Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia kyseisistä kengistä? Ilmeisesti melko uusi merkki/malli Suomen markkinoilla? Rata-ajoon kengät hakusessa, joten sieltä tulleet kokemukset ensisijaisia. Jos joku on päässyt kyseisiä kenkiä hypistelemään, niin mille suojaavuus vaikutti?
Ihan hyvin ovat toimineet reilun kaksi ajokautta ainakin mun käytössä (siis rata- ja katukäytössä). Mulla on toi musta malli, missä ei ole titaanisia kulutuspaloja. Niitä muovisia on kulunut aika paljon ja seuraavaksi varmaankin laitan omiini nuo titaaniset. Kestävät ehkä hiukan pidempään...tiedä häntä...aika arvokkaita muoviläpysköjä ovat. Olisko ollut 16€/pari.
Suojaavuutta en ole "päässyt" testaamaan kaatumalla tms., mutta uskoisin kyllä, että hyvän suojan antavat. Jämäkän tuntuiset ovat jalassa.
Touring-kenkinäkin toimivat. Ei pääse vesi kovin helpolla sisään, vaikka eivät varsinaisesti vedenpitävät olekaan.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Mulla on ollut pari ajokautta noi Gianni Falco Sirius -kengät käytössä.
Istuvat ainakin allekirjoittaneen jalkoihin todella hyvin, ovat jämäkät, eivätkä jalat ole kastuneet vielä kertaakaan.
http://www.eurobiker.fi/kauppa/prod_...oupID=115&oc=1
ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
ex. BMW K1200R -2007
ex. Honda CBR 1100XX -1998
ex. Honda VFR 750F -1994
Gianni Falco Sirius saappaat täälläkin eikä ole mitään moitteen aihetta! Pitää veden varmasti ulkopuolella ja sukkamehut sisällä.. Nuo ks.kengät ovat varmasti vähintään yhtä hyvät.
"Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
Itselle tuo veden pitävyys on toissijainen asia suojaavuuteen nähden. Pystyisittekö vertaamaan kyseistä kenkää esimerkiksi Sidin Vertigo Corsaan?