Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
    Onko kellään kokemuksia Sweep merkisistä ajokamoista?
    Se on Eurobikerin myymä merkki.
    Haavelistalla on kaksi nahkatakkia:
    Speed Force II
    Sweep Track
    http://www.sweepfashion.com/nahkatakit.html

Ja housuiksi oli kelannanut:
    Sweep Speed
    http://www.sweepfashion.com/nahkahousut.html

Mielipiteitä ja kommentteja odotellessa jo etukäteen kiitos vinkeistänne!
    hakua peliin niin löytyy asiaa sweepin kamoista
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Sweepin speed nahkatakki löytyy täältä, joka on jo tosin poistunut myynnistä. Ihan kiwa, vesi tulee läpi olkapäistä kovalla sateella, testasin myös richan takkia ja se ei ollut yhtä mukava (jotenki kowa), mutta kandee varmaan käydä testailemassa myös muita merkkejä. Stormihan on ihan lähellä, kuten myös Reliatec. *
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on sweepin s2r kyttyränahat ja sweep Hawk 2-osainen nahkapuku. Ei valittamista.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Onko tietoa onko Elite- tai Stripe-malleissa mitään "typerää" kuviota selässä (ei noista kuvista saa selvää, kun ovat vain etupuolelta)?
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Mulla sweep Urban kevyet ajohousut. Mukavat kuumalla kelillä kaupunki ajossa. Aina kuitenkin paremmat kun shortsit tai farkut..
    Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
    Sweepin Force II löytyy myös täältä! Eipä ole valittamista mistään kohdasta tai asiasta. Housuista ei ole sen parempaa kokemusta,mutta epäilen niidenkin olevan laatukamaa.
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
    Lainaa (LaMasquerade @ Maalis. 15 2007,15:36) kirjoitti
    Onko tietoa onko Elite- tai Stripe-malleissa mitään "typerää" kuviota selässä (ei noista kuvista saa selvää, kun ovat vain etupuolelta)?
    Elite-takin selässä nahkaan kohokirjoituksela painettu 10 cm kirjaimilla "SWEEP". Kirjaimet ovat mustat, eivät juuri erotu kauempaa katsottuna.

Typerät vetoketujen nahkalirpukkeet pois ja
    nahkarasvaa pintaan ja menoksi.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Omistin hetken aikaa Sweep Arena yksosasen jo myynnistä poistuneen ratapuvun, ei valittamista mutta enpä sillä kertaakaan kerennyt ajaa Sen lisäksi löytyy Breeze-housut, joita voin erittäin lämpimästi suositella
    Mulla toi Arena 1-osainen ja sillä oon ehtinyt ottaa parit kevyet turvatkin. Hyvin suojaa ja kestää... ei tullut kuin pikkumustelmat

Katuajelussa mulla on Speed takki ja housut. Hyvin on toimineet ja sopivat tällaiselle persjalkaiselle kaverille.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Mulla on ollut toi Elite takki yhden ajokauden käytössä. Istuvuus oli uutenakin todella hyvä, mutta takki oli mielestäni todella jäykkä. Satulasaippua/valjasrasva käsittelyn jälkeen takki "pehmeni" todella paljon ja istuvuuskin parantui entisestään.

Vedenpitävyydestä ei kuivan kesän takia hirveesti kokemuksia tullut, mutta ei ainakaan pienessä sateessa päästänyt yhtään läpi. Olisiko 2x valjasrasvakäsittely osasyynä =)

Talvella tuli ostettua myös Speed ajohousut ja S2R Evolution käsineet. Kohta pääsee toivottavasti testaamaan millaiset ne käytännösä ovat...
    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994
    Mulla on Speed takki & housut. Takkia on tullut enemmän pidettyä ja tyytyväinen olen ollut. Housujen pito jäänyt toistaiseksi vähemmälle mutta ainakin istuvuus erittäin hyvää luokkaa mun mitoilla. Hinta/laatu tuntuisi olevan kohdillaan, joten ei ihme jos kauppa käy ja tunnettuus kasvaa (esim. viimeisimmän MP-Maailman uutisoinnin mukaan...). Trend citycamohousut kiinnostaisi. Pitänee mennä huomenna käymään...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Takki löytyy täältä...ostin viime vuonna messuilta. Aika hyvää kamaa muuten suhteessa hintaan mutta kauluksen saumat ratkeili vuoden käytön jälkeen...korjasin itse ja nyt on kestäny.
    -oman onnen puuttuessa naapurin epäonnikin riittää-
    itse ostin sweep stripe takin ja olen erittäin tyytyväine ja takin kanssa kehtaa kiikkua muutenkin.hyvä päällä.kokoja löytyy.lämmin,laadukas takki.tosin malleissa on erilaatuisia esim niiden copra malli on onneton räpellys.penselillä laitettu vähän silveriä ja väri on vihertävän musta eikä kuluneen musta kuin kuvastossa.kokeilin myös semmoista niin sanottua ajoon leikattua mallia ja oli okei,mutta semmoista ei voi pitää päällä muutenkuin matkalla ja pyörän päällä.
    Lainaa (mikkokoo @ Maalis. 16 2007,10:13) kirjoitti
    Mulla on Speed takki & housut. Takkia on tullut enemmän pidettyä ja tyytyväinen olen ollut. Housujen pito jäänyt toistaiseksi vähemmälle mutta ainakin istuvuus erittäin hyvää luokkaa mun mitoilla. Hinta/laatu tuntuisi olevan kohdillaan, joten ei ihme jos kauppa käy ja tunnettuus kasvaa (esim. viimeisimmän MP-Maailman uutisoinnin mukaan...). Trend citycamohousut kiinnostaisi. Pitänee mennä huomenna käymään...
    Mulla löytyy kanssa trend citycamohousut ja tyytyväinen oon ollu.
    Viime syksyn ja nyt kevään ekalenkit oon ajellut Sweepin puvulla, takkina Tank ja pöksyinä Trend. Ainakin tämmöisillä viileämmillä keleillä toimii varsin hyvin. Ainoan miinuksen vois antaa hihan suista, joissa on aika onnettomat kiristystarrat vesikelejä ajatellen. Nyt pitäis etsiä kesäksi ajopöksyt joilla voi diipailla työpaikalla ilman vaihtovaaterumbaa ja Urbanit/Metrot vois olla aika jees.
    ostin pari viikkoa sitten sweep urbanit kun ovat pirun edulliset. hyvin on tarkentunut ajella niillä vaikka ei mitään paksuja vuoria löydy. vähän tuo kangas housujen sisällä tuntuu heppoiselta,saa nähdä kuinka kestää,mutta tähän mennessä olen tyytyväinen ollut
    Lainaa (JWH @ Maalis. 28 2007,15:47) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Maalis. 16 2007,10:13) kirjoitti
    Ne ei kyllä hengitä yhtään. Se on tullut jo huomattua...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Kertokaas kokemuksia Edge tai Force nahkatakeista?
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    Lainaa (demonos @ Maalis. 30 2007,12:15) kirjoitti
    Kertokaas kokemuksia Edge tai Force nahkatakeista?
    Edge ollut ajossa huimat sata kilsaa, ja ei oo vielä pahaa sanottavaa. Istuu hyvin päällä ja ihan näpsäkän näköinenkin.. Makuasia tykkääkö niistä vetskarin nahkalirputtimista

Messuilta ostin ku halvalla sai. Sain hyvän alennuksen ku siitä oli vasemman puolen helman muovinen kiristyslenkki katkennut. En antanut asian sen kummemmin häiritä, kun hinnassa tultiin hyvin vastaan, takki sopii ilman kiristystä ja saahan sen korjattua jos siltä tuntuu. Mutta jos se kerran oli poikki jo valmiiksi, nii saattaa olla yksi "heikko lenkki" tuossa takissa.
    Lainaa (mikkokoo @ Maalis. 30 2007,10:23) kirjoitti
    Lainaa (JWH @ Maalis. 28 2007,15:47) kirjoitti
    Ne ei kyllä hengitä yhtään. Se on tullut jo huomattua...
    Sama homma, lähtivät paluupostissa takaisin heti kokeilun jälkeen. Speed-nahkatakkiin olen ollut tyytyväinen, vaikka kuumahan tuo kesällä meinaa vähän olla.
    Try again. Fail again. Fail better.
    Lainaa (Luolis @ Maalis. 30 2007,15:43) kirjoitti
    Speed-nahkatakkiin olen ollut tyytyväinen, vaikka kuumahan tuo kesällä meinaa vähän olla.
    Kyllähän kesällä on kuuma. Hyvä vain
    Power ja Sportster takit löytyy naulakosta, kumpaankin erittäin tyytyväinen.
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
    Lainaa (jsavilaa @ Maalis. 29 2007,19:48) kirjoitti
    Viime syksyn ja nyt kevään ekalenkit oon ajellut Sweepin puvulla, takkina Tank ja pöksyinä Trend. Ainakin tämmöisillä viileämmillä keleillä toimii varsin hyvin. Ainoan miinuksen vois antaa hihan suista, joissa on aika onnettomat kiristystarrat vesikelejä ajatellen. Nyt pitäis etsiä kesäksi ajopöksyt joilla voi diipailla työpaikalla ilman vaihtovaaterumbaa ja Urbanit/Metrot vois olla aika jees.
    Sain männä viikolla hommattua kesäpöksyksi nuo Metrot. Ensi käpistelyllä tuntui aika passeleille hintaisikseen, mutta olikohan kolmas kerta kun laitoin ne jalkaan (venkslasin polvisuojia kohilleen), niin vetoketju petti > en siis ehtinyt edes mopon päälle niiden kans. Nyt pöksyt lähti sitten takas tehtaalle/maahantuojalle korjaukseen, tulee takas kunhan ovat saaneet ne kuntoon (varovainen arvio väh. 1-2vkoa). Oletin kyllä että oisivat vaihtaneet ne uusiin kun ei kerta kestäneet yhtään käyttökertaa ehyenä.

Mulla on vissiin huonoa tuuria ko. merkin kans kun Trendienkin vetoketjusta jäi tuossa keväälllä se metalli tinksi käteen, jolla sitä ketjulukkoa liikutellaan.

EDIT: Kilahti sitten Trendienkin vetoketju lopullisesti, n. 4kk kesti käytössä.

Nyt on ollut Sweepin 2-osainen nahkapuku muutaman viikon käytössä.

Muuten tuntuu passelilta, mutta housujen vetoketju repsahtelee alhaalta ylös auki aina vähän väliä. Siinä on taas pienessä säästetty. Kattoo nyt, viitsinkö ruveta pukua lähettelemään vai vaihdanko omalla kustannuksella täällä kotinurkilla.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
    Lainaa (jamppa1 @ Maalis. 29 2007,23:05) kirjoitti
    ostin pari viikkoa sitten sweep urbanit kun ovat pirun edulliset. hyvin on tarkentunut ajella niillä vaikka ei mitään paksuja vuoria löydy. vähän tuo kangas housujen sisällä tuntuu heppoiselta,saa nähdä kuinka kestää,mutta tähän mennessä olen tyytyväinen ollut
    Urbaneissa XXL oli yllättävän pieni. Lahkeet saisivat jopa olla pidemmätkin 188 senttiselle.
    Minua rupesi nyppimään säärtä raastava tarra ja polvisuojien turhat paikat. Annoin puukkoa noille niin johan parani.

Suojat on siis edelleen mutta liiat on leikelty pois.
    Tuota suojan alareunassa olevaa tarraa ei tarvitse kun sen taskun voi myös taittaa ylös niin että se pysyy ilman tarraa.

Pikku muokkauksin hyvät kuuman kelin pöksyt jotka eivät pidä sitten yhtään vettä.

mulla on sweepin nahkatakki ja tuntuis ihan laatutavaraa olevan. hinnat on myös ihan kohdallaan.
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
    Kahdet sweepin tekstiilihousut löytyy. Muuten mukavat mutta materiaalin hengittävyys on muovipussin luokkaa.
  29.  
    Lainaa (AimoPamaus @ Kesä. 18 2007,20:23) kirjoitti
    Minua rupesi nyppimään säärtä raastava tarra ja polvisuojien turhat paikat. Annoin puukkoa noille niin johan parani.

Suojat on siis edelleen mutta liiat on leikelty pois.
    Tuota suojan alareunassa olevaa tarraa ei tarvitse kun sen taskun voi myös taittaa ylös niin että se pysyy ilman tarraa.

Pikku muokkauksin hyvät kuuman kelin pöksyt jotka eivät pidä sitten yhtään vettä.
    Tutulta kuulostaa. Itsellä myös lähti tarra aika nopsaan pois. Polvisuojien pussit joudun kuitenkin siirrättämään hiukka alemmaksi, kun ne ajossa nousee reidelle, eikä suojaa polvea lainkaan.
    Harmaa FZ6N 04 -> Harmaa R1 -05 -> Sininen FZ1S -07

- If the buzz is any indicator, that movie's gonna make some huge bank.
    - What buzz?
    - The Internet buzz.
    - What the f**k is the Internet?