Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Eli lyhyesti,mitä erilaisia tapoja o lisätä esim.hornet 900 potkua?
    Vakiohan on 81kw(110hv),mutta jos haluaa hiukkasen lisää....
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  2. #2
    varmaan eniten saa rahoille vastinetta, kun heität fireblade:in moottorin ja myyt oman moottorin. tai vaihdat kaikki eroavat moottorin osat bladesta.

    eikös noi kuitenkin perustu samaan mottiin???
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
  3. #3
    Slipari ja PC3 kera kustomikartan. Eiköhän sillä lähde muutama kaakki...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  4. #4
    Kävisköhän tuohon bladen nokat?
  5. #5
    ehdottaisin niinkin vanhaa keinoa kuin vaihtoa kylmästi tehokkaampaan mopoon...
    no se oli vitsi
    KawasakiVn1600
    HondaVtr1000
    SuzukiVz800
    Aprilia650 *2
    KawaKlx250
    YamahaXJR1200
    KawaZ750 *2
    KawaVN800
    ApriliaSL1000
    HondaVFR750
    HondaVF1100C
    KawasakiZZR1100
    SuzukiDr800
    SuzukiGSX1300
    HondaCBR1000 *2
    KawasakiGPZ750
    SuzukiGSX750
    HondaMTX125
  6. #6
    vaihdat sen Yamahaan.



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  7. #7
    Lainaa (mikkokoo @ Maalis. 21 2007,19:50) kirjoitti
    Slipari ja PC3 kera kustomikartan. Eiköhän sillä lähde muutama kaakki...
    Juurikin näin. Riittänee, kun heittää pelkät änkkärit vaihtoon, koska hieman rikkaallahan noi tykkää käydä vakionakin. Tätä komppasi eräs valtuutettu huoltomies ja lukemieni lukuisten kommenttien perusteella ongelmia ei ole ilmennyt.

    Halvaksi nämä muutamat hummat ei kyllä käy, koska sliparit ovat aika hinnoissaan. Carpimotosta oon itse katellut..

    Bladen koneen vaihto lieni vitsiksi tarkoitettu, vaikka saisihan sillä pyörän kimalaiselta kuulostamaan. *
  8. #8
    Lainaa (adrenaliini @ Maalis. 21 2007,18:57) kirjoitti
    Eli lyhyesti,mitä erilaisia tapoja o lisätä esim.hornet 900 potkua?
    Vakiohan on 81kw(110hv),mutta jos haluaa hiukkasen lisää....
    Laita Horoon turbo!Tai sitten ostat sellasen.Yks tekohengitetty Hornetti tulee myyntiin jossain vaiheessa
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  9. #9
    Onhan noihin käsittääkseni vaihdeltu Bladen osia yläkertaan, samalla menee sitten kyllä vaihtoon koko putkisto.

    Helpompia keinoja tietysti pelkät sliparit ja PC, joka tosin tuo voimaa lisää lähinnä ala- ja keskikierroksille. Samalla toki tippuu painokin muutaman kiloa. Alkuperäiset pöntöt ovat varmaan patarautaa.

    Ei varsinaisesti tehoa lisäävinä - mutta lopputuloksen kannalta vähintäänkin yhtä oleellisina - vaihtoehtoina pyörän ja (mahdollisesti) kuskin laihdutuskuuri, sekä tehottomuuden häivyttäminen siirtymällä ajoreitteille, joista liian pitkät suorat on poistettu. Henkilökohtaisesti en ole hetkeen juurikaan tehonpuutetta havainnut. Seuraavaksi parantelisin jarruja.

    Edit: Tosiaankin, täällä myös välityksiä vaihdettu. Jätin eturattaan ennalleen, mutta vaihdoin takarattaan pari piikkiä isommaksi. Kaupungissa ja maantiellä mukavampi ajaa, ja nyt vakiopituinen ketjukin on asennettaessa sopivan pituinen. Suosittelen lämpimästi.



    Try again. Fail again. Fail better.
  10. #10
    Samat ohjeet kuin edellä... tehoputki ja Power Commander. Lisäksi kun vaihdat kunnollisen ilmansuodattimen, niin kyllä näillä lääkkeillä jo alkuun pääse.

    Lisäksi jos vaihdat vielä pienemmän eturattaan, niin kyllä pyörä piristyy kummasti. Ainakin minä olen ollut tyytyväinen näillä muutoksilla. *
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  11. #11
    Kannattaa varmaan alottaa tuosta eturattaasta, se kun on noista modeista halvin. Ei tolla sliparilla ainakaan tehoa juuri taida tulla lisää, vaikka ääni koveneekin.
  12. #12
  13. #13
    Löytyisi ylimääräisenä virheettömät nokat CBR 900 SC33 1997...
  14. #14
    Thanks,mutta en viitsiäisi lähteä koneen sisälle lähteä tekemään mitään,ajattelin jotakin helppoa lisäosaa yms.
    Onhan hornetissa tehoa vakionakin,vaan se ihmisen mieli kokeilla jotain suurempaa.. Eino Leinon sanoin``ken ei kurkota kuuseen,ei se kapsahda katajaankaan``
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  15. #15
    Lainaa (desiree @ Maalis. 23 2007,20:52) kirjoitti
    Löytyisi ylimääräisenä virheettömät nokat CBR 900 SC33 1997...
    Mahtaiskohan nokat sopia Hornettiin?Sama kone kuin 98-Firebladessa.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  16. #16
    Pitäisi mielestäni sopia, venttiilin säätöpaloja varmaan menee sillä tuskin on niin hyvä tuuri että menee aivan heittämällä. Muuten pitäisi teknisesti mennä paikoilleen kun on sama SC33-kone kyseessä. Nokat ovat täystehoiset 128 hv, ajettu 38 t.
  17.  
  18. #17
    Lainaa (desiree @ Maalis. 26 2007,15:02) kirjoitti
    Pitäisi mielestäni sopia, venttiilin säätöpaloja varmaan menee sillä tuskin on niin hyvä tuuri että menee aivan heittämällä. Muuten pitäisi teknisesti mennä paikoilleen kun on sama SC33-kone kyseessä. Nokat ovat täystehoiset 128 hv, ajettu 38 t.
    Pistin sulle privaa!!
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!