Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    terse, nyt tarttis saada kawaan vähän rouheemmat soundit, kyseessä kawasaki vn 1600 classic vm 2005 elikkäs taitaa olla ruiskuvehje. ymmärtääkseni lambdakin on. pitääkö paikkaansa se että lambdan jälkeen putkelle voi tehdä mitä vaan ? kyseessähän on matalaviritteinen pyörä joten virtauksien kanssa ei pitäs tulla ongelmia. vaihtoehto b hankkia suorat putket ja power commander mutta maksaa maksaa joten jos joku tietää niin hyvä. kiitos etukäteen !
    Hep.

Olit laittanu tämän aiheen tuplana kahdelle foorumille, jätin tämän ja poistin toisen ihan vaan yleisen selvyyden vuoksi. Ei turhia hämmennyksiä tyyliin: "mitäs s****ua, vastasin aiheeseen mutten löydä sitä enää?". Toisekseen, vältetään näitä "turhia" postauksia.

Kyl ihmiset varmaan vastaavat siihen yhteenkin aiheeseen..

-Mode
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
    no et sitten jaksanut kirjoitella että mitä kannattas tehdä tuolle asialle ?
    Johtuu varmaan siitä etten ongelmaasi osaa vastata. Puutuin asiaan vain moden ominaisuudessa kun tuplapostauksesi osui silmään.
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
    Lambdaa ei ainakaan -03 mallissa ole, mutta onko se oikeasti tullut uusimpiin?

Katoppas takasvingin alle, josta löytyy se musta pönttö. Se auki, sisuskalut pois (katalysaattori) ja hitsaten kiinni. On sen jälkeen pelkät absorbiovaimentimet vaimentamassa, joten äänet on ihan mukavat.. ei liian häiritsevät.

Jos tuntuu, että homma meni liian kovaksi (tai pyöriä aletaan katsastamaan päästöjen takia) ja halut orkkisputket takaisin, niin minulta löytyy koko setti pari tuhatta kilsaa ajettuna. Itse laitoin Tourerin tuplaputket kiinni ja tuolla ylläolevalla modauksella äänet on vähintäänkin miellyttävät.

- "No! It's not a Harley" -
    jeps. no nyt selvisi että siellähän ei ole lambdaa ollenkaan vaan pakokaasutunnistin/lämpötunnistin, tuo mainitsemasi asia voi olla yksi vaihtoehto, toinen sitten vaihtaa suorat putket. olen ymmärtänyt että mitään säätöjä koneeseen ei tartte tehdä, eikös pidä paikkaansa ?
  7.  
    Lainaa (Strictly VN 1600 @ Maalis. 17 2007,09:48) kirjoitti
    Lambdaa ei ainakaan -03 mallissa ole, mutta onko se oikeasti tullut uusimpiin?

Katoppas takasvingin alle, josta löytyy se musta pönttö. Se auki, sisuskalut pois (katalysaattori) ja hitsaten kiinni. On sen jälkeen pelkät absorbiovaimentimet vaimentamassa, joten äänet on ihan mukavat.. ei liian häiritsevät.

Jos tuntuu, että homma meni liian kovaksi (tai pyöriä aletaan katsastamaan päästöjen takia) ja halut orkkisputket takaisin, niin minulta löytyy koko setti pari tuhatta kilsaa ajettuna. Itse laitoin Tourerin tuplaputket kiinni ja tuolla ylläolevalla modauksella äänet on vähintäänkin miellyttävät.
    terse vielä. mistäs hommasit putket btw ? itse kattonut että vance & hinesilta ja highway hawkilta löytyy.