Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Onko kellään hyvää konstia saada katkenneen pultin jämät pois,katkesi 750ss katteen pultti taka jarrun kohalta p.....le.
    Kokeile vaikka vastakierretapilla
    Kawasaki ZXR750 -95 R.I.P
    vanha kikka on porata ohut reikä kierteeseen katkenneeseen pulttiin ja hakata reikään sitten jotain, mitä pystyy vääntämään.
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
    En ainakaan vastakierretappia suosittele, jos oli alunperin niin tiukalla, että napsahti poikki.
    Ite oon joskus tapellut katkenneen vastakierretapin kanssa ja on muuten PIRUN kovaa ainetta porattavaksi....
    Lahjattomat treenaa
    Lainaa (Juikka @ Maalis. 20 2007,22:06) kirjoitti
    Ite oon joskus tapellut katkenneen vastakierretapin kanssa ja on muuten PIRUN kovaa ainetta porattavaksi....
    Juu, voipi olla aika kovaa jos katkee. Mutta tarviiko sitä katkasta?

Pystyykö poraan puhtaaks ja kierteyttään ylikokoon?
    Jos alat poraa niin koita porata mahdollismman keskelle. Tasoita vaikka jollain sitä katkennutta pultin päätä jos mahdollista ja lyö siihen pistepuikolla poralle lähtö kuoppa. Poraa pienellä poralla mahdollisimman suoraan ja sitten kasvata sitä poran kokoa kunnes sieltä jostain reunasta alkaa näkyä sisäkierteenharjaa. Jos poraus ei ole mennyt pahasti vinoon niin sulla on hyvät mahdollisuudet saada avattua ne vanhat kierteet kierretapilla. Riskinähän tuossa on se että pora, vaikka lähtö olisikin keskellä, menee vinoon ja osa kierteistä tuohoutuu jolloin mahdollisesti joudut poraamaan sen seuraavaan kierrekokoon.
    Suzuki VZ 800 Marauder ja BMW R1150R
  7.  
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Juikka @ Maalis. 20 2007,22:06) kirjoitti
    En ainakaan vastakierretappia suosittele, jos oli alunperin niin tiukalla, että napsahti poikki.
    Juu .. on tullut katkottua noita vastakierretappejakin .. tiukkaa kamaa ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."