Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    onko kokemuksia tällasesta päähineestä?
    kiinnostaa ainakin melutaso, ne on tietty aina vähä makuasioita, mut onkohan mitään testitietoa?
    tai muuta käyttäjäkokemusta.
    <p>gubbe</p>
    Itselläni oli samallainen kypärä kakkoskypäränä ja kyllä en ollut tyytyväinen.Melutaso oli aika kova ja muutenki kypärä ei istunut minun päähän.Nyt olen pitänyt Z-ONEN kypärää ja on montakertaa hiljaisempi kuin avattava malli ja eri tukeva päässä.Jos ei välttämättä tarvitse avattavaa mallia niin ei kannata kyllä ostaa ja on ne jonkinverran myös painavampia.Mutta lasien käyttäjille kyllä avattava on varmaan parempi vaihtoehto kun ei tarvitse aina heittää lasia pois kun laittaa kypärän päähän.
    suzuki v-strom 650 -05
    joo, sepä se. kun siinä on aina riski heittää noi kakkulat maantielle, onkohan topiccia avattavista potuista?lets haku, its very kiva
    <p>gubbe</p>
    Lainaa (peepee @ Maalis. 17 2007,22:29) kirjoitti
    joo, sepä se. kun siinä on aina riski heittää noi kakkulat maantielle, onkohan topiccia avattavista potuista?lets haku, its very kiva
    Mun kapeita ja joustavia sankoja ei mitenkään sais tukittua perusumpikypärään. Päädyin Syncrotec II:een viime kesänä, kun hankin kypärää. Ilmeisesti se ei ole maailman hiljaisin, mutta mun päähän ja leuan muotoon sopiva. Kokeilin paria muutakin merkkiä, mutta niissä leukaosa tuli liian lähelle. Viime kädessä on pakko mennä oman naaman, leuan ja pään muodon mukaan. Tärkeintä on, että potta on mahdollisimman sopiva eikä se, onko siellä muutaman dB enemmän tai vähemmän. Korvatulpat on keksitty.

Ainiin, pyörän pyörteet vaikuttaa tosi paljon meluun. Vaihdoin pyörän helmikuussa ja nyt kun olen ehtinyt männäviikolla ajella uudella laitteella vajaat 90 km, on meteli paaaaaljon vähempänä. Laillisissa nopeuksissa kuvittelisin, että ei ole mikään ongelma puhua kypäräpuhelimessa tai kuunnella musaa. Vanhassa nakupyörässä ei olis onnistunut.

PPK
  5.  
    juupajuu, en muista että vanha olis koskaa häirinny ääneltään(agv sukhoi vuodelta -95?)
    sit joskus mp-kaupassa ollessani joku (öky?) tuli kypärätestiltä just ja totes kuudensadan euron kypärästä, jotta oli vähä mölyä, mut löysin vian, tukitaan noi reiät tossa paprulla!
    kaupat tuli....
    tää melu on varmaan tosi subjektiivinen aihe(kai tai jotai?)
    muttamutta....no, ei kai täs muuta ku:

Blast off
    It's party time
    And we don't live in a fascist nation
    <p>gubbe</p>