Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
    Minkälaisia kokemuksia Raision Bike World:stä. Varsinkin huollon puolelta. Oon kuullut kaikenlaista huhua. Vaikkakin huhuja ne vain ovat...
    Wallu
    Kuka täällä mitään enää uskaltaa sanoa, ku heti ollaan käräjillä.
    Somewhere aka BadAss
    Siirretty.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Ihan OK.... alipalkattuja& ylityöllistettyjä taitavat vaan olla
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Ei itellä ainakaa huonoa sanottavaa. Varusteita olen tuolta ostanut ja pyöriä käynyt kattelemassa, mut toistaseks pyörät ostanut muualta kun ei tuolla ole parhaan merkin edustusta (Suzuki)... Henkilökunta mukavaa ja kuumaa kaakaota saa automaatista!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
    Itsellä ei ole valittamista, palvelu on toiminut ja hommat hoitunut tarvittaessa. Tuosta huoltopuolesta ei ole mitään kokemusta, viisi vuotta sitten kylläkin maahantuoja suositteli Hondan viemistä toiselle merkkikorjaamolle
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Hondan maahantuoja omistaa BW-liikkeet, outoa jos suositelleet jotain muuta korjaamoa..
    Lainaa (Waltsu407 @ Maalis. 20 2007,22:17) kirjoitti
    Minkälaisia kokemuksia Raision Bike World:stä. Varsinkin huollon puolelta. Oon kuullut kaikenlaista huhua. Vaikkakin huhuja ne vain ovat...
    Sovitaanko suosiolla, että sekin on semmonen paskapaikka. hontapaskojakin myyvät.

Mulle kävi siellä kerran huonosti. Yks toinen asiakas oli muijansa taikka tytsynsä kanssa sovittelemassa just sitä nahkatakkia, minkä olisin ehkä ainakin perään kuolannut. Olivat kehvelit kaupassa jo ennen meitä ja ostivat takin ja muutakin rojua samantien. Hyi!

Ei sit mitään häpyä muissa asiakkaissakaan. (tosin eivät tienneet mun kiinnostuksestani).

"If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Erittäin hyvää huoltoa sekä palvelua olen saanut.

Kun pyörästä hajosi staattori, hakivat kotoa, korjasivat sekä toivat pyörän kotipihaan.
    Öljynvaihto odottaessa...renkaanvaihto myös.

Kiitokset Raisioon. Käytän palveluita tulevaisuudessakin.

ZZR-1400
    Mulla ainakin tuli toissa keväänä 636:sta öljyt tallin lattialle, koska öljyproppu oli kiristetty todennäköisesti vain käsin. Onneksi ei ajossa irronnut kokonaan ois voinu vähän sattua. Sen jälkeen en ole enää käynyt...
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
    Lainaa (FJ20 @ Maalis. 21 2007,08:37) kirjoitti
    Lainaa (Waltsu407 @ Maalis. 20 2007,22:17) kirjoitti
    Sovitaanko suosiolla, että sekin on semmonen paskapaikka. hontapaskojakin myyvät.

Mulle kävi siellä kerran huonosti. Yks toinen asiakas oli muijansa taikka tytsynsä kanssa sovittelemassa just sitä nahkatakkia, minkä olisin ehkä ainakin perään kuolannut. Olivat kehvelit kaupassa jo ennen meitä ja ostivat takin ja muutakin rojua samantien. Hyi!

Ei sit mitään häpyä muissa asiakkaissakaan. (tosin eivät tienneet mun kiinnostuksestani).

Siltä varalta, että joku ei olis mun leikkiäni ymmärtäny.
    Mun kokemukset Raision BW:stä vähäiset. Tiettävästi ihan laatukauppa. Tuossa nahkatakkijutskassa on totuuden siemen.
    Joku toinen asiakas oli ennen meitä kaupassa ja sovitti takkia ja vei sen. Ei kylläkään tiennyt mun halustani.

hontapaska on vastine kaikille kaikkia merkkejä mollaaville.
    Honda prutkuna on yksi parhasta. Tupla-x luokassaan kenties paras.

