Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 46:sta
    Otsikko sanoo kaiken Kiikarissa on muutama vaihtoehtoinen H:lla ja S:llä alkava yksilö täydellä laukkuvarustuksella 90-luvun alusta. Budjetti sanelee vuosimallitason, joten en kaipaa kommenttia "laita vähän lisää niin saat tuplaäksän" tms. Hyvin pidettyjä ja kaikin puolin siistejä vanhempiakin yksilöitä löytyy, kun viitsii nähdä vähän vaivaa. Autokin on -87, joten 90-luvun alun pyörähän on suorastaan uusi!

Kaipaan henkistä vahvistusta, miksi laittaa CBR1000F eikä samanikäistä Suzuki GSX-F1100:a Ajan ajokauden aikana työmatkaa kelien salliessa 120-150 km päivässä ja varmaankin kaksi päällä hupireissua, joten pyörän koko ja ajettavuus tiellä on oleellista. Korttelirallia ei ole tarkoitustaan tehdä tuollaisella mammutilla.

PPK
    Miks jonkun asiassa ulkopuolisen pitäs sut vakuuttaa jos et tiedä itse mitä tehdä...
    Mikäli ajat noin paljon ja haluat ajettavan pyörän niin miksi katselet tuollaisia vanhoja loppuunajettuja louskuja. Kannattaisi varmaankin harkita jotain hiukka uudempaa laitetta, vaikkakin hankintahinta olisi alempi voi sen säästää monessa muussa asiassa.

Toisaalta ainakin kilo Cbr:t on melkoisia ikiliikkujia ovat ne kuitenkin jo ajanhampaan koskemia ja auttamattoman vanhoja.

No mutta meneppä ja tiedä, jokainen tekee niinkuin tahtoo.
    Lainaa (Monsteri @ Helmi. 22 2007,18:30) kirjoitti
    Mikäli ajat noin paljon ja haluat ajettavan pyörän niin miksi katselet tuollaisia vanhoja loppuunajettuja louskuja. Kannattaisi varmaankin harkita jotain hiukka uudempaa laitetta, vaikkakin hankintahinta olisi alempi voi sen säästää monessa muussa asiassa.
    Aina löytyy näitä...

Ei auta vaikka rautalangasta kuin vääntäis niin ei vaan mene kaikilla jakeluun.
    Eipä kai noissa enää mitään yleistystä voi sanoa mikä on hyvä tai "huono" vaan kuten sanoit niin kannattaa keskittyä etsimään siistiä ja hyväkuntoista yksilöä jota on joskus huollettukkin.
    Mulle sanottiin Moto-Raumalla, että se on Moottoripyöräliike, he eivät myy Suzukeja... mutta tuleehan noita väkisinkin vaihdossa...
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    1000 F on todellakin kestävän ja tukevan matkafillarin maineessa, itsekin juttelin liikennevaloissa yhden kaverin kans joka oli vetäny semmosella 120 tkm. Eikä mitään isoja remppoja tarvinnut tehdä. Siinä saa meinaan semmosia pyöriä etsiä.

Ei muutaku etsit hyvin pidetyn yksilön, jossa on kuluvia osia vaihdeltu: laakereita, ketjuja, rattaita jne. Sillä menee isältä pojalle.
    Kait se niin on, että 1000f on miitä turvallisimpia hankintoja varsinkin kun on vanhemmasta yksilöstä kyse. Tehoa on riittävästi ja varsinkin matkamopottimena se on hintaan ja ikään nähden varsin mainio ostos.

Mutta kuten kaikissa vanhemmissa kulkupeleissä niin ulkomuoto usein kertoo jo paljon kuinka mopottimesta on pidetty huolta. Eli siisti kampe kiikariin ja taalat tiskiin

Jammun xj:t vois olla myös hyvä vaihtoehto.
    Niin, miksi Nohda. Muitakin merkkejä on. Mulla ollu 3 Nohdaa, eikä heti tee uudestaan mieli
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
    Honda.Huollettu vehje ei satulassa istuessa tunnu vanhalta jos "Wirtasvaikutus"ei vaivaa.Kaverin 94 mallilla ajelin viime kesänä ja tuntui omaan pyörään verrattuna (06 xx)yllättävän hyvältä.Puhun siis kunnossa olevasta kamppeesta.Ja onhan siinä dual jarrutkin mutta suizassa ei.Noh,kuka tykkää kuka ei.Huollettuna molemmat hyviä vaihtoehtoja.Makukin ratkaisee myös ulkonäön suhteen.Kovin usein iäkkäät,hyväkuntoiset pyörät joita olen "tavannut" ovat olleet Hondia.On kai niitä varmaan jokunen vuosien varrella myytykin....ja joku ostanut. noista dual jarruista en niin varma ole,oliko siinä 94 mallissa .

kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
    Hondalla päristelin aikanaan (mallia 97) tuollaiset 12000km.

