Eli hankin otsikossa mainitun pyörän ekax pyöräx ja olis tarkoitus sillä oppia kakspyöräisen käsittelyä. Kauppoja tehdessä ei koeajoa voinut suorittaa kun oli hanki maassa ja nyt sitten kun ekaa kertaa tien päälle pääsi niin ilmeni sellaista että tasakaasulla esiintyy sellaista nyhtämistä. Kiihdyttäessä ei tuota ilmene. Ensin ajattelin että tulpassa vikaa tai sitten kaasarissa. Myyjä sanoo pyörän nyhtäneen uudesta lähtien. Olisko kellään mitään ideaa mistä tuo "ominaisuus" johtuu?
En ole aivan varma mitä tarkoitat nyhtämisellä mutta kyllä nelarit yleensä aika tasaisesti käyvät myös tasakaasulla. Mulla on WR 250 F ja siinä oli alussa ongelmaa kaasuun vastaamisessa pienillä kierroksilla mutta siitäkin pääsi eroon kaasutinta säätämällä. Kysele tuolta offroadpro.net sivun keskustelupalstalta lisää neuvoja.
Yamaha R1 -07
Voisiko nyhtämisen aiheuttaa vaimentajasta taivaan tuuliin lähteneet villat?
nosta neulaa, voi myös kokeilla isontaa tyhjäkäyntisuutinta.
mutta neulan alueella tuossa ollaan.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Kyllä kokemusteni mukaan ainakin WR 250 F:llä pystyy ajamaan esim. metsässä piikkirenkailla hyvin kun hanki on maassa ja veikkaan, että myös WR 450 F:lla. Välillä täytyy tietysti kiskoa prätkää pystyyn kun se onnistuu kaatamaan hankeen tai näin keväällä kuralätäkköön, mutta se kuuluu asiaan. Nyhtämistä ei ole esiintynyt WR 250 F:ssa. Joskus kädet kyllä saattavat venyä reippaammissa kiihdytyksissä seisaaltaan ajaessa.(Pyökki @ Maalis. 17 2007,22:33) kirjoitti
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Tää värkki on supermotox väsätty eli liukkailla vähän huono vedellä....
No ettei helpolla pääsis ja ajokeleistä nauttis niin lauantaina polkasin kiksin akselin poikki, kele!!! Odotellaan osia maailmalta.