Mut sit kuitenki jne......

"If a..holes could fly, this place would be an airport"
    On..siellä ainakin yksi pätevä mekaanikko töissä. Henk.koht. en hirveästi pidä ko. puljusta.
    ei valittamista ole ainakaan meikäläisellä ollut. päinvastoin hyvää palvelua olen aina saanut sekä mymälän että huollon puolella.
    Itsellä on kokemuksia pyörän oston ja huollon osalta. Molemmat tuntuvat toimivan OK.

Sen verran on pakko sanoa että jos olette pyörää ostamassa niin ottakaa Romun Petri puhutteluun, siltä kaverilta ei juttu lopu kesken ja mullekin onnistui huijaamaan pyörän alle

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    hyvä paikka saa katella sekä pyöriä että kamoja rauhassa kenenkään häiritsemättä, vaikka olis ostamassakin ja tarvis neuvoa
    Tähän menessä olen ihan tyytyväinen huoltoon
    Hiukan ristiriitaisia kokemuksia ko. liikkeestä.

Huoltopuolelta on löytynyt joustoa ja palvelu ollut muutenkin miellyttävää. Sama koskee varaosamyyntiä.

Myyntipuolella palvelu ollut kuitenkin paljon heikompaa, melkein kaksi tuntia meni ennen kuin sain palvelua. Myyjiä tai muuta henkilökuntaa vain singahteli ohitse eikä ketään tuntunut kiinnostavan mopon myynti. Se yksi myyjä jonka hihasta sain repäistyä kävi kyllä aina välillä rauhoittelemassa että "hetki vielä", mutta silti en tuosta kovin hyvää arvosanaa voi antaa.
    Lisäksi täytyy todeta että liikkeen myyjien myyntityyli on sellainen joka ei ainakaan allekirjoittanutta puhuttele lainkaan.

Varustepuolen kokemukset ovat samankaltaisia, palvelu ei ole tuntunut kovin innokkaalta.

Mieluummin siis vien rahani muualle jos vain mahdollista.

Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
    Lainaa (kale @ Maalis. 23 2007,23:12) kirjoitti
    hyvä paikka * saa katella sekä pyöriä että kamoja rauhassa kenenkään häiritsemättä, vaikka olis ostamassakin ja tarvis neuvoa *
    JUU!

Muutaman kerran poikennut ja aina vihaisena lähtenyt pois! Rauhassa saa olla ja kassalle jonottaa ikuisuuden!

Jotain pientä tehokkuutta voisi lisätä kassan tyttöjen toimintaan.

Olisinko ehkä viitisen kertaa poikennut, aina pyörän vaihto mielessä eikä koskaan ole myyjä tullut jututtamaan. Hölmö olo seisoa pyörän vieressä kysymysmerkkinä kun pari myyjää jutustelee keskenään muutaman metrin päässä.
    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--
    Oma kokemus Raision Bike Worldista on parin viikon takaa kun menin liikkeeseen ekan kerran elämässäni, katsomaan tiettyä pyörää, ehdin olla liikkeessä noin 30 sek. kun myyjä tuli aktiivisena (Petri Romu) kyselemään että miten voi palvella. erittäin rento kaveri jonka kanssa voi puhua asiasta ja asian vierestä.
    No kaupat tuli melkein samantien, oma vanha meni vaihdossa ja ostamaani mopoon sain vielä ison huollon ja takarenkaan samaan kauppaan.

ps. olin tulossa Salosta jossa olin katsomassa vastaavanlaista pyörää, onnekseni siellä ei kauppoja tullut koska Raisiosta löytyi melkein puolet parempi samaan hintaan.
    Lainaa (leijona59 @ Kesä. 18 2008,23:10) kirjoitti
    olin tulossa Salosta jossa olin katsomassa vastaavanlaista pyörää, onnekseni siellä ei kauppoja tullut koska Raisiosta löytyi melkein puolet parempi samaan hintaan.
    Mulla taas päinvastaiset kokemukset. Pyörät miltei samoja (jopa saman värisiä) Salossa vaan näyttävämmän näköinen kultasilla vanteilla, ylimääräisillä teippauksilla ja täydellä laukkusatsilla. Bike Worldissa vuoden uudempi ja 20tkm enemmän ajettu. Pitivät ehdottomana tinkirajana 250e kun Salossa sain tiputettua hinnasta karvan vajaa 1000e. Muutenkin oli vähän turhan paljon alkuhintaa jo mistä alkaa hieromaan sopua.

Palvelua sain kyllä lähes välittömästi ja mukavan tuntuinen oli myyjäkin (vaikkei ollutkaan herra Romu). Melkein voisin sanoa että ainakin sporttipyöräpuolella Bike Worldista löytyy Turun kattavin valikoima. Huollosta ei löydy kokemuksia.
    Varmasti ainakin käyn seuraavaa pyörää etsiskelemässä myös tuolla Bike Worldissa ja kenties ehkä päästään joskus kauppoihinkin kunhan vaan hinnasta pääsisi sopuun. Mut kaikenkaikkiaan ihan paikka!
    Normaalin ihmisen unentarve on keskimäärin 10 minuuttia lisää.
    Heeh.... mitäköhä Petri vastaa puhelimeen... bikeworld Romu?
    juu terveisiä vaan...
    Oi tätä urhojen kalevalaa...
    Romu on hyvä myyjä. Messuilla antoi silmää räpäyttämättä 1400 ZZR:stä ja GTR:stä hyvät vaihtotarjoukset. Muiden merkkien myyjät halusivat "aikaa" tarjouksen antamiseen. Jos en olisi saanut Bemusta niin hyvää tarjousta, ajelisin nyt 1400 Zetorilla.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Täältä kanssa pisteet Romulle, ei valittamista kaverista. Yhteinen sävel löytyi todella helposti ja luontevasti. Niinpä tulikin viime kesänä kaupat tehtyä kun vielä sovittiin huollon suorittamisesta ja uusista renkaista. Huolto "tehtiin" joo, mutta leimaa ei huoltokirjaan tullut eikä jarru- ja kytkinnestesäiliöitä putsattu nesteiden vaihdon yhteydessä ollenkaan vaikka olivat ihan puuroa täynnä. Sai sitten vaihtaa nesteet itse uusiksi. Joka tapauksessa kaupan jälkeiset pikku reklamaatiot (etujarrun mikrokytkin rikki ja pakoputkesta puuttunut kiristyspanta) pyörästä hoidettiin mallikkaasti Romun toimesta ilman minkäänlaista kakistelua. Pakoputken kiristyspannan asentaminen Vantaan BW:ssä olikin sitten taas oma episodinsa...ei ihan kivuton sellainen.

Eniten harmittaa, että pyörää Raisiosta noudettaessa ei itse Romu ollut paikalla vaan luovutus tehtiin toisen myyjän toimesta ja siitä jäi vähän paskan maku suuhun....hyvä ettei selästä työnnetty vauhtia.
    Kyllä mä diggailen bike worldia,oon ostanu kaikki ajokamat sieltä!Tänään kävin tsekkailemassa nahkarotseja siellä,ja sellasen tarjouksen laittoivat tiskiin notta pakkohan se nexo oli ottaa talteen sieltä
    VFR750F
    CBR1000RR
    Varusteostoksilla pitää vaan olla rohkea ja mennä kysymään. Muuten voi tulla semmonen olo, ettei siellä kukaan mitään myy, näyttelee vaan. Ihan jees kauppahan tämä on.
    Huoltopuolesta ei ole mitään sanottavaa ja varusteiden osalta löytyy kahdenlaista tapausta.

Keväällä kävin katsomassa uusia ajohousuja, vanhempi naismyyjä kertoi vaihtoehdoista, esitteli ja antoi kokoja jotta voisin koneilla sovituskopissa. Housut jäivät jalkaan, mukaan laitettiin suojat housuihin, buffi kaulaan ja uudet hanskatkin löysivät käsiini. Myyjä oli mukava ja antoi vielä asialliset alennukset.

Toinen käynti oli vähän toisenlainen. Myyjä esitteli kypäriä toiselle asiakkaalle kun menin sinne kypäriä katselemaan. Myyjä palveli minua ja tätä toista asiakasta samaan aikaan. Mielestäni ei kovin hyvä asia.
    Olisin kyllä odottanut omaa vuoroani. Myyjä kysyi mitä saisi olla ja kerroin että haen tämän mallista ja tämän kokoista kypärää, mutta myös tämä toinen malli kiinnostaa. Myyjä antoi ensimmäisen kypärän sovitettavaksi, kääntyi selkä päin mua ja alkoi taas palvella toista. Toinen asiakas poistui kuitenkin sillä välin kun kypärää kokeilin ja hän alkoi palvella minua. Kyseli ystävällisesti että onko kypärä sopivan kokoinen. Kerroin että kypärä tuntuu hyvältä päässä, mutta haluaisin myös kokeilla toisen merkkistä ja mallista kypärää.
    Myyjä ei tiennyt onko heillä tämän toisen merkin toisen mallista kypärää (mielestäni pitäisi olla tietoinen onko heillä vai ei).

Jätin kuitenkin kypärän ostamatta kun sopivaa väritystä ei kypärästä löytynyt. Hinta oli ollut kohtalainen jos olisin saanut sen värin kun olisin toivonut.

Yhteenvetona kuitenkin annan positiivisen palautteen kyseisestä firmasta. Kun tarvitsen uusia ajovarusteita niin käyn siellä myös katsomassa tarjonnan.
    Huollosta ei ole kokemuksia, mut kaks pyörää oon sielt hakenu ja antanu aina vaihdos vanhan. Romun kans saanu hyvät kaupat aina tehtyä. Eli pisteet sinne!

636 -06
    Lainaa (FrOZi @ Kesä. 25 2008,16:25) kirjoitti
    Myyjä ei tiennyt onko heillä tämän toisen merkin toisen mallista kypärää (mielestäni pitäisi olla tietoinen onko heillä vai ei).
    Meinaatkos että tarttis ulkomuistista muistaa tuollaisia asioita jos varastossa on vaikka 200-500 kypärää + kaikki muut varusteet ja varaosat
    Lainaa (jonyp @ Syys. 03 2008,12:54) kirjoitti
    Lainaa (FrOZi @ Kesä. 25 2008,16:25) kirjoitti
    Meinaatkos että tarttis ulkomuistista muistaa tuollaisia asioita jos varastossa on vaikka 200-500 kypärää + kaikki muut varusteet ja varaosat
    Tuskin eri kypärämalleja kuitenkaan on 200-500 tuolla liikkeessä... Kypäriä kuitenkin voi olla, mutta ei malleja... Jos ei sitten eri kokoja ja värityksiä lasketa malleiksi...

Mutta asiaan sanoi mummo telakalla! Hyvää palvelua olen aina saanut Raisiosta, niin varuste kuin pyörämyynnissä. Kahvi/kaakaomasiina on plussaa!!!

Yhden kerran sain hieman heikohkoa palvelua varusteiden takuuasiassa, mutta eipä siitäkään suurempia henkisiä traumoja jäänyt!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  30.  
    :Itse tein talvella kaupat kyseisessä firmassa,enkä voi moittia sen enempää palvelua,kuin hinnoitteluakaan. Oton kanssa kaupanteko sujui todella upeasti. Ei voi edes verrata n.90km pohjoisempana olevaan puljuun, jossa on ylimielistä ja asiakasta halveksuvaa "palvelua". Tulen tulevaisuudessakin käyttämään Raision liikkeen palveluja ja suosittelemaan muillekkin.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen