Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 51:een 51:sta
  1. #31
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 24 2007,07:07) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Huhti. 23 2007,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Toyboy @ Huhti. 23 2007,16:36) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Maalis. 18 2007,11:06) kirjoitti
    Arrowin sivuilla K6 159hv ja K7 165hv. Aika samaa linjaa siellä kuten fastbiken testissäkin ja "virallisestihan" siinä pitäisi olla 7hv enemmän. Cycleworldin penkissä K6 154hv ja K7 160hv.
    Mielestäni tuo 6hv ero tuntuu totuudenmukaisemmalta kuin 16hv.
    Mistähän erot. Katselen Bomber 3/2006 lehteä ja siinä K6 penkitettiin Vantaan Bike Word :ssä / "kone" Määttäsen toimesta.
    Takapallolta 168,1 hp / 11302 rpm ja 118 Nm / 8400 rpm

    ed...Tarkoitan poikkeemat K6 :sten välillä.
    Tuohon en tiedä vastausta,kavereiden kiksut jotka ovat penkeissä käyneet,(Viaber,Kx-center ja Bike doctor) ovat pääsääntösesti olleet 152-158hv takapyörältä. Siis edellämainitut vakioina,sliparilla n.4-8hv lisää ja kokoröörillä n.10-15hv. Tuo 168hv lähentelee vakiopyörien ennätystä takapyörältä.
    Bike-Worldin penkki on tunnetusti optimistinen. Ainakin 4hv enemmän tuo näyttää noilla tehoilla takarenkaalta kuin esim. KX-Centerin tai Viaberin penkki. Omassani oli viimevuonna KX-Centerissä 170hv ja Bike-Worldissa 174hv takapallolta samalla combolla.

    Kyllä silti tuo 168hv K6:sta (vakiosta?!) on ihan utopistinen. Jotain on mittauksessa mennyt munilleen. Jopa BW:n penkissä kaikki yli 164hv renkaalta vakiossa on liikaa, vaikka olisi miten hyvä yksilö.

    Tänä vuonna sitten omasta lähti 180hv renkaalta KX-Centerissä, vaikka muutama detalji ei ollut kohdillaan. Esim paskainen, koko viime kesän ajettu filsu unohtui paikalleen (**ttu), ja takarengas oli ihan täysin loppu, eli pito oli hiukan kateissa.

    Nuo kawa zx10:n lukemat ovat juuri niitä mitä K5/K6 malleista lähtee. Omastakin lähti silloin kun pyörän hommasin se tasan 160hv sliparilla Viaberissa. Se näyttää hyvin lähelle samaa kuin KX-Centerin penkki.

    Nuo tehon lisäykset sliparilla/kokoputkistollakin menee just eikä melkeen niinku kawa zx10 kirjoittelee..
    Tuossa mejän penkissä mitä olen pyöräyttäny paria k6 ovat lukemat olleet 154 ja 155 heppaa vakiossa ja väännöt 110 Nm nurkilla. Kuulostaa aika uskomattomalta jos noi yli 160 hv:n lukemat..
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  2. #32
    Lainaa (hoo @ Huhti. 24 2007,13:58) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 24 2007,07:07) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Huhti. 23 2007,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Toyboy @ Huhti. 23 2007,16:36) kirjoitti
    Lainaa (kawa zx10 @ Maalis. 18 2007,11:06) kirjoitti
    Arrowin sivuilla K6 159hv ja K7 165hv. Aika samaa linjaa siellä kuten fastbiken testissäkin ja "virallisestihan" siinä pitäisi olla 7hv enemmän. Cycleworldin penkissä K6 154hv ja K7 160hv.
    Mielestäni tuo 6hv ero tuntuu totuudenmukaisemmalta kuin 16hv.
    Mistähän erot. Katselen Bomber 3/2006 lehteä ja siinä K6 penkitettiin Vantaan Bike Word :ssä / "kone" Määttäsen toimesta.
    Takapallolta 168,1 hp / 11302 rpm ja 118 Nm / 8400 rpm *

