Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    morovvaan!
    mikä se on käytäntö tuon chatin kanssa?
    onk tuo vaan suljettu yhteisö, vai jotai?
    koitin mää vähä ettiä ohjeita mut niitähä lukee vaan nössöt
    Kneeling roses disappearing into
    Moses' dry mouth
    Breaking into Fort Knox stealing
    Our intentions

Hangers sitting dripped in oil
    Crying freedom
    Handed to obsoletion
    Still you feed us lies from the tablecloth
    <p>gubbe</p>
    Ei ole todellakaan mikään suljettu yhteisö.. Tuu mukaan vaan jutteleen.. Ja siellä voit kysyä lisää neuvoa.. Moni (ainakin minä) neuvoo varmasti mielellään eteenpäin
    köhköh, putput, pampam..
    joo, mut ku se kysyy salasanaa vaikkon sisässä?
    eikä huoli
    <p>gubbe</p>
    Lainaa (ju1zma @ Maalis. 17 2007,23:22) kirjoitti
    Ei ole todellakaan mikään suljettu yhteisö.. Tuu mukaan vaan jutteleen.. Ja siellä voit kysyä lisää neuvoa.. Moni (ainakin minä) neuvoo varmasti mielellään eteenpäin
    Marching forward hypocritic and
    Hypnotic computers
    You depend on our protection
    Yet you feed us lies from the tablecloth

ei se vaan huoli, laitoin jopa paxin huuleen
    <p>gubbe</p>
    No siis sama tunnus ja salasana, millä kirjaudut tähän foorumiinki.. Pitäs päästä..
    köhköh, putput, pampam..

pitäs kai

vaan ku ei pääse
    <p>gubbe</p>
    Lainaa (peepee @ Maalis. 18 2007,00:45) kirjoitti

pitäs kai

vaan ku ei pääse
    No meneepä vaikeeksi ..Mun ei oo tarvinnu tosiaan kummempaa tehä ku noi tunnukset ja salasanat laittaa, niin oon päässy.. Toivottavasti joku viisaampi osais auttaa..
    köhköh, putput, pampam..
    joo, se onkin se seuraava aihe, miten hitossa tääl pääsee käsiks tuaho tekniseen neuvontaan?

Blast off
    It's party time
    And we don't live in a fascist nation

<p>gubbe</p>
    Lainaa (peepee @ Maalis. 18 2007,00:55) kirjoitti
    joo, se onkin se seuraava aihe, miten hitossa tääl pääsee käsiks tuaho tekniseen neuvontaan?

Blast off
    It's party time
    And we don't live in a fascist nation

No ylläpidolta varmaan voi kysyä.. Sähköposti: yllapito@moottoripyora.org
    köhköh, putput, pampam..
    laitoin sinne viestiä, ihan ilman kirvestä, ja muutaki tollasta posketonta soittoo, mää oon ihan kiva yleensä
    <p>gubbe</p>
    Lainaa (peepee @ Maalis. 18 2007,01:35) kirjoitti
    laitoin sinne viestiä, ihan ilman kirvestä, ja muutaki tollasta posketonta soittoo, mää oon ihan kiva yleensä
    Way to go Vielä sä pääset sättään.. No worries
    Edit: Ja niin oisko tosta apuu muihin teknisiin ongelmiin?
    http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=faq

köhköh, putput, pampam..
    Eikös sinne chattiin pidä rekisteröityä vaikka onkin rekisteröitynyt saitille. Eli klikkaa sen chatin tunnuksen ja salasanan alapuolella stä rekisteröidy -kohtaa, niin avot, alkaa ovet aukenemaan.
    Lainaa (Viuhti @ Maalis. 18 2007,01:53) kirjoitti
    Eikös sinne chattiin pidä rekisteröityä vaikka onkin rekisteröitynyt saitille. Eli klikkaa sen chatin tunnuksen ja salasanan alapuolella stä rekisteröidy -kohtaa, niin avot, alkaa ovet aukenemaan.
    Näinhän se on.. Oletin että se on tehty.. Onko? ..Nii ja mä vaan pamautan entteriä laiskuuksissani sen tunnuksen ja salasanan jälkeen
    köhköh, putput, pampam..
    jaapajaa, koitetaanpa
    <p>gubbe</p>
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Juuri noin.

peepee:lle vinkiksi, siellä viestin ylälaidassa löytyy sellanen "edit" tai "muokkaa" nappi, käytä sitä äläkä 2 min välein kirjoita oman vastauksesi perään täydennystä.

Siivoanpa tämän ketjun noista päättömistä sekoiluista nyt alkuun.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    chattiin ei pääse liian pitkällä tunnuksella. Omassa on 11 kirjainta ja kymmenen kohdalla loppuu kirjoittaminen. Tekniikka voisi poistaa bugin.
    GTR 1400
  17.  
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Linksterman @ Huhti. 08 2007,20:29) kirjoitti
    chattiin ei pääse liian pitkällä tunnuksella. Omassa on 11 kirjainta ja kymmenen kohdalla loppuu kirjoittaminen. Tekniikka voisi poistaa bugin.
    Ei bugi vaan ominaisuus ;)
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat