Tuossa mejän penkissä mitä olen pyöräyttäny paria k6 ovat lukemat olleet 154 ja 155 heppaa vakiossa ja väännöt 110 Nm nurkilla. Kuulostaa aika uskomattomalta jos noi yli 160 hv:n lukemat..(Tylyttäjä @ Huhti. 24 2007,07:07) kirjoitti
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
(hoo @ Huhti. 24 2007,13:58) kirjoitti
Vakiovakio Susnan kilosessa voi olla huonon ja todella hyvän yksilön välillä jopa 6- 9 hp erot .Kysykää vaikka Korpisalon Erkalta , jos ette muuten usko .... eiköhän se mies , joka melkein kaiken mahdollisen ole Suomen kamaralla voittanut ja lähestulkoon aina Susnalla pytyt kotiin tuonut mies tierä .....
![]()
On muuten hauska kaveri näin siviilissä , radalla ehkä ei ....
![]()
![]()
Samat erot löytyy myös penkeistä.... Onhan se hienoa kun se näyttää hirveitä tehoja mutta itku pääsee kun pistetään mopo realistiseen penkkiin.(Puppe 67 @ Huhti. 24 2007,17:01) kirjoitti
Ja toinen kiva on korjauskertoimet. Onhan noita yli 160hv suskien karttoja nähty missä korjauskertoimien mukaan penkitys hetkellä pitäisi olla lumi, trooppinen jne myrsky yhtä aikaa että se olisi realistinen kartta.
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Noniin, nyt on sitten ihan tuoretta tietoa...
minun entinen K6 ja kaverin K6 viimevuonna vakiona 154hv ja 155hv.
Ja nykyinen K7 165hv 320km ajettuna joten lisää varmaan vielä muutama kaakki luvassa.
Ja väännöissä K6 pärjäsi lukemin 110 vastaan K7:n 106
eli:
K6 *
(Vonikka @ Huhti. 24 2007,19:08) kirjoitti
320 km ajettuna veit jo penkkiin ... huh huh .... tuliko vermeitä asenneltua siinä samalla ..??
![]()
(Vonikka @ Huhti. 24 2007,17:08) kirjoitti
Siis puhutaan nyt Korpiahon penkistä , eli kaikki kiksuttimet mitä siinä samassa penkissä on testattu , niin sen 6-9 hv verran löytyy eroja
![]()
Voihan sen viedä vaikka ihan uutena... Muutama sisäänajoveto, öljyt vaihtoon ja urku auki!(Puppe 67 @ Huhti. 24 2007,19:11) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
No mikäs siinä? Ei se siitä mihinkään hajoa.(Puppe 67 @ Huhti. 24 2007,19:11) kirjoitti
Suzuki GSX-R 1000 K7
Nyt on Mr Vonikan päivä pelastettu(Vonikka @ Huhti. 24 2007,19:08) kirjoitti
Käyriä jos vertasi K6:een niin tuossa K7:ssa oli pieniä monttuja alhaalla teho ja vääntö käyrissä. Ei mitään katastrofaalisia mutta ei ollut niinkuin viivottimella piiretty tehokäyrä kuten K6:ssa
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Kyllähän siinä se 10hv enemmän näytti olevan kuin edellisessä. Ihan sitä mitä pitikin!(hoo @ Huhti. 24 2007,19:35) kirjoitti
Täysputkistolla ja PC:llä varmaan 180hv on lähellä! Se on varmaan hyvin lähelle samanoloinen kuin tuo mun viritetty K5 koneeltaan, kanavia vähän muotoiltu ja nokat on hiukan rajummat -> enemmän huipputehoa, mutta samalla vähän ylävireisempi motti.
Ihan perinteistä viritystä tuo tehdaskin näyttää harrastavan, ei sen kummempaa.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
Kyllä tuo on kenkää saanut ihan eka käynnistyksestä saakka. Tais olla parikymmentä kilsaa ajettu kun eka kerran nopeus mittari otti pohjat.(Puppe 67 @ Huhti. 24 2007,19:13) kirjoitti
Parhaiten ne pelaa kun kunnolla ajetaan sisään koko aluetta käyttäen niin tiivistyvätkin kunnolla *
Ja ihan stockilla mennään johtuen kun tähtäin on tuolla elokuisessa CBR:ssä ja siellä vakio on valttia.
Missä penkissä muuten käytit K7 suitzan? Taisi olla ekoja penkissä käyneitä niitä malleja vai joko muutkin ehtineet?
Eli ei mitenkään erityisen kunkku jos mun Ducatissa on 157 hv ja 123 Nm. Erot on hyvin pienet jopa huipputehoilla ja nyt kun olen vähän enemmän ajanut autobahnalla 1098:lla lisää tarvis ja heti.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Kemi MC:n penkissä sitä käytettiin.(kawa zx10 @ Huhti. 24 2007,22:43) kirjoitti
Eräs aika hyvin SM-tasolla pärjäillyt kaverini ajoi omaa K7:aansa penkissään, ja valitteli, että tehot olivat aivan samat kuin K6:ssa (hepan-pari paremmat). Kone oli tosin tuliterä, eli vertynee vielä hieman. Mitä olen itse kuullut isoilta pojilta, niin erot ovat olleet keskimäärin luokkaa 5hp. Eli kyllä tuo Vonikan 10hp ihan mahdollinen on.
Itse sain tuon 10hp Motecilla, eli nyt pitäisi K6:n olla viri-K7:n kanssa linjassa. Sytkän hienosäädöllä voi tulla vielä pari hp lisää. Tehohuippu melkein 13,000 kierroksellaEn tiennyt että saisi vakiokannella kiertämään noin korkealle.
- JAM Racing Team -
Eikös niitä nyt kannattaisi hieman enemmän sisäänajaa , meinaan että jos sitä mopedia meinaa pidemmän aikaa tallissa säilyttää ..
![]()
Btw Kuis paljon tehtaan poijaat käyttävät noita pyöriä , ennenkuin ne päästetään kuluttajalle... ??
![]()
!! K7 rulez.....
Joo, heti alusta asti runtua, niin tulee sisäänajettua kunnolla!(vanlahtinen @ Huhti. 25 2007,11:30) kirjoitti
Jos se hajoaa niin se oli susi jo syntyessään. Siihen ne on tehty ja suunniteltu, että saavat runtua.
Eräs huippu kilpaauton koneen rakentaja antoi uudelle koneelle tällaiset sisäänajo ohjeet: Käytä ensin kone tyhjäkäynnillä lämpimäksi. Sitten sen jälkeen tielle ajamaan suurimmalla vaihteella n. 10 sekuntia kaasupohjassa 10s tasakaasulla ja taas 10s kaasupohjassa jne... Sitten vaan öljyt vaihtoon ja sen jälkeen auto oli useita tunteja penkissä.. Sanoi että männänrenkaat hakee paikkansa ja hiouttuu kone hyvin kun siellä pidetään painetta. Tämä on esimerkki Ralliauton koneen sisäänajosta mutta samanlainen nelitahti vapari periaatteessa kun pyörätki.(Tylyttäjä @ Huhti. 25 2007,11:40) kirjoitti
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
20s kaasupohjassa tiellä tämän päivän tykeillä kutosella tarkoittaa melkoista haipakkaa/suoraa/muuta kivaa/ym. *![]()
Tuli tuplasti tuota aikaa, korjasin tilanteen. Mutta en välttämättä suosittele pyörällä vetää edes tuota 10s kovin mutkatiellä, voi alkaa sora lentämäänMutta toi oli esimerkki siitä että turhaa niitä koneita säälimään, ne tykkää siitä kun niillä ajetaan
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Menisköhä Pojille läpi selityksenä: Sisäänajamassa mä vaan tätä tässä..(jarrarit @ Huhti. 25 2007,14:16) kirjoitti
![]()