Terve
En jaksa/osaa/halua tuhertaa minivilkkuja ja kilpitelinettä pyörääni itse. Onko Pääkaupunkiseudulla pajaa joka sen tekee edes siedettävässä ajassa. Isot liikkeet ei juuri ole kiinnostunut näpräämisestä mitä olen kysellyt. Myös +100e/tunti on turhan paljon työstä.
Itse en jaksa siis tuhertaa kun on ammattimiehiäkin. Ainakin noi vilkut on ärsyttävät.
Ammattilaiset tekee ja kisakuskit ajaa kovaa, mä vaan tuun turistina kesästä nauttien.
Pyörä on CBR 600rr
Kysäiseppä Snellman Racingiltä, Espoosta. Sain ainakin aina hyvää ja nopeaa palvelua sieltä.
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Varmaan joku Orggilainen kanssamotoristi vois auttaa sopivaa korvausta vastaan. Täälä on kuitenkin paljon porukkaa, joilla ei oo peukku keskellä kämmentä, ja oma pyörä "valmiina" jo![]()
ja kun muistaa et kympillä kukaan ei tee mitään![]()
mut pikku kossulla saa jo ihmeitä aikaan ...![]()
zzr600-vm90
lauantaina vois aamupäivästä löytyä kilosta paikka missä laittattaa jos herään että pääsen itekki tekee jotain omalle ni kyl siinä voi samalla yhet vilkut kiinni laittaa..
heitä yv:tä ni katotaan tarkemmin..
KooTeeÄm
Kiitos vaan kaikille. Teen päätöksiä päivän aikana. Saattaa olla, että pajalle menee. Meinasin nääs samalla sitten vois vaihtaa öljyt ja laittaa räyhäkkäämpää rööriä... Tosin sitten pitää avata kukkaroa enemmän.
Puolisolle vaan ei sovi kertoa kun se ei ymmärrä priorisointia.
Motoristin tuskaa.
Olen ainakin ittelleni tekemässä 600rr:n kilpitelinettä tässä kuhan kiireiltäni ehdin suunnitella. Siinä kyl tulee yks ylimääräinenkin jos kiinostaa.
Siinähän se rööriki menee samassa tuolla Kilossa, jos vaan shwoomie:lle käy, voin tulla kans jeesaamaan.(Jeppe Jääkarhu @ Maalis. 28 2007,07:45) kirjoitti
Tää on kyllä niin totta kuin olla ja voi(tenhula @ Maalis. 27 2007,17:33) kirjoitti
![]()
ZX-10R