävästi "urheilulliseen ajoon". Edellisellä 954-bladella ei oikein 1-vaihteella voinut heittää heti kaasua pohjaan ilman että keuli tai suti, mutta tällä voi pienemmän tehon ja lisäpainon johdosta. Tosin kyllä se etunakki ilmaan nousee mutta "hallitummin" ;) Kaikinpuolin vakaampaa ja mukavampaa menoa kuin 600- tai 1000-kuutioisella kyykyllä.

2-päällä ajosta sen verran että meno on rauhallisempaa kuin yksin, mutta eipä sitä kovaa voi ajaa jos ei halua mustelmia kylkiin Pyörä on matkustajalle kuulema mukava johtuen mukavasta penkistä ja loivasta jalkakulmasta. Emäntä kehui tätä parhaaksi pyöräksi olla kyydissä (vrt. 954 blade joka oli "hirveä kyytiläiselle" ja VTR1000f joka oli "ihan ok").

Pyörä on ollut minulla myynnissä nyt talven ajan asunnon oston ja perheen lisäyksen vuoksi, mutta kevät kun tässä lähenee niin alkaa taas järkisyyt unohtumaan ja tekee mieli pitää pyörä itsellä. Juuri nyt kun niitä kyselyjä alkaa tulemaan...

Niin, ja tämä ei ole corollaan verrattavissa kuten XX. Tuplaäksää tulee vastaan joka nurkalla, näitä ei montaa kesässä näe. Johtuu varmaankin suomen maahantuojan hinnoittelusta.

Pyörätön
    HeiHoi!

Oottako itte laittaneet noi sliparit? Oliko hankala laittaa?
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
    Itse laitettu, ei ollut "hankalaa". Tosin hankaluuden määritteleminen on hankalaa kun meitä on monenlaista, ja on putkistoissakin eroja ;)

Pyörätön
    Lainaa (Driver @ Helmi. 19 2007,21:38) kirjoitti
    Malta mieles ja odottele rauhassa koeajokelejä.
    Itse olin viimekesänä ostamassa kyseistä pyörää XX:n mentyä myyntiin.
    Koeajon jälkeen mieli muuttui.
    Bläkkärin kans ku oli tottunu siihen ,että jotain tapahtuu kun hanaa avaa.
    VFR:n motti on luultavasti sullekki pettymys R ykkösen jälkeen.
    Lainaa (marza @ Helmi. 20 2007,11:46) kirjoitti
    HeiHoi!

Oottako itte laittaneet noi sliparit? Oliko hankala laittaa?
    Joo, ite tuli nysvättyä paikoilleen.

Olihan se toki hankalampaa jos vertaa pyörään jossa änkkäri on "normaalissa" paikassa, mutta ei mikään mahdoton duuni.
    Takalokari/rekisterikilven kiinnitys + takavalo sydeemi piti irroittaa, muuten ei saanut alkup. vaimentimia irti.
    Lainaa kirjoitti
    VFR:n motti on luultavasti sullekki pettymys R ykkösen jälkeen
    Ei pidä yleistää. Mun edellinen oli 954 Blade putkella ja PC3:lla. Tehoa on toki vähemmän, mutta riittää vielä urheilulliseen ajoon. Mutta muuten "rivi-4 kiertävä autonmoottori" vaihtui kivasti murisevaan V-4:n joka hymyilyttää enemmän kun kaasun availee normaalissa jokapäiväisessä ajossa. Jos ketjun aloittaja etsii r1:n jälkeen VFR tms. niin tiedossa on fakta että tehot tippuu noin 40hv.

Siinä olen samaa mieltä että VFR Vtecin suurin puute on moottori. Saisivat nyt ulos sen pitkään mainostetun 1200cc V-4:n niin >

Pyörätön
    Se on tosiaan tiedostettu Fakta että Vfr:n Teho ei yllä samalle viivalle kuin Rykkösessä,mutta nyt onkin tosiaan tyylinvaihto kyseessä.Ja hyvän muotoilun lisäksi hakusessa tuota matkantaitto mukavuutta vielä niin että saisi vähän tavaraakin mukaan, muutakin kuin ne kalsarit ajopuvun povitaskuun

Ainoa mutta tosiaan on tuo moottori.. eihän siinäkään tarvitse olla kuin Ripaus luonnetta,niin pienillä soundin muutoksilla ajofiilis paranee kummasti
    Ja onhan siinä nyt se roisit 183 kuutiota enemmän kuin kusiaisissa
    Ja kyllä tuo PC taitaa olla ihan hyvä sijoitus vteciin

Lainaa (Driver @ Helmi. 20 2007,20:13) kirjoitti
    Se on tosiaan tiedostettu Fakta että Vfr:n Teho ei yllä samalle viivalle kuin Rykkösessä,mutta nyt onkin tosiaan tyylinvaihto kyseessä.Ja hyvän muotoilun lisäksi hakusessa tuota matkantaitto mukavuutta vielä niin että saisi vähän tavaraakin mukaan, muutakin kuin ne kalsarit ajopuvun povitaskuun

Ainoa mutta tosiaan on tuo moottori.. eihän siinäkään tarvitse olla kuin Ripaus luonnetta,niin pienillä soundin muutoksilla ajofiilis paranee kummasti
    Ja onhan siinä nyt se roisit 183 kuutiota enemmän kuin kusiaisissa
    Ja kyllä tuo PC taitaa olla ihan hyvä sijoitus vteciin
    Jep,puhut asiaa,mutta suosittelen silti koeajoa ennen ostopäätöstä.
    Ei kai sitä ny kukaan sikaa osta säkissä.
    paitsi itte ostin kyllä bläkkärin ilman koeajoa.
    Ostinpa mäkin tuon oman '04 Vfr:ni koeajamatta ja tyytyväinen olen ollut... Tosin mulle tuo oli ensipyörä, eikä kokemusta ollut kuin kahdesta vuokrapyörästä, Ducatin S800FF ja Suzukin GSX 750 F.

Jotenkin tuntuis, että Vfr tuntuis tylsältä, jos kokemusta olisi tehokkaammasta, mutta jos siihen osaa asennoitua, niin mikäs siinä sitten...

Tuosta Vtec-kynnyksestä en tykännyt minäkään, mutta
    PCIII:n asennus auttoi tuohon ja kannattaa ihan ehdottomasti...
    Honda Vfr Vtec '04
    Ai juu...

Muotoilu iski minunkin silmääni, se olikin varmaan yksi tärkeimmistä tekijöistä, miksi tuohon aikoinaan päädyin. Toinen painava syy oli "tankkaa ja aja"-maine, joka onkin pitänyt täysin paikkansa tähän asti, eipä ole ollut vian vikaa. Kop kop kop...

Ajoasento on ainakin mulle, 176cm pätkä, ihan loistava pitemmällekin matkalle, vaikken nyt mitään alppikierroksia olekaan tullut tehneeksi.

Pieni lapsus tuossa on muotoiluinsinööreille käynyt, ettei penkin alle lukon taakse mahdu oikeastaan yhtään mitään satunnaista kuljetettavaa. Nyt siellä penkin alla on pyörän mukana tullut pieni työkalusarja, Autocom, PCIII ja tilaa olisi jäljellä ehkä vielä tulitikkuaskille...

Jostain syystä ainakin mulla on aina niin paljon kampetta mukana jo vaikka ihan snagarilla käydessä, että olis mukava saada kamat jonnekin pois taskuista. Nyt on sitten aina mukana pikkuinen tankkilaukku, jota pitää sitten roikottaa mukana pyörän päältä poistuttuakin...
    Honda Vfr Vtec '04
    Lainaa (RJR @ Helmi. 20 2007,14:37) kirjoitti
    Itse olin viimekesänä ostamassa kyseistä pyörää XX:n mentyä myyntiin.
    Koeajon jälkeen mieli muuttui.
    Bläkkärin kans ku oli tottunu siihen ,että jotain tapahtuu kun hanaa avaa.
    VFR:n motti on luultavasti sullekki pettymys R ykkösen jälkeen.
    Eipäs nytten unohdeta tosiasioita. xx on tonni satku ja vfr "vain" kasisatanen.
    Pitäähän näillä pyörillä olla voiman suhteen eroa ollakkin.
    Itse koeajoin menneenä suvena molempia noin puolentunnein välein.
    Toki xx kans meni kun kahvasta väänsi,mut mut ei se ihan mopo ollu v-tekkikään.
    Kuka jaksaa ja viittii loppujenlopux kokoajan kiskoa pyörästä kaikkea irti?
    Ajoasennossa vrf hakkasi böördin mennen tullen(190cm) ja muutenkin pyörä tuntui helpommalta käteen.Matti meikäläisen käsis sanoisin sen olevan nopeampikin kun mennään mutkasta näkymättömiin.
    Tuskin pyöränä paras millään osaalueella.mut antaa hyvän vastuksen kaikes.Ja silmä lepää muodois..
    Ei varmana hullumpi ostos.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Täällä on vain koeajokokemusta. Koko pien...eikun pitkän ikäni olen vanhana saabistina ihaillut VFR:ää sen papattavan V4:n takia. Viime syksynä koeajoin VFR 800 VTEC:iä tunnin lenkin erilaisilla teillä ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että ilman kunnon koeajoa VFR:ää ei kannata ostaa. Se ei ole huono missään nimessä mutta on se sen verran persoonallinen moottori... Se joko tökkii tai siitä pitää kuin hullu puurosta.

Alavääntöön tottuneena sain sen sammumaankin monta kertaa ...

Eräs asia jäi mieleen erikoisen hyvänä ja se on kate. Normaalikokoinen pääsee VFR:än katteen taakse niin suojaan, että tuulinenkin sää tuntuu ihan tyyneltä. Kate on parempi kuin esim. XX Hondassa.

MUTTA se on ehdottomasti koeajettava...
    Joo o...kaveri osti -05 vfr:n viimekuussa ja on ollu tyytyväinen!Metrin ajanu tallissa ja on kuulemma todella hyvä ajoasento ja persoonallinen moottori.....
    Olen tuon edellisessä viestissä mainitun VFR:n onnellinen omistaja. Tosiaan kaupat tuli tehtyä ilman koeajoa, siis ei järjellä vaan tunteella, kuten kaikissa ostoissa on tapana..

Eli varsinaisia kokemuksia ei mulla oo pyörästä, mutta tulihan tuota tietoa kaiveltua ennen ostoa. Mun kokemukseni moottoripyörästä oli ennen tätä FZ6 jammu. Siihen verrattuna VFR on hieman painavampi, tehokkaampi, vääntävämpi..siis aika lähellä on Honda kuitenkin tota jammun "käy kaikille"-pyörää noin yleisesti. Tonnisiin sportteihin ei VFR:ää voi eikä kannata hirveästi verrata.

Kaivoin esiin erään suomalaisen lehden testin pyörästä. Siellä todettiin pyörän olevan kaikkiaan OK. Väännöstä puhuttiin paljon: alle 3000 kierroksen vähän voimattoman oloinen, 3000-7000 vetää hyvin kaasuun vastaten (siteeraten lehteä "muheva vääntö") , yli 7000 lähtee kuin "turbon avustamana" aina 12000 asti. Mutkaisilla maanteillä isoilla vaihteilla voi ajella vaivattomasti myös alle 7000 kierroksilla. Ei V-tec ainakaan heitä häirinnyt, päinvastoin.

Eli mun sanomani on, että vifferissä on tehoa/vääntöä on kuten 800-kuutioisessa matkasportissa kuuluukin olla: 109hv/80Nm. *

Palataan vapun tienoilla koeajon myötä asiaan..
    Etkai nyt vappuun asti jää ajokauden aloitusta odottaan
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Jaa a, tossa olen vieläki kattellu ja pohtinu veturia ja alko tossa kuumottaa toi uudempi 800 vfr..

- Mitäs mieltä ootte vfr Vs. vtr vastakkain asetelusta?
    vifferiä en oo viel käyny koittamassa..

Ja olen ensi pyörän hankkija
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  30.  
    Onko muuten suomessa ollu vfrrää mattamustana? http://lyhytlinkki.net/?l4884vdb
    kelpais..
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01