Tekeekö orkkiksella ohjusiskarilla mitään. Voiko sitä säätää jotenkin?
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Jäykempää öljyä... 15W niin toimii...(Ron Jeremy @ Maalis. 24 2007,13:09) kirjoitti
F = dp / dt
Pystyykö vakio iskariin vaihtaa öljyt? K4:ssa sama iskari käsittääkseni.
04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Joo mä kans ihmettelen että pystyykö vaihtaa öljyt(welmu @ Maalis. 25 2007,22:20) kirjoitti
![]()
And the Road Warrior?
tosiaan sen orggis ohjausiskarin ainoa säätömahdollisuus piilee öljyjen vaihdossa.
itse laitoin w20 keulaöljyä, kun absoluuttisessa totuuden lähteessä eli gixxer.comissa oli suositus, ja ihan hyvä tuli. hitaassa- / kaupunkiajossa pitää vaan muistaa että lisääntynyt ohjauksen jäykkyys. toisaalta ei myöskään ravistanut motoparkissa bussipysäkin ulostulossa 210 mittarivauhdissa yhtään vaikka oli kaulaa laskettu, joten pidän sitä suomeen ja vässykälle riittävän jäykkänä.
itse öljyn vaihto on suht'helppo toimenpide. iskari irti miten helpoiten saa. itse otin koko yläkatteen irtipois niin ei tarvinnut nyhjätä. sen iskarin pohjassa on pieni kuusiokoloruuvi josta tapahtuu tyjhennys/täyttö. kun saat iskarin irti kiinnikeistään ja tyhjennettyä niin huuhtele se vaikkapa lamppuöljyllä ennen uusien öljyjen asennusta.
kuna alat laittamaan uusia/jäykempiä öljyjä niin käytänössä vaihtoehtoja on kolme.
1. otat avuksi kaverin joka annostelee uutta oilia
tippakannusta samalla kuin pumppaat/ilmaat sitä iskaria.
2. hankit reilusti sitä öljyä jota aiot laittaa iskariin ja upotat
sen pumpun siihen ilmaten ja äyttäen samalla.
(helpoin vaihtoehto)
3. yrität itse ilman apuja ja saat ihan sellaisen kun sattuu
tulemaan.
Kiitosta vinkistä![]()
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Kiitoksia. Noilla ohjeilla pitäis onnistua. Itteasiassa en tiedä myöskään sitä koska ohjausiskari on hyvässä säädössä. Onko siihen jokun testi tai tieto. Ettei mun tarvii testaa että voblaako vaiko ei(jalkamaassa @ Maalis. 26 2007,01:37) kirjoitti
Sorry mä kysyn välillä kaikkee tyhmää
![]()
And the Road Warrior?
Empä usko että öljyn vaihto ainakaan pahitteeksi on kun iskarilla kuitenkin ikää. Itellä tosiaan se k4 mutta sulla k1? niin voi olla jo melko lientä toi öljy. Itse ainaki k4:seen vaihdan samalla kun etuputkiinkin.
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää