Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 57:een 57:sta
  1. #31
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,11:27) kirjoitti
    ... on nimenomaan hienoa se tunne ikään kuin kuskia lyötäisiin pesäpallomailalla selkään ...
    .. kasirautaleikit vielä ymmärrän, mutta tuo ..

    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,11:27) kirjoitti
    .. Radalla on myös joskus kiva käydä vetämässä kunnolla....
    Tämäkin on vielä koittamatta, mutta yritän suostutella vaimoa ..
    vai olisiko muita halukkaita kaveriksi ...




    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  2. #32
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,11:27) kirjoitti
    Lainaa (Artsi @ Maalis. 21 2007,10:48) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Maalis. 21 2007,10:38) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,10:31) kirjoitti
    Kannattaa hankkia kilokyykky, niin pärjää aina.
    Mille tässä pärjätä pitäisi? *

    Lapsetkin on jo tehty ja asunnot ja muutkin velat maksettu.
    Pitäisikö vielä pullistella jonkun asian puolesta tai vastaan?
    Vanhempana ei tarvitse todistella mitään kenellekkään. Elämässä on olemassa paljon muitakin ilon aiheita, kuin vauhti.
    Näin keski-ikäisenä miehenä täytyy sanoa, että on vuosikausien aktiivisen harrastamisen jälkeenkin kaahaaminen (autolla ja prätkällä) on edelleen tosi kivaa. Rajussa kiihdytyksessä prätkällä on nimenomaan hienoa se tunne ikään kuin kuskia lyötäisiin pesäpallomailalla selkään. Radalla on myös joskus kiva käydä vetämässä kunnolla.

    Elämä koostuu monesti tuon kaltaisista pienistä mukavista jutuista, jota monet henkisesti pystyyn kuolleet ja kuivaa virkayskää yskivät eivät ymmärrä. Ihmiselle on tärkeä säilyttää leikkisä lapsenmielisyys koko eliniän ajan. Nyt nähtiin vaaleissakin, mihin sosialidemokraattinen tosikkous ja keskuskomitea-ajattelu johtaa eli musertavaan vaalitappioon. Nopeusrajoitukset heti reilusti ylös, abstraktisen vaarantamisen (=pelkän ylinopeuden ilman Sasismia eli toisen henkilön *kuoleman tai vammautumisen aiheuttamista) rangaistukset alas *ja sisäministeriön sekä liikenne- ja viestintäministeriön sossuvirkamiehille potku perseeseen!
    En minäkään väittänyt, etteikö vauhti olisi kivaa. Toisille vaan riittää pienempikin nopeus mielihyvän saavuttamiseksi. Toisille taas ei mikään riitä. Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että lapsenmielisyys on tärkeää säilyttää. Aikuinen saa kuitenkin olla.

    Politiikan sotkeminen tähän aiheeseen on ihan turhaa.
    - Engine MC -
  3. #33
    Lainaa (Artsi @ Maalis. 21 2007,11:50) kirjoitti
    Politiikan sotkeminen tähän aiheeseen on ihan turhaa.
    No Bomberille nyt on lähes mahdotonta kirjoittaa mistään aiheesta mainitsematta tuota vihaansa sosialidemokraattisuutta kohtaan
  4. #34
    Lainaa (HarriS @ Maalis. 21 2007,12:27) kirjoitti
    Lainaa (Artsi @ Maalis. 21 2007,11:50) kirjoitti
    Politiikan sotkeminen tähän aiheeseen on ihan turhaa.
    No Bomberille nyt on lähes mahdotonta kirjoittaa mistään aiheesta mainitsematta tuota vihaansa sosialidemokraattisuutta kohtaan
    Myönnän, että minua v*tuttaa sosialidemokratia, jossa aina ajatellaan, että kaikki asiat liikenteessä on hallittavissa kaiteita rakentamalla ja ankaria rangaistuksia lätkimällä teoista, joissa ei ole vaarannettu kenenkään turvallisuutta konkreettisesti.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  5. #35
    Lainaa (TTH @ Maalis. 20 2007,07:27) kirjoitti
    - Katselin kurssille menoa ja eka on jo täynnä. Taytyy yrittää seuraavaan. Tekee varmaan hyvää ajotaidolle.
    Hondariders

    tutkaseppa tuolta tapahtuma kalenteri
    Ennakoivan ajon kurssin teoria tulossa 25pv eli ens sunnuntai ja siellä käsittääkseni tilaa.

    Ja jos etit kevyempää vaihtoehtoa ni etsi se Ruosteenpoisto
  6. #36
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,11:27) kirjoitti
    Rajussa kiihdytyksessä prätkällä on nimenomaan hienoa se tunne ikään kuin kuskia lyötäisiin pesäpallomailalla selkään.
    OT:

    Toi pesäpallomailavertaus ei mun mielestä kuvasta oikein sitä tunnetta kun aivot ei kykene tajuamaan kiihtyvyyttä ja näkö hämärtyy kiihtyvyyden aikana.
    Vastavan pääsee kokemaan myös lentämisessä (taitolento etc.), mutta lentokone vastaa käskyihin ikään kuin kankeammin.

    Muuten olen samaa mieltä, että turha tosikkomaisuus tukahduttaa kaiken hyvän. Liikenteessä törttöily on tuomittavaa, mutta tyhjällä motarilla narautetun motoristin/autoilijan sakottaminen on jeesustelua.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  7. #37
    Lainaa (MattiR @ Maalis. 21 2007,11:36) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,11:27) kirjoitti
    ... on nimenomaan hienoa se tunne ikään kuin kuskia lyötäisiin pesäpallomailalla selkään ...
    .. kasirautaleikit vielä ymmärrän, mutta tuo .. *

    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,11:27) kirjoitti
    .. Radalla on myös joskus kiva käydä vetämässä kunnolla....
    Tämäkin on vielä koittamatta, mutta yritän suostutella vaimoa ..
    vai olisiko muita halukkaita kaveriksi ...
    Pistä kuva.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  8. #38
    Lainaa (svahnm @ Maalis. 21 2007,15:07) kirjoitti
    Liikenteessä törttöily on tuomittavaa, mutta tyhjällä motarilla narautetun motoristin/autoilijan sakottaminen on jeesustelua.
    +1 tälle.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  9. #39
    Ajele sellaista nopeutta, mikä hyvälle tuntuu.
    Turvallista matkaa ja mutkasia teitä!
    nautitaan
    Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
  10. #40
    Sosiaalidemokraattivastaisuushan on parasta Bomberissa
    Same shit, different day.
  11. #41
    - Hondariders ajopäivät Motoparkissa 13.7.07
    -------------------------
    Kiitos vihjeestä! Hintakin on kohtuullinen, jopa halpa.
    Osaatko sanoa kuinka kovaa täällä pitää ajaa etteivät hermostu ja ei häiritse muita kokeneempia?
    Riittääkö vakio pyörä?
    Entä varusteet? Vaaditaanko täydet nahkakuteet, saappaat, ym?
    Tällainen tehoharjoittelu ammattimiehen/naisen opastamana kiinnostaa kovasti!
  12. #42
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Xtreem @ Maalis. 21 2007,15:28) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Maalis. 21 2007,11:36) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,11:27) kirjoitti
    ... on nimenomaan hienoa se tunne ikään kuin kuskia lyötäisiin pesäpallomailalla selkään ...
    .. kasirautaleikit vielä ymmärrän, mutta tuo ..

    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,11:27) kirjoitti
    .. Radalla on myös joskus kiva käydä vetämässä kunnolla....
    Tämäkin on vielä koittamatta, mutta yritän suostutella vaimoa ..
    vai olisiko muita halukkaita kaveriksi ...
    Pistä kuva.
    Hei ... c'mon .. tätä palstaa lukee lapsetkin ...

    Jos livenä haluut nähdä niin kaupungilla alkaa olla jo kaksikerroksisia puluja ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  13. #43
    Tietty se vähän äkistää pitkän tauon jälkeen, mutta mihin sulla nyt olikaan kiire?
    Pikkuhiljaa kannattaa tutustua taas menopeliin ja ajamiseen noin yleisesti. Syksyllä homma jo toimii, luulen ma.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  14. #44
    osta katettu pyörä
    luulet ajavas satasta ja hups
    vauhtii voi ollakkin 200 kmh
    rento rehellinen tavallinen motoristi
  15. #45
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,10:31) kirjoitti
    Lainaa (juhani_palmu @ Maalis. 21 2007,10:21) kirjoitti
    Iän tuomaa "nynnyyttä" tai sitten pyörässä on jotain vikaa. Viiskymppinen setämies myi taannoin bemarinsa pois kun valitti että sillä ajaa jatkuvasti vähintään 130km/h.

    Eihän se silti mitään ennenkuulumatonta ole jos vauhti hirvittää. Tuntuu hirvittävän suurta osaa autoilijoistakin. Ei millään saa noita malmikasoja kulkemaan yli 70km/h.

    Mutta kyllä jotain ajoharjoittelua tai pyörän vaihtoa kannattaa miettiä jos pahasti pelottaa, tai sitten ihan uutta harrastustakin... Vauhdin hurmahan on osa moottoripyöräilyä. Tai siis eihän moottoripyöräilyssä muuta ideaa olekaan kuin vauhdin hurma. Ehkä vähän jotain vapauden tunnettakin.

    Itse ajoin viime kesänä parhaimmillaa 240km/h eikä se suoralla pikatiellä tuntunut yhtään pahalta. Pyörä meni kuin juna ja turbovolvo pääsi karkuun. Perhana!
    Jos pelottaa ajaa prätkällä, kannattaa suosiolla siirtyä golfiin ja ryhtyä ajamaan city"maasturilla" kuten suuri osa golffareista tekee kun olen katsonut golf-kenttien parkkipaikkoja prätkällä ohi ajaessani.

    Kannattaa hankkia kilokyykky, niin pärjää aina. Niillä olen aina nöyryyttänyt Volvo V70-kuskeja (turbolla ja ilman), jotka mukana istuvien vaimon ja lasten katsellessa ovat tarmokkaasti (mutta niin masentavan tuloksettomasti) yrittäneet polkea kinneriinsä lisää kulkua.
    Hienoa puhetta tämä Volvo-osio, mutta eikö Volvo V70:n jätättämiseen (turbolla ja/tai ilman) riitä vähän pienempikin pärrä kuin 1000nen? En kuitenkaan pidä Volvo V70:stä muuna kuin perheautona. Mutta samapa tuo. Pääasia että jää.

    Muusta lainaamastani tekstistä olen sitä mieltä että jokainen ajakoon miten lystää. Onko se itseltä pois, jos toiset painaa kustomilla pitkin Pohjanmaata tai toiset takoo kiekkaa Kemorassa. Tyylinsä kullakin.



    Kronoby Racing Team
  16. #46
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 21 2007,10:31) kirjoitti
    Lainaa (juhani_palmu @ Maalis. 21 2007,10:21) kirjoitti
    Iän tuomaa "nynnyyttä" tai sitten pyörässä on jotain vikaa. Viiskymppinen setämies myi taannoin bemarinsa pois kun valitti että sillä ajaa jatkuvasti vähintään 130km/h.

    Eihän se silti mitään ennenkuulumatonta ole jos vauhti hirvittää. Tuntuu hirvittävän suurta osaa autoilijoistakin. Ei millään saa noita malmikasoja kulkemaan yli 70km/h.

    Mutta kyllä jotain ajoharjoittelua tai pyörän vaihtoa kannattaa miettiä jos pahasti pelottaa, tai sitten ihan uutta harrastustakin... Vauhdin hurmahan on osa moottoripyöräilyä. Tai siis eihän moottoripyöräilyssä muuta ideaa olekaan kuin vauhdin hurma. Ehkä vähän jotain vapauden tunnettakin.

    Itse ajoin viime kesänä parhaimmillaa 240km/h eikä se suoralla pikatiellä tuntunut yhtään pahalta. Pyörä meni kuin juna ja turbovolvo pääsi karkuun. Perhana!
    Jos pelottaa ajaa prätkällä, kannattaa suosiolla siirtyä golfiin ja ryhtyä ajamaan city"maasturilla" kuten suuri osa golffareista tekee kun olen katsonut golf-kenttien parkkipaikkoja prätkällä ohi ajaessani.

    Kannattaa hankkia kilokyykky, niin pärjää aina. Niillä olen aina nöyryyttänyt Volvo V70-kuskeja (turbolla ja ilman), jotka mukana istuvien vaimon ja lasten katsellessa ovat tarmokkaasti (mutta niin masentavan tuloksettomasti) yrittäneet polkea kinneriinsä lisää kulkua.
    Hyvä , hyvä ! Eiköhän siinä mene muutama yönseutu Volvokuskilla "kuivin suin " , ennen kun "parru" on taas entisellään ?
    Eihän nää mitään jatkeita oo , mutta... ehe , ehe .
  17. #47
    Lainaa (TTH @ Maalis. 21 2007,17:43) kirjoitti
    - Hondariders ajopäivät Motoparkissa 13.7.07
    -------------------------
    Kiitos vihjeestä! Hintakin on kohtuullinen, jopa halpa.
    Osaatko sanoa kuinka kovaa täällä pitää ajaa etteivät hermostu ja ei häiritse muita kokeneempia?
    Riittääkö vakio pyörä?
    Entä varusteet? Vaaditaanko täydet nahkakuteet, saappaat, ym?
    Tällainen tehoharjoittelu ammattimiehen/naisen opastamana kiinnostaa kovasti!
    18.5 mustaakseni alastarossa on myös
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
  18. #48
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Iän mukanaan tuomaan (murheelliseen) totuuteen jo uskovana, voisin tähän todeta, et SE ei kasva, vaikka olis millainen vehje alla ja vaikka ajais tuhatta ja sataa. Olisko siis parasta harjoitella olemassa olevalla välineellä tekemään hommat niin hyvin kuin mahdollista? Siitä se nautinto tulee, hyvin suoritetusta jutusta, ei kait se nautinto ole vehkeiden koosta tai "ajonopeudesta" kiinni.
    Nautiskellaan näillä välineillä ja varataan aikaa kunnon suoritukseen, eikä "ajeta" isoilla vehkeillä tuhatta ja sataa....
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  19. #49
    Lainaa (TTH @ Maalis. 21 2007,17:43) kirjoitti
    - Hondariders ajopäivät Motoparkissa 13.7.07
    -------------------------
    Kiitos vihjeestä! Hintakin on kohtuullinen, jopa halpa.
    Osaatko sanoa kuinka kovaa täällä pitää ajaa etteivät hermostu ja ei häiritse muita kokeneempia?
    Riittääkö vakio pyörä?
    Entä varusteet? Vaaditaanko täydet nahkakuteet, saappaat, ym?
    Tällainen tehoharjoittelu ammattimiehen/naisen opastamana kiinnostaa kovasti!
    Ja palataanpa taas aiheeseen. Tuolla saa ajaa aivan omaa vauhtiansa,ilman että kukaan hermostuu.Vakio pyörä riittää aivan hyvin.Suositeltavaa että on kaikki varusteet,ihan gore/tixtex kamoilla pärjää!
    Suzuki gsx750f -00 *--> Suzuki gsx1300r -07 --> KTM 530 exc -08 —> KTM 250 exc-f -10 —> KTM 300 exc -10 —> Husqvarna TE 250 -14 —> Husqvarna TE 250 TPI -18 —> Kawasaki ZZR 1400 -11 —> Suzuki intruder M1500 -11
  20. #50
    Lainaa (PSmo @ Maalis. 21 2007,21:20) kirjoitti
    Iän mukanaan tuomaan (murheelliseen) totuuteen jo uskovana, voisin tähän todeta, et SE ei kasva, vaikka olis millainen vehje alla ja vaikka ajais tuhatta ja sataa. Olisko siis parasta harjoitella olemassa olevalla välineellä tekemään hommat niin hyvin kuin mahdollista? Siitä se nautinto tulee, hyvin suoritetusta jutusta, ei kait se nautinto ole vehkeiden koosta tai "ajonopeudesta" kiinni.
    Nautiskellaan näillä välineillä ja varataan aikaa kunnon suoritukseen, eikä "ajeta" isoilla vehkeillä tuhatta ja sataa.... * *
    Noin!
    Pentuna kuvittelin, että joka liikennevaloissa ollaan Imatranajojen lähtöruudussa ja joka mutkassa vähintään Saarinen jos ei peräti Agostini.
    Itsetunto onneksi useimmilla korjaantuu iän myötä, eikä tarvitse joka paikassa todistaa olevansa jotakin.
    Hienointa on ajaa tuulia haistellen avopotta päässä juuri niin kovaa, että missään vaiheessa ei tarvitse jännittää saati sitten pelätä mitään.
    Pennut sauhuaa, mutta kyllä se ajan kanssa terveillä korjaantuu. Onneksi.
    Jalkapohjat edellä, sillä pää on tärkeä.
  21. #51
    Varusteet pitää olla kunnossa.
    Hanskat, kypärä, takki, housut pitää olla siis mp-käyttöön tarkoitettuja ja suojilla varustettu.
    Nahkapukua erillistä selkäsuojaa jne suositellaan, mutta ei ole vaatimus.

    Pyörän pitää olla kunnossa, ei öljy vuotoja, jarrut toimii jne

    Ja kuten yleensäkin... porukka jaetaan ryhmiin ja hitaimmassa ei oikeastaan voi mennä niin hiljaa että jonkun hermostuttaisi.... se vaatisi jo radan kiertämistä väärään suuntaan
  22. #52
    No, nyt on 1600km takana ja mukavuus ja matkavauhti on noussut 130km/t. Ja se tulee riittämään.
    Asia oli tottumuksesta kiinni, kuten moni sanoi, mutta myös yksinkertaisista asioista kuten:
    1. Korvatulpat
    - En älynnyt näin yksinkertaista ja itsestään selvää asiaa ennenkuin kaveri sanoi.... Ilman tulppia melu oikein vihloi korvia (avokypärä josta en luovu nostalgia tunnelman vuoksi!)
    2. Sopivat varusteet
    - Vaihdoin lepattavat "purjevaatteet" nahkoihin ja enää ei tarvitse riippua sarvissa henkensä edestä
    3. Totuin etupään jatkuvaan hakemiseen - rättirengas - eli eikun hanaa! Seuraava rengas kyllä on laadukas radiaali mutta ei uutta viitsi alkaa vaihtaa.
    - Kyllä on nautinnollista tämä "nuoruuden etsiminen"!
  23. #53
    se on nakulla vähän eri juttu se nopeus
    kun ajat katetulla mopolla voit luulla ajavas vähä yli 100kmh
    ja todellinen vauhti voi olla melkein 200kmh
    rento rehellinen tavallinen motoristi
  24. #54
    Hiema sama vika, edelliset pelit oli niinhelppoja heitellä mihin sattuu, nyt on rocketilla hieman kieli keskellä suuta mutkapolulla, kai siihen tottuu kun kilsoja tulee lsää
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  25. #55
    Lainaa (TTH @ Huhti. 01 2007,17:54) kirjoitti
    No, nyt on 1600km takana ja mukavuus ja matkavauhti on noussut 130km/t. Ja se tulee riittämään.
    Kaikki on suhteellista. Kilokyykky herää vasta eloon yli 130 km/h nopeuksissa, joten ei noin alhainen nopeus riitä minulle.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  26. #56
    Lainaa (Koris @ Maalis. 21 2007,15:30) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Maalis. 21 2007,15:07) kirjoitti
    Liikenteessä törttöily on tuomittavaa, mutta tyhjällä motarilla narautetun motoristin/autoilijan sakottaminen on jeesustelua.
    +1 tälle.
    +2
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  27.  
  28. #57
    Ei pyörä vie miestä ,, oikealla ranteella pystyy aika pitkälle
    kontrolloimaan,,,
    Et voi ajaa jos et luota itseesi.
    Harjoittele,niin ehkä löydät sen uuden JAWAN itsestäsi.
    CEEBEEEX
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12