Hyvä pyörä tien päällä. Kaupungissa hieman kankea, kuten kaikki isohkot pyörät.

Meinasin aikoinaan ostaa tuollaisen Suzukin, mutta koeajettuani muutamia ja yhtä kaverini laitetta hieman enemmän, päädyin Hondraan.

Eli samat valinnat oli silloin edessä.

Suzukiin mielenkiinto häipyi lähinnä tärinöiden vuoksi, joita oli liikaa minun mielestäni.

Honda oli jotensakin myös mukavamman tuntuinen ajaa, minun ropallani, joka tarkoittaa 177cm.

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    osta se honda! itellä oli vm.91 ja toimi pirun hyvin,siis täysin.
    paremman näköinen!!!
    kestää,ei mene rikki kuin ydinlatauksella!
    tehua sen verran että ei siitä ihan kuka vaan ohi mene,ainakaan mun ohi ei menny...(ei ollu tosin kilpailuakaan)

kaikinpuolin perk. hyvä ajaa
    selkeä peli
    halpoja huoltaa/osia saa het...

ei mitään moittimista,RIITTÄÄKÖ

eikun ostamaan
    KawasakiVn1600
    HondaVtr1000
    SuzukiVz800
    Aprilia650 *2
    KawaKlx250
    YamahaXJR1200
    KawaZ750 *2
    KawaVN800
    ApriliaSL1000
    HondaVFR750
    HondaVF1100C
    KawasakiZZR1100
    SuzukiDr800
    SuzukiGSX1300
    HondaCBR1000 *2
    KawasakiGPZ750
    SuzukiGSX750
    HondaMTX125
    Jonkun verran cbr 1000f ajaneena voinen sanoa että oiva peli vielä tänäkin päivänä varsinkin tienpäällä, tosin ikää rupee olee,mutta hyvin pidettyjäkin markkinnoilla lienee ja jos vähänkin pysyy työkalut kätösissä suht helppo ite huoltaa.
    elä ja anna muiden roudata
    Vaihdoin viime kesän loppupuolella vikasakin, gpz 900r (oli kyllä jo "hieman" vanha -85), äffä tonniseen -91... on kyllä pyörä kuin eri maailmasta...kaks päälläkin meno on tosi vakaata ja puhtia piisaa, ei tartte olla jokavälissä pykältää... ...tällä vähäisellä mutta varmalla kokemuksella (n.5000km) SUOSITTELEN!!!..osta sc 24 malli jos ostat!!

Toivotan jo valmiiksi miellyttäviä kilometrejä uudelle honda ukolle

Mutta toki päätös on sun
    Onko HONDAN jälkeen elämää?
    CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
    molemmat on hyviä, oman kokemani ja näkemäni perusteella olen huomannut yhden asian, molempiin tarvii osia joskus ja moottorin osat alkaa olee hukassa suzukiin kiitos bomberi ja kiihdytys miesten jotka särkee kaiken. Hondaan osia saa helposti. ja toinen pointti, suzukin kaasarit on noissa vanhoissa ongelma. suutinputket kuluu ja uudet maksaa hunajaa. Hondassa tätä ongelmaa ei ole. erot on pieniä mut nämä ovat ratkaisseet ku itte ostin 1000F ja matka jatkuu taas keväällä. enkä laittanu 2000eur lisää ja ostanu xx ku tuo on mulle se mitä halusinki.
    Itsellä vm. 89 ja tyytyväinen olen ollut asfaltilla vakaa ja ei hiekkateitäkään vieroksu, kylä pyörityksessä hieman kankea mut pärjää kyllä... Katteet suojaa hyvin, ei ota kylmä polviin eikä sormille. Eikä se nyt niin rumakaan ole jos ei katsota sitä kuuluisaa etulokaria...
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
    Lainaa (mikatossa @ Helmi. 22 2007,23:05) kirjoitti
    Itsellä vm. 89 ja tyytyväinen olen ollut asfaltilla vakaa ja ei hiekkateitäkään vieroksu, kylä pyörityksessä hieman kankea mut pärjää kyllä... Katteet suojaa hyvin, ei ota kylmä polviin eikä sormille. Eikä se nyt niin rumakaan ole jos ei katsota sitä kuuluisaa etulokaria...
    Siinäkään oo mitään vikaa ku vähän modifioi..
    Lainaa (Juhannus @ Helmi. 22 2007,23:48) kirjoitti
    Joo, tarkotus olis tänä talvena näyttää sille rautasahanterää tai muutaa vastaavaa, vähän niinkuin laihutus kuurille lokari... Mites arvon kansalaiset, helmiäis valkea väriltään, jos oikein huolella saa sahailtua/leikeltyä niin miten on, lohkeeko maali miten helposti??
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
    Lainaa (mikatossa @ Helmi. 23 2007,00:25) kirjoitti
    Itsellä vm. 89 ja tyytyväinen olen ollut * asfaltilla vakaa ja ei hiekkateitäkään vieroksu, kylä pyörityksessä hieman kankea mut pärjää kyllä... Katteet suojaa hyvin, ei ota kylmä polviin eikä sormille. Eikä se nyt niin rumakaan ole jos ei katsota sitä kuuluisaa etulokaria... *
    Joo, tarkotus olis tänä talvena näyttää sille rautasahanterää tai muutaa vastaavaa, vähän niinkuin laihutus kuurille lokari... Mites arvon kansalaiset, helmiäis valkea väriltään, jos oikein huolella saa sahailtua/leikeltyä niin miten on, lohkeeko maali miten helposti?? *
    Ei helmiäisvärin sen helpommin pitäs lohjeta kuin tavallisen tai metallivärin. Käytät vaan rautasahaa tai jotain muuta tarpeeksi pienihampaista jyrsintä ja ihan viimenen milli yleensä kannattaa ottaa viilalla tai hiomapaperilla.
    Lainaa (Pahus @ Helmi. 23 2007,09:29) kirjoitti
    Itsellä vm. 89 ja tyytyväinen olen ollut * asfaltilla vakaa ja ei hiekkateitäkään vieroksu, kylä pyörityksessä hieman kankea mut pärjää kyllä... Katteet suojaa hyvin, ei ota kylmä polviin eikä sormille. Eikä se nyt niin rumakaan ole jos ei katsota sitä kuuluisaa etulokaria... *
    Joo, tarkotus olis tänä talvena näyttää sille rautasahanterää tai muutaa vastaavaa, vähän niinkuin laihutus kuurille lokari... Mites arvon kansalaiset, helmiäis valkea väriltään, jos oikein huolella saa sahailtua/leikeltyä niin miten on, lohkeeko maali miten helposti?? *
    Ei helmiäisvärin sen helpommin pitäs lohjeta kuin tavallisen tai metallivärin. Käytät vaan rautasahaa tai jotain muuta tarpeeksi pienihampaista jyrsintä ja ihan viimenen milli yleensä kannattaa ottaa viilalla tai hiomapaperilla.
    Joku innokas vois laittaa mittoja esille paljon on lähteny tavaraa lokarista. Sellanen sapluuna... *
    AaJii
    Lainaa (Pahus @ Helmi. 22 2007,20:54) kirjoitti
    1000 F on todellakin kestävän ja tukevan matkafillarin maineessa, itsekin juttelin liikennevaloissa yhden kaverin kans joka oli vetäny semmosella 120 tkm. Eikä mitään isoja remppoja tarvinnut tehdä. Siinä saa meinaan semmosia pyöriä etsiä.
    Varmasti hyviä pyöriä, mutta tuo 120tkm ole vielä mitään isolle matkapyörälle. Suuri osa tuossa iässä on jo ajettu mittari ympäri pitkän matkaa. Johan R-pyörätkin tuohon pääsee (edellinen -91 i-ö gixu 94tkm myydessä, eikä koneessa mitään ollut).
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (Jagge @ Helmi. 22 2007,20:42) kirjoitti
    Mulle sanottiin Moto-Raumalla, että se on Moottoripyöräliike, he eivät myy Suzukeja... mutta tuleehan noita väkisinkin vaihdossa...
    Pitääkö ne vaihdossa otetut Suzukit itsellään, kun eivät niitä myy?
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Lainaa (AaJii @ Helmi. 23 2007,10:01) kirjoitti
    Lainaa (Pahus @ Helmi. 23 2007,09:29) kirjoitti
    Joo, tarkotus olis tänä talvena näyttää sille rautasahanterää tai muutaa vastaavaa, vähän niinkuin laihutus kuurille lokari... Mites arvon kansalaiset, helmiäis valkea väriltään, jos oikein huolella saa sahailtua/leikeltyä niin miten on, lohkeeko maali miten helposti??
    Joku innokas vois laittaa mittoja esille paljon on lähteny tavaraa lokarista. Sellanen sapluuna...
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-11129

Tuolla kuvia mun cebarin etuloksusta jota pienensin..loksun nokka lyheni n.70mm ja melkein puolet korkeudesta lähti poies...
    Itelläni oli -88 1000F, jolla oli ajettu mitä oli, mutta paljon kuitenkin. Oli se kolaripyöräkin kaiken lisäksi ja katteet oli maalattu sprayllä. Ja perkele, hyvä peli, emännän kanssa kierrettiin sillä suomea kaks kesää ja 30000 km. Takapyöränlaakerit vaihdoin ja pari kertaa öljyt. Ei mitään onkelmia, kulki suoraan, oli kaikin puolin kunnossa ja turvallinen ajaa. Osta kuitenkin se Sc24 malli niinkuin joku jo sanoi, on ainakin etukate jne. vähän viisaammaan näköset. Mutta kauneus on katsojan silmissä...se oli mun eka pyörä ja kuva on vieläkin kirjahyllyssä

Nykyään ajelen sillä pari vuotta uudemmalla ja pari tonnia kalliimmalla
    -Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

http://janipatronen.blogspot.com/
    145000 km ostin viimekesänä ( rassaus pyöräksi) 4kk kesälomaksi .. ketjut ja rattaat ostin ennenkun euroopan kiertueelle läksin . 3 takasta ja 2 etusta meni ja yksi öljynvaihto ... 29000km ja mitää teknistä vikaa ja norjanreissu siihen päälle . ynnä muut pillurallia 197000km ja cbr1000f kysymys vm91 ,,,, ei tarvinnut rassata .. kaverin suitsa jäi itävaltaan 2003
    Lainaa (Jagge @ Helmi. 22 2007,20:42) kirjoitti
    KELE, vai ei oo susukit moottoripyöriä.
    Nyt taitaa nasse-setä tulla hyvin hyvin vihaseks.

Mutta voihan se olla, että sinä kuulit väärin. Ne tarkotti varmaan Kawoja.

"Pitääkö ne vaihdossa otetut Suzukit itsellään, kun eivät niitä myy? "

Sehän on selevä. Eihän ne niistä raski luopua, ku ne on niin hyviä.
    Täältä ääni Hondalle. 1000f on käyttövarma laite ja erinomainen mopotin juuri tarkoittamaasi käytöön.

Kyytiläisen+laukkujen kanssa on mukava kurvailla, koska ajo-ominaisuudet ja voima riittävät siihenkin tarkoitukseen. Bensan kulutus on kohtuullista (n. 6-7l/100km) täydellä kuormallakin, riippuen tietenkin kaasukädestä

Oma -90 sc24 meni Saksassa helposti 260km/h (yksin, ilman laukkuja), joten kyllä sillä kerkiää..tai mikä nyt kellekin riittää

Huoltohommat on "helppo" tehdä itsekin, esim. venttiilien ruuvisäätö, öljyn- ja ilmansuodattimet hyvin esillä yms. ... Rengaskoko on yleinen, joten niitä löytää tarjouksistakin, säästöä säästöä..

Summasummaarum, tuossa ikäluokassa 1000f on mielestäni yksi parhaimmista vaihtoehdoista päästä halvalla ja hyvin harrastamaan motorismia.

Pakko lisätä vielä tämä, näitä "pistä xxxx tonnia lisää ja osta uudempi"-mielipiteitä lausutaan niin usein täällä, että pitäisköhän oikein hävetä kun joutuu vanhalla ajamaan? Ehkä ei, kun ei näitä mielipiteitä kukaan ole naamatusten tullut sanomaan kokkareilla...Johtuuko sitten 1000f:n vai kuskin isosta koosta *...
    Mikäpä minä olen ketään vakuuttelemaan. itse kyllä on tapana tutkailla ja kokeilla kaikenlaista ennen omaa ostopäätöstä.

Tuossa tarinaa omasta CBR1000F:stä cbr -91

ostinpa tuon jälkeen toisen samanlaisen:
    cbr -01

pari reissuakin ekalla tuli ajettua:
    reissu2004

reissu2005

siitähän se riippuu mistä itse tykkää. toisia tarvii huoltaa enemmän kuin toisia ja jotkun kulkee kovempaa. mitään järkisyytä on oikeasti vaikea keksiä...

jussi
    Lainaa (ppk @ Helmi. 22 2007,17:06) kirjoitti
    Kaipaan henkistä vahvistusta, miksi laittaa CBR1000F eikä samanikäistä Suzuki GSX-F1100:a
    Tein jo kaupat -91 CBR:stä, joten vahvistukset riitti

Itse asiassa tuo jussiupn:n linkissä oleva -91 Cebari on just samanlainen, paitsi tässä mun kamppeessa on 4-1 putkisto ja Devilin hiilikuitupönttö.

PPK

30.  
    ittellä sama väri mut orkkis pöntöillä. ihan kiva väritys tuo on. erottuu sopivasti. Tm ***** /hyvä ostos
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen