Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
    Schubert on hyvä potta, mutta vaihtelun vuoksi tilasin tänään Shoein X-spiritin. Vituttaa vaan etukäteen, kun tilasin sen Espanjalaisesta verkkokaupasta, missä oli sininen Kagayama TC-2 kuvassa ja kirjoittelin sinne meiliä, että haluan harmaakuvioisen TC-5:n. Itse asiassa ainakin kolmessa meilissä painotin, että en halua sitä sinistä, vaan harmaan. Kertaakaan asiaa ei suoraan kuitattu, vaan todettiin, että löytyy kyseinen potta. Ihan varma, että sieltä tulee se sininen. Niin monta kertaa nähnyt tämän touhun, että ei voi mitenkään kerralla onnistua. Laitoin vielä perään kuittauspyynnön, että tuleehan sieltä varmasti se harmaa, mutta tuskin vastaavat. Toivottavasti ihme tapahtuu ja saan mitä haluan. Ihan varma, että ennen ensi syksyä minulla ei ole oikeata kypärää.
    Dixi et animam levavi
    Hyvä että mies tosiaan hengittää vielä!

OT: Olikos puhaltimella osuutta asiassa Okei, tyhmä kysymys
    Lainaa (tanttu @ Maalis. 21 2007,01:50) kirjoitti
    Olikos puhaltimella osuutta asiassa
    Voipi olla. Aina kun on painetta ja vaihtaessa sulkee kaasuhanan, niin sieltä kuuluu semmoinen blow job, että kiimaisemmat pukit luulee vaikka mitä ja ryntäilee joka puskista vekkuli sojossa tyrkylle.
    Dixi et animam levavi
    Komiat sarvet on pässillä.Jos minä olisin törmännyt,niin rautasahalla sarvet poikki ja kotiin jauhamaan ne purkkiin "vanhuuden varaksi".No joo..Tää nyt on taas tätä..Mutta oikeasti hyvä,ettei käynyt hullummin
    Lainaa (pc25 @ Maalis. 21 2007,09:13) kirjoitti
    Komiat sarvet on pässillä.Jos minä olisin törmännyt,niin rautasahalla sarvet poikki ja kotiin jauhamaan ne purkkiin "vanhuuden varaksi".No joo..Tää nyt on taas tätä..Mutta oikeasti hyvä,ettei käynyt hullummin *
    Mutta elikkohan ei tainnut kuolla, joten siitä vain juoksemaan perään
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (teude @ Maalis. 21 2007,09:56) kirjoitti
    Lainaa (pc25 @ Maalis. 21 2007,09:13) kirjoitti
    Komiat sarvet on pässillä.Jos minä olisin törmännyt,niin rautasahalla sarvet poikki ja kotiin jauhamaan ne purkkiin "vanhuuden varaksi".No joo..Tää nyt on taas tätä..Mutta oikeasti hyvä,ettei käynyt hullummin
    Mutta elikkohan ei tainnut kuolla, joten siitä vain juoksemaan perään
    No niinhän se tuossa puolivälissä seisoi,kun tarkemmin luki.
    Kun tuolta yhdestä topicista tuli juttua, niin laitetaan nyt tännekin, että se oli tuo örkki:
    Spanish Ibex

Mitä se sitten suomeksi onkaan. Aika harvinainen eläin ja yksi kolmesta alalajista kuollut juuri sukupuuttoon. Tuskin on moni nähnyt, mutta mulle on ängennyt syliin.
    Dixi et animam levavi
    Tuossa on vanhalla pukilla jo aika komeat sarvet:
    Dixi et animam levavi
  9.  
    No, nyt on sitten vaara, että joku viherpiiperö syyttää sinua siitä, että olet varastanut ultraharvinaisen iberianjäpittäjän karvat!
    Ex-955i
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12