    ed...Tarkoitan poikkeemat K6 :sten välillä.
    Tuohon en tiedä vastausta,kavereiden kiksut jotka ovat penkeissä käyneet,(Viaber,Kx-center ja Bike doctor) ovat pääsääntösesti olleet 152-158hv takapyörältä. Siis edellämainitut vakioina,sliparilla n.4-8hv lisää ja kokoröörillä n.10-15hv. Tuo 168hv lähentelee vakiopyörien ennätystä takapyörältä.
    Bike-Worldin penkki on tunnetusti optimistinen. Ainakin 4hv enemmän tuo näyttää noilla tehoilla takarenkaalta kuin esim. KX-Centerin tai Viaberin penkki. Omassani oli viimevuonna KX-Centerissä 170hv ja Bike-Worldissa 174hv takapallolta samalla combolla.

    Kyllä silti tuo 168hv K6:sta (vakiosta?!) on ihan utopistinen. Jotain on mittauksessa mennyt munilleen. Jopa BW:n penkissä kaikki yli 164hv renkaalta vakiossa on liikaa, vaikka olisi miten hyvä yksilö.

    Tänä vuonna sitten omasta lähti 180hv renkaalta KX-Centerissä, vaikka muutama detalji ei ollut kohdillaan. Esim paskainen, koko viime kesän ajettu filsu unohtui paikalleen (**ttu), ja takarengas oli ihan täysin loppu, eli pito oli hiukan kateissa.

    Nuo kawa zx10:n lukemat ovat juuri niitä mitä K5/K6 malleista lähtee. Omastakin lähti silloin kun pyörän hommasin se tasan 160hv sliparilla Viaberissa. Se näyttää hyvin lähelle samaa kuin KX-Centerin penkki.

    Nuo tehon lisäykset sliparilla/kokoputkistollakin menee just eikä melkeen niinku kawa zx10 kirjoittelee..
    Tuossa mejän penkissä mitä olen pyöräyttäny paria k6 ovat lukemat olleet 154 ja 155 heppaa vakiossa ja väännöt 110 Nm nurkilla. Kuulostaa aika uskomattomalta jos noi yli 160 hv:n lukemat..
    Vakiovakio Susnan kilosessa voi olla huonon ja todella hyvän yksilön välillä jopa 6- 9 hp erot .Kysykää vaikka Korpisalon Erkalta , jos ette muuten usko .... eiköhän se mies , joka melkein kaiken mahdollisen ole Suomen kamaralla voittanut ja lähestulkoon aina Susnalla pytyt kotiin tuonut mies tierä ..... On muuten hauska kaveri näin siviilissä , radalla ehkä ei ....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  3. #33
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 24 2007,17:01) kirjoitti
    Vakiovakio Susnan kilosessa voi olla huonon ja todella hyvän yksilön välillä jopa 6- 9 hp erot .Kysykää vaikka Korpisalon Erkalta , jos ette muuten usko .... eiköhän se mies , joka melkein kaiken mahdollisen ole Suomen kamaralla voittanut ja lähestulkoon aina Susnalla pytyt kotiin tuonut mies tierä ..... On muuten hauska kaveri näin siviilissä , radalla ehkä ei .... *
    Samat erot löytyy myös penkeistä.... Onhan se hienoa kun se näyttää hirveitä tehoja mutta itku pääsee kun pistetään mopo realistiseen penkkiin.

    Ja toinen kiva on korjauskertoimet. Onhan noita yli 160hv suskien karttoja nähty missä korjauskertoimien mukaan penkitys hetkellä pitäisi olla lumi, trooppinen jne myrsky yhtä aikaa että se olisi realistinen kartta.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  4. #34
    Noniin, nyt on sitten ihan tuoretta tietoa...

    minun entinen K6 ja kaverin K6 viimevuonna vakiona 154hv ja 155hv.
    Ja nykyinen K7 165hv 320km ajettuna joten lisää varmaan vielä muutama kaakki luvassa.

    Ja väännöissä K6 pärjäsi lukemin 110 vastaan K7:n 106

    eli:

    K6 *



    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  5. #35
    Lainaa (Vonikka @ Huhti. 24 2007,19:08) kirjoitti
    Noniin, nyt on sitten ihan tuoretta tietoa...

    minun entinen K6 ja kaverin K6 viimevuonna vakiona 154hv ja 155hv.
    Ja nykyinen K7 165hv 320km ajettuna joten lisää varmaan vielä muutama kaakki luvassa.

    Ja väännöissä K6 pärjäsi lukemin 110 vastaan K7:n 106

    eli:

    K6 *
    320 km ajettuna veit jo penkkiin ... huh huh .... tuliko vermeitä asenneltua siinä samalla ..??
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  6. #36
    Lainaa (Vonikka @ Huhti. 24 2007,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 24 2007,17:01) kirjoitti
    Vakiovakio Susnan kilosessa voi olla huonon ja todella hyvän yksilön välillä jopa 6- 9 hp erot .Kysykää vaikka Korpisalon Erkalta , jos ette muuten usko .... eiköhän se mies , joka melkein kaiken mahdollisen ole Suomen kamaralla voittanut ja lähestulkoon aina Susnalla pytyt kotiin tuonut mies tierä ..... On muuten hauska kaveri näin siviilissä , radalla ehkä ei .... *
    Samat erot löytyy myös penkeistä.... Onhan se hienoa kun se näyttää hirveitä tehoja mutta itku pääsee kun pistetään mopo realistiseen penkkiin.

    Ja toinen kiva on korjauskertoimet. Onhan noita yli 160hv suskien karttoja nähty missä korjauskertoimien mukaan penkitys hetkellä pitäisi olla lumi, trooppinen jne myrsky yhtä aikaa että se olisi realistinen kartta.
    Siis puhutaan nyt Korpiahon penkistä , eli kaikki kiksuttimet mitä siinä samassa penkissä on testattu , niin sen 6-9 hv verran löytyy eroja
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  7. #37
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 24 2007,19:11) kirjoitti
    Lainaa (Vonikka @ Huhti. 24 2007,19:08) kirjoitti
    Noniin, nyt on sitten ihan tuoretta tietoa...

    minun entinen K6 ja kaverin K6 viimevuonna vakiona 154hv ja 155hv.
    Ja nykyinen K7 165hv 320km ajettuna joten lisää varmaan vielä muutama kaakki luvassa.

    Ja väännöissä K6 pärjäsi lukemin 110 vastaan K7:n 106

    eli:

    K6 *
    320 km ajettuna veit jo penkkiin ... huh huh .... tuliko vermeitä asenneltua siinä samalla ..??
    Voihan sen viedä vaikka ihan uutena... Muutama sisäänajoveto, öljyt vaihtoon ja urku auki!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #38
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 24 2007,19:11) kirjoitti
    Lainaa (Vonikka @ Huhti. 24 2007,19:08) kirjoitti
    Noniin, nyt on sitten ihan tuoretta tietoa...

    minun entinen K6 ja kaverin K6 viimevuonna vakiona 154hv ja 155hv.
    Ja nykyinen K7 165hv 320km ajettuna joten lisää varmaan vielä muutama kaakki luvassa.

    Ja väännöissä K6 pärjäsi lukemin 110 vastaan K7:n 106

    eli:

    K6 *
    320 km ajettuna veit jo penkkiin ... huh huh .... tuliko vermeitä asenneltua siinä samalla ..??
    No mikäs siinä? Ei se siitä mihinkään hajoa.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  9. #39
    Lainaa (Vonikka @ Huhti. 24 2007,19:08) kirjoitti
    Noniin, nyt on sitten ihan tuoretta tietoa...

    minun entinen K6 ja kaverin K6 viimevuonna vakiona 154hv ja 155hv.
    Ja nykyinen K7 165hv 320km ajettuna joten lisää varmaan vielä muutama kaakki luvassa.

    Ja väännöissä K6 pärjäsi lukemin 110 vastaan K7:n 106

    eli:

    K6
    Nyt on Mr Vonikan päivä pelastettu Käyriä jos vertasi K6:een niin tuossa K7:ssa oli pieniä monttuja alhaalla teho ja vääntö käyrissä. Ei mitään katastrofaalisia mutta ei ollut niinkuin viivottimella piiretty tehokäyrä kuten K6:ssa
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  10. #40
    Lainaa (hoo @ Huhti. 24 2007,19:35) kirjoitti
    Lainaa (Vonikka @ Huhti. 24 2007,19:08) kirjoitti
    Noniin, nyt on sitten ihan tuoretta tietoa...

    minun entinen K6 ja kaverin K6 viimevuonna vakiona 154hv ja 155hv.
    Ja nykyinen K7 165hv 320km ajettuna joten lisää varmaan vielä muutama kaakki luvassa.

    Ja väännöissä K6 pärjäsi lukemin 110 vastaan K7:n 106

    eli:

    K6 *
    Nyt on Mr Vonikan päivä pelastettu * *Käyriä jos vertasi *K6:een niin tuossa K7:ssa oli pieniä monttuja alhaalla teho ja vääntö käyrissä. Ei mitään katastrofaalisia mutta ei ollut niinkuin viivottimella piiretty tehokäyrä kuten K6:ssa
    Kyllähän siinä se 10hv enemmän näytti olevan kuin edellisessä. Ihan sitä mitä pitikin!

    Täysputkistolla ja PC:llä varmaan 180hv on lähellä! Se on varmaan hyvin lähelle samanoloinen kuin tuo mun viritetty K5 koneeltaan, kanavia vähän muotoiltu ja nokat on hiukan rajummat -> enemmän huipputehoa, mutta samalla vähän ylävireisempi motti.

    Ihan perinteistä viritystä tuo tehdaskin näyttää harrastavan, ei sen kummempaa.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #41
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 24 2007,19:13) kirjoitti
    320 km ajettuna veit jo penkkiin ... huh huh .... tuliko vermeitä asenneltua siinä samalla ..??
    Kyllä tuo on kenkää saanut ihan eka käynnistyksestä saakka. Tais olla parikymmentä kilsaa ajettu kun eka kerran nopeus mittari otti pohjat.

    Parhaiten ne pelaa kun kunnolla ajetaan sisään koko aluetta käyttäen niin tiivistyvätkin kunnolla *

    Ja ihan stockilla mennään johtuen kun tähtäin on tuolla elokuisessa CBR:ssä ja siellä vakio on valttia.



    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  12. #42
    Missä penkissä muuten käytit K7 suitzan? Taisi olla ekoja penkissä käyneitä niitä malleja vai joko muutkin ehtineet?
  13. #43
    Eli ei mitenkään erityisen kunkku jos mun Ducatissa on 157 hv ja 123 Nm. Erot on hyvin pienet jopa huipputehoilla ja nyt kun olen vähän enemmän ajanut autobahnalla 1098:lla lisää tarvis ja heti.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  14. #44
    Lainaa (kawa zx10 @ Huhti. 24 2007,22:43) kirjoitti
    Missä penkissä muuten käytit K7 suitzan? Taisi olla ekoja penkissä käyneitä niitä malleja vai joko muutkin ehtineet?
    Kemi MC:n penkissä sitä käytettiin.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  15. #45
    Eräs aika hyvin SM-tasolla pärjäillyt kaverini ajoi omaa K7:aansa penkissään, ja valitteli, että tehot olivat aivan samat kuin K6:ssa (hepan-pari paremmat). Kone oli tosin tuliterä, eli vertynee vielä hieman. Mitä olen itse kuullut isoilta pojilta, niin erot ovat olleet keskimäärin luokkaa 5hp. Eli kyllä tuo Vonikan 10hp ihan mahdollinen on.

    Itse sain tuon 10hp Motecilla, eli nyt pitäisi K6:n olla viri-K7:n kanssa linjassa. Sytkän hienosäädöllä voi tulla vielä pari hp lisää. Tehohuippu melkein 13,000 kierroksella En tiennyt että saisi vakiokannella kiertämään noin korkealle.
    - JAM Racing Team -
  16. #46
    Eikös niitä nyt kannattaisi hieman enemmän sisäänajaa , meinaan että jos sitä mopedia meinaa pidemmän aikaa tallissa säilyttää .. Btw Kuis paljon tehtaan poijaat käyttävät noita pyöriä , ennenkuin ne päästetään kuluttajalle... ??
    !! K7 rulez.....
  17. #47
    Lainaa (vanlahtinen @ Huhti. 25 2007,11:30) kirjoitti
    Eikös niitä nyt kannattaisi hieman enemmän sisäänajaa , meinaan että jos sitä mopedia meinaa pidemmän aikaa tallissa säilyttää .. *Btw Kuis paljon tehtaan poijaat käyttävät noita pyöriä , ennenkuin ne päästetään kuluttajalle... ?? *
    Joo, heti alusta asti runtua, niin tulee sisäänajettua kunnolla!

    Jos se hajoaa niin se oli susi jo syntyessään. Siihen ne on tehty ja suunniteltu, että saavat runtua.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  18. #48
    Lainaa (Tylyttäjä @ Huhti. 25 2007,11:40) kirjoitti
    Lainaa (vanlahtinen @ Huhti. 25 2007,11:30) kirjoitti
    Eikös niitä nyt kannattaisi hieman enemmän sisäänajaa , meinaan että jos sitä mopedia meinaa pidemmän aikaa tallissa säilyttää .. Btw Kuis paljon tehtaan poijaat käyttävät noita pyöriä , ennenkuin ne päästetään kuluttajalle... ??
    Joo, heti alusta asti runtua, niin tulee sisäänajettua kunnolla!

    Jos se hajoaa niin se oli susi jo syntyessään. Siihen ne on tehty ja suunniteltu, että saavat runtua.
    Eräs huippu kilpaauton koneen rakentaja antoi uudelle koneelle tällaiset sisäänajo ohjeet: Käytä ensin kone tyhjäkäynnillä lämpimäksi. Sitten sen jälkeen tielle ajamaan suurimmalla vaihteella n. 10 sekuntia kaasupohjassa 10s tasakaasulla ja taas 10s kaasupohjassa jne... Sitten vaan öljyt vaihtoon ja sen jälkeen auto oli useita tunteja penkissä.. Sanoi että männänrenkaat hakee paikkansa ja hiouttuu kone hyvin kun siellä pidetään painetta. Tämä on esimerkki Ralliauton koneen sisäänajosta mutta samanlainen nelitahti vapari periaatteessa kun pyörätki.



    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  19. #49
    20s kaasupohjassa tiellä tämän päivän tykeillä kutosella tarkoittaa melkoista haipakkaa/suoraa/muuta kivaa/ym. *
  20. #50
    Tuli tuplasti tuota aikaa, korjasin tilanteen. Mutta en välttämättä suosittele pyörällä vetää edes tuota 10s kovin mutkatiellä, voi alkaa sora lentämään Mutta toi oli esimerkki siitä että turhaa niitä koneita säälimään, ne tykkää siitä kun niillä ajetaan



    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  21.  
  22. #51
    Lainaa (jarrarit @ Huhti. 25 2007,14:16) kirjoitti
    20s kaasupohjassa tiellä tämän päivän tykeillä kutosella tarkoittaa melkoista haipakkaa/suoraa/muuta kivaa/ym. *
    Menisköhä Pojille läpi selityksenä: Sisäänajamassa mä vaan tätä tässä..
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12