Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Pyörän vaihto siis mielessä. Aikaisempia ajopelejä mm. Yamahan vastaavan kokoinen custom. Hondaa en ole vielä päässyt kokeilemaan eli ystävät teillä on kokemuksia ajamisesta ja oheistoiminnoista, hyviä tai huonoja niin kertokaas. Ajan paljon pitkää matkaa mutta kaupungissakin pitää taittua.

Olen nyt ajellu pari kesää vm-98 vt1100:lla saksantuontipeli. Nyt 50k mittarissa, eli sellanen reilu 10k kesässä.
    Tasanen peli, tärinät vähäsiä - ei häiritse. Alkuperäinen satula meni vaihtoon, ei oikein sopinu omalle, eikä kyytiläisen peffalle. Tilalle Mustangin "Vintage" - sikakallis, mutta hyvä. muutaman sentin korkeampi kuin alkuperäinen ++. Viime kesänä parhaana päiväni liki 1000 km, enemmänkin olis menny. Eli kaksistaankin ihan ajettava peli - Baltia ja Jäämeri on nähty.
    Muuten ajoasento on tällaselle pätkälle (172cm) sopiva. Epäilen, että on hiukan "ahdas" yli 180 cm kuskille, ainakin alkuperäsellä stongalla - suorempi tanko ja tapit eteen muuttais asiaa.
    Mikään ohjushan se ei ole - pleksin kanssa 120 km/h on ihan tarpeeksi meikäläiselle - ja huiputkin jää jonnekin 150-160 tienoille (sopii mulle, kun tuota korttia tarvii työnkin takia).
    Tähän saakka toiminu kuin junan vessa - ei syö öljyä, eikä muita nesteitä :-).
    Pakoäänet on kyllä vakiputkilla sellasta tuhinaa - vähän niinkuin ruohonleikkurissa. No, kioskilla sais olla vähän miehekkäämmät, mutta toisaalta naapurien kanssa on välit kunnossa.

Kuski vm-56
    Lainaa (Telligo @ Maalis. 17 2007,23:12) kirjoitti
    Pyörän vaihto siis mielessä. Aikaisempia ajopelejä mm. Yamahan vastaavan kokoinen custom. Hondaa en ole vielä päässyt kokeilemaan eli ystävät teillä on kokemuksia ajamisesta ja oheistoiminnoista, hyviä tai huonoja niin kertokaas. Ajan paljon pitkää matkaa mutta kaupungissakin pitää taittua.

Kävin aikoinaan Norjan reissun serkkupojan -94 mallisella, itsella oli silloin Marauder Suska joka oli ahdas kahdelle reissuun. Hondasta jäi mieleen lähinnä alimittanen iskunvaimennus, tosi keinuvaa menoa. Toinen ihmetystä herättänyt asia oli välitysten pituus, suurin vaihde eli nelonen oli käyttökelpoinen vasta 80 km/h jälkeen.
    Ajoasento oli leppoisa, ainakin tämmöiselle 166cm tapille, ilman pleksiä pärjäsi hyvin. Ei muistaakseni edes perse puutunut, mkä yleensä vaivaa kustomikuskeja pitemmällä matkalla.
    Honda VTR1000F -03
    Yamaha Fazer 600 -98
    Suzuki Marauder 800 -97
    Kawasaki VN 750 -89
    Suzuki GR 650 -85
    Honda CB 250 -83
    Honda CB 125 -78
    se on ihan hyvä ja luotettava pyörä pitkillä vaihdevälellä.itse 182 pitkä joten siirtosarjojen ja ohjaustangon vaihtamisella suorempaan siitä tuli hyvä.orkkis jalkatapit olivat miltei kyykymäiset.ihmettelen miksi kun custom pyörä on.kun jalat saa eteen niin pyörän luonne muuttuu täysin.
    oli lapsuudessa puiset leikkikalut ja kireä pipo ,siksi olen mikä olen madenzo
  5.  
    Kauhiast ei ole vielä kokemusta, just äsken nimittäin ajoin liikkeestä kotiin -97 mallin vt1100 c2:sen Mutta sen ja koeajon perusteella hyvinkin hyvinkin helppo siirtymä itsellä vt600 jälkeen, vielä kun oppii käyttämään keinumallista vaihdepoljinta Äänet on tosiaan aikamoista tuhinaa, ja ihan just ei tarvi miettiä putkien vaihtoa (kärpäset lehahtaa lompsasta... )
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.