Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Terve!

Ostin ja laitoin kiinni tänään Leo Vincen alumiini sliparin mun r6:een..

Aluksi minulla oli siellä putkessa "holkki" jossa noin oli noin 5 reikää, oletin että se pitää olla putkessa mutta tehot laski melkein puolella ja sit revin pois niin nyt hyökkää ja kovaa ;)

Miksi siellä paketissa oli tuollainen "kuristin" holkki?

Mutta itse asiaan.. kiinnitin huomioo tän päivän ajojen perusteella että leo vincen vaihdon jälkee normiajossa, lämmöt 5-10 astetta korkeammat kuin orkkis putkella, voiko johtuu siitä että käy liian laihalla ja näin ollen kone kuumenee nopeammin?

Kuitenkin käy, kukkuu ja toimii moitteetta, äänet on hienot ja tehoo tuntuu olevan hyvin!
    Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
    Faktahan lienee kuitenkin tämä: Tehoa olet saattanu oikeen hyvällä tuurilla saada 1-2hv lisää. Ääntä löytyy ja perstuntumalla sitäkautta niitä "tehoja". Mene ja kysy joltain kauppiaalta et käykö laihalla... Sulle sanotaan että jopa vaarallisen laihalla + tarjotaan "edullista" penkitystä/osia/säätöä... Sen jälkeen sulla saattaa olla jopa 2-3 heppaa siellä pannussa lisää.

Jos mopoa meinaa oikeesti pikkasen viritellä, niin kokohuilu ja siihen liittyvät vermeet kaasari/ruiskupuolelle on ainoo tapa mennä pykälä eteenpäin... Sen jälkeen lienee turbotus. Joten ihan rauhassa vain sen sliparin kanssa ja kovaa ajoa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Moro! mulla vm.06 FZ6n, siihen kanssa sisäänajon jälkeen Leo Vincen sliparit..Mainitsemaasi lämpötilan nousua en kyllä havainnut, mutta tyhjäkäynti vaelsi ("vouasi") niin perk..No huollossa sitten käytin pyörää , ruiskut synkattiin uusiksi, ei vaikutusta Jammu centerissä sitten huoltohefe koeajo pyörän, eikä mielestään löytänyt mitään mikä viittaisi minkään säädön olevan pielessä. DB-killereillä tyhjäkäynti tasaantui normaalitasolle ja äänetkin vähän maltillisemmiksi.. Myös putkien silloin tällöin tapahtunut paukkuminenkin loppui. Nyt kevään aikana ajattelin PC:n hommata ja säädättää peli vireeseen. Tiedä sitten kuinka laihalla on käynyt, kellään kokemusta vastaavista "ongelmista" ?

Aurinkoista kevään odotusta kaikille!
    -" Anna mä edes vähän kokeilen, ihan nopeesti vaan..."
    Lainaa (JiiTee83 @ Maalis. 21 2007,09:13) kirjoitti
    Moro! mulla vm.06 FZ6n, siihen kanssa sisäänajon jälkeen Leo Vincen sliparit..Mainitsemaasi lämpötilan nousua en kyllä havainnut, mutta tyhjäkäynti vaelsi ("vouasi") niin perk..No huollossa sitten käytin pyörää , ruiskut synkattiin uusiksi, ei vaikutusta * Jammu centerissä sitten huoltohefe koeajo pyörän, eikä mielestään löytänyt mitään mikä viittaisi minkään säädön olevan pielessä. DB-killereillä tyhjäkäynti tasaantui normaalitasolle ja äänetkin vähän maltillisemmiksi.. Myös putkien silloin tällöin tapahtunut paukkuminenkin loppui. Nyt kevään aikana ajattelin PC:n hommata ja säädättää peli vireeseen. Tiedä sitten kuinka laihalla on käynyt, kellään kokemusta vastaavista "ongelmista" ?

Aurinkoista kevään odotusta kaikille!
    Juu sama tyhjäkäynnin vaellus viime kesänä fz6s+devilit,johtuu pakovastuksen puuttumisesta,kiekat tasaantu vartin ajon jälkeen,ei haittaa mitään 4000km ajelin eikä mitään ongelmia,penkitin ja seokset oli jopa rikkaalla ylärekisterissä,muutenkin hyvät,ei muuta kun kovaa ajoo.
    tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
    Lainaa (Junnu85 @ Maalis. 20 2007,22:03) kirjoitti
    Terve!

Ostin ja laitoin kiinni tänään Leo Vincen alumiini sliparin mun r6:een..

Aluksi minulla oli siellä putkessa "holkki" jossa noin oli noin 5 reikää, oletin että se pitää olla putkessa mutta tehot laski melkein puolella ja sit revin pois niin nyt hyökkää ja kovaa ;)

Miksi siellä paketissa oli tuollainen "kuristin" holkki?

Mutta itse asiaan.. kiinnitin huomioo tän päivän ajojen perusteella että leo vincen vaihdon jälkee normiajossa, lämmöt 5-10 astetta korkeammat kuin orkkis putkella, voiko johtuu siitä että käy liian laihalla ja näin ollen kone kuumenee nopeammin?

Kuitenkin käy, kukkuu ja toimii moitteetta, äänet on hienot ja tehoo tuntuu olevan hyvin!
    Itsellä R6 -06 (wanhaa mallia) myös Leovince slip-on (tiedän, tehoa ei tule, mutta äänien takia sen ostinkin).

Noisekillerin kanssa en edes koittanut käyttää pyörää, vaan revin sen irti, siis se mokkula mikä siellä putkenpäässä on yhdellä pultilla kiinni. Desibelit kasvoivat siinämäärin, ettei ratapäiville ilmeisesti ole asiaa.

Itse en ole kierrosen vaeltamista havainnut, ja putkessakin polttaa vain todella voimakkailla moottorijarrutuksilla. Lämmöt ovat samoissa, kun ennekin -ei vaikutusta.

Uskon, ettei pyörä käy laihalla, jos normaalia tie-ajoa harrastaa. Sitten, kun radalle suunnataan missä kierrokset jatkuvasti +10 000, niin voisi jo harkita pc+penkitys yhdistelmää -ihan vaan varmuuden vuoksi. *
    Ei taidolla vaan tuurilla!
    Aivan.. Mulla ainakin katti lähti mäkeen asennuksen yhteydessä, tilalle joku korvausputki, eli ilmeisesti hönkii aika vapaasti se putki.. Kovastihan noi mainostaa että tuntuu mukavemmalta ajaa PC:n kanssa, etvastaa kaasuun paremmin ja rauhottuu alakierroksilla.. Toisaalta, noista ongelmista pääsis kun löis pari sataa kuutiota lisää palotilaa Ens viikonloppuna pitäs kausi avata, sitä odotellessa

-" Anna mä edes vähän kokeilen, ihan nopeesti vaan..."
    Morjesta! tällasta oisin kysellyt, että olen ostamassa tässä kesän aikana r kutosta vm.2007. niin paljos tollanen Leovince slip-on tulee maksamaan ja pistäpäin saa tilailtua? ja mitä mieltä olette vaikka jostain termignonin sliparista jos joku siitä tietää "plussat" ja "miinukset" ja tietenkin hinnankin vielä ja myös sen mistäpäin kannattaa lähtee tilailemaan. Sen verran tietämätön olen vielä kun just kevarin sain myytyä. kiitoksia jo etukäteen.
    Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja kaikille sitä ei kerrota
    - Kawasaki ZR-7S - Suzuki GSR 600 -
  8.  
    Ja niin vielä sen verran, että kertokaa vain kaikista muistakin putkimerkeistäkin. hinnat *yms.

Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja kaikille sitä ei kerrota
    - Kawasaki ZR-7S - Suzuki GSR 600 -