teollisuus
atk/hallinto/talous
koti-isä/äiti
sosiaali/terveys
markkinointi/palvelu
tiede/tegnologia
opiskelija
eläkkeellä
koulutusala
yrittäjä
teollisuuden parissa tai no tämäkin vuoro menee .ORGissa.
Hassua kun toisten juttujen lukemisesta maksetaan vielä palkkaakin...![]()
![]()
![]()
![]()
En jaksa muistaa, joko olen vastannut tähän, mutta shoppailen työkseni.
Warm and tender Devil's soul.
Honda CBR 600 F
Yritän suunnitella tehtaita ja ensikesän pyöräreissuja...
TIEMASSAAREN MP-LUPI, RANTASALMI KINGDOM
Tiede ja teknologia osastoon uppoaa valtion leivätkin.(suntilas @ Huhti. 19 2007,19:11) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Satamassa ahtaajana![]()
Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua
Tuotekehitystä ja testausta. Enempää ei voi kertoa; tietyt tahot ei siitä pitäisi.
Titteli on kai jokin manager... ja kypsä sellainen![]()
Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
raksalla vastaava mesu.
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Valtion hommissa... *![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Kaipa sitä ollaan jotakin opiskelijan, teollisuuden toimihenkilön, työnjohtajan ja sihteerin välillä.
Reppuhommissa siis.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Lonely Rider: oletko ajatellut ahtaa moposi?
Oma duunipaikka: Jyväskylän yliopiston fysiikan laitos, kiihdytinlaboratorio, alana ionilähteet ja plasmafysiikka.
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Teknokemian alalla. Joku myyntiä päsmäröivään asemaan viittaava titteli on printattu käyntikorttiin.
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Mä olen varmaan sitten se "saatanan jätkä" ...![]()
Myyn hymyssä suin korjaus oppaita, toistaiseks.![]()
En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
Laitoin raksin teollisuuden kohdalle. Se on lähinnä oikeaa.
Lentäviä härveleitä korjailen.
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
Pakkotoistopuolella...Siis opiskelemassa toista kertaa. Ja kun viikon lepää yliopistolla niin viikonloppuyöt kuskataan sitten kännisiä örveltäjiä
ja kuunnellaan toooosi fiksuja juttuja! Siinähän tulee kyllä tulonsiirtoa yökiitäjiltä meikäläiselle joten sehän on oikeestaan lähes verottajan hommaa
![]()
Sairaanhoitajana apteekissa.
Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.
Suzuki Intruder c800, 2007
In memorian suzuki GSX-R 600, k7
betonki "mies"...yrittäjä![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Mitä vaan oox kiinnostunu, paa privana![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
mä oon diktaattori...![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>