Syksyisen (kylmän ja kostean) muistikuvan mukaan ajoasu menee vaihtoon.
Uuden tarpeen speksit:
- Gorea (jostain syystä vaan, en tiedä. Metsällä: Air-Tex)
- takki lyhyt edestä
- vetoketjulla kiinni housuihin (tarvittaessa)
- mallissa saatavilla riittävästi X:iä L:n edessä (190cm/110kg)
- viitaten edelliseen kohtaan, ei nahkaa (v*tun plösö)
- housuissa ja takissa irtovuoret
Mitä tossa yrittää katsella intternetistä tällä ATK:lla niin älyttömästi ei Gorea ole valmistajilla mitä suomesta nyt irtosi.
Tähänhän olisi hyvin lyhyt ja ytimekäs vastaus; Rukka, mutta pitäisi hieman yrittää kartottaa muutkin vaihtoehdot. Rukka on köyhälle kallis. Ei Rukassa varmasti se Gore ole ainut juttu joka maksaa, mutta osaa muutkin ajopukuja tehdä...
Kiitosta etukäteen..![]()
![]()
Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
samalla asialla, ja samaa kokoo
mun vanhat rukat oli seisonnassa kaheksan kesää, ja ne on kutistunu jotenki
kyllä ne jotenki vielä sopii, mut housut oli hiukka lyhyet muutenki.
<p>gubbe</p>
Hyvä vaihtoehto on Scott Gerona -takki ja Scott Nordland - housut. Takki oli ainakin vielä kuukausi sitten ja on vieläkin stormilla (www.storm-motor.fi) -40% (287euroo) ja housut 329euroo eli paketin hinta noin kuussataa. molemmissa irrotettavat sisävuoret ja suojaa löytyy polvista, lonkan kyljiltä, kyynärpäistä ja olkapäistä. selkäsuojalle on valmis paikka ja tuskin on hirveen hintava lisä.
Ja gore xcr:ää eli hengittää vielä paremmin.
R6 -05
Mulla vanha Rukan takki, meni vaihtoon,
sateella taskut täynnä vettä.
Kannattaa valita ulkotaskullinen, niin tuo
kutistumisongelma ei ole niin paha.![]()
Tossa ois mulla hyvä puku myytävänä...![]()
Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-
Läskillä on aina lämmin.
TouringTurbo
Ei taida toi MP-asun Unit olla Gorea![]()
Toi Scotti kuulostas kyllä mielenkiintoselta. TOSIN, kävin viikonloppuna kivikylillä käydessäni sovitelemassa Rukan pukua ja esm. Steel puvun hinta pyörii jossan 700-800Eur välimaastossa. Mulla oli jostain syystä kuva, että Rukan puvut maksaa 1500Eur ja ylöspäin.
...ja sitten menin pöljä vielä sovittaan Shoien XR-1000 pottaa![]()
Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
Joo ei ole MP-Asu gorea... mutta silti on syksyllä veden pitänyt ulko puolella...
En usko goren olevan autuaaksi tekevä, muta on kivaa olla väärässäkin...
Siitä johtuen pukuni ei olekkaan gorejen hinnoissa...
Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-
Läskillä on aina lämmin.
TouringTurbo
Ostin viime kesänä juurikin ton steelin 650 ekee ja en ole vielä katunut, on lämmin ja pitää vettä, koitettu juttu, 12 tuntia tolkuttomassa sateessa läpi ruotsin. Ruotsissa sataa aina(AnttiH @ Maalis. 19 2007,09:16) kirjoitti
![]()
"On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."