Toisin sanoen : Onko niitä??
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
Eikös takaiskarin linkustossa ole joitakin eroja. K-seiskaanhan tuli sitten täysin uusittu, Hondalta kopioitu oikeasti toimiva linkusto.
Värit.
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Näin on, ei mitään muuta.(mikko2 @ Maalis. 24 2007,20:58) kirjoitti
Takalinkustossa on jotain eroa. Itselläni on molemmat, ja K6 takahaarukalla on pidempi liikerata. Se pääsee liikkumaan alemmas. Voi auttaa highsidereiden hallinnassa.
Hondan 1000RR:n orggislinkustot on muuten ihan *Hirveä säätää toimivaksi, ja ei taida toimia oikein millään ilman reilua hydraulilukkoa paluuvaimennuksessa. Kawa on vielä pahempi.
- JAM Racing Team -
Siis oikeastiko? Enpä ollut tämmöisestä tietoinen, no ei varmaankaan ensimmäinen asia(johtaja @ Maalis. 25 2007,17:13) kirjoitti
Mitä tarkoitat "alemmas"? Eli antaako linkusto nostaa mopoa enemmän ylös ennenkuin takarengas irtoaa maasta?
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Voi olla että olen väärässä, mutta näin muistelisin. Eron huomaa vasta kun vakioiskari on irti. Vakioiskari ainakin rajoittaa iskun pituutta. Itse ajan WP:llä, missä iskari kiinni joustonpituudessa ei ole eroa. Öhlinsillä on muistaakseni eri iskari 06:een. Täytyy tarkistaa.
Edit: Ei ollut eroa Öhlinsilläkään. Sama palikka. Eli voin olla väärässä. Ihmettelin keväällä, kun pyörän ollessa "keskistandillä" tappi swingin kiinnitysakselin läpi uudemman pyörän takahaarukka roikkui melkein maassa. Mutta olisikohan se ollut etuständillä, jolloin keula oli luonnollisesti korkeammalla.Täytyy mitata liikerata, kun on seuraavan kerran pamput irti.
- JAM Racing Team -
Todennäköisesti olen väärässä, sillä pikainen googletus ei ainakaan tue väittämääni.
- JAM Racing